Anul trecut, Fornetti România a urmat etapele Planului de Reorganizare al companiei, a implementat noi strategii pentru dezvoltarea rețelei, a organizat cercetări pentru a îmbunătăți calitatea produselor și s-a implicat în numeroase campanii umanitare.
Vineri
06.06.2014
Reunite sub denumirea de „fructe de pădure”, zmeura, murele și afinele au devenit o mixtură pusă în valoare de ceaiuri, băuturi şi amestecuri pentru produsele de cofetărie şi patiserie.
 

 Începutul de vară aduce în magazinele Fornetti un nou sortiment. Cerut intens pe piaţa din România, produsul cu fructe de pădure combină aroma dulce-acrişoară a fructelor de pădure cu un foietaj de tip expres, crocant şi săţios. Menit să satisfacă atât gustul celor care preferă aroma dulce a fructelor, cât şi a celor care doresc ceva mai acrişor, propunerea Fornetti România pentru vara ce se anunţă de pe acum toridă este tocmai acest mix de dulce-acrişor, îmbrăcat în foietaj crispy.

Fornetti România a devenit de-a lungul timpului tot mai cunoscută datorită foietajelor crocante, fine şi apetisante care s-au îmbogăţit prin gusturi alese, atât dulci cât şi sărate. A devenit rândul fructelor de pădure să mărească paleta sortimentală prin inconfundabilul gust dulce-acrişor pe care Fornetti România îl propune consumatorilor. ”Acest produs, precum toate din gama mini, este un produs la kilogram, pe care partenerii noştri îl comercializează la un preţ atrăgător”, spun reprezentanții companiei.

Franciza Fornetti
Fornetti a intrat pe piața românească în anul 2001 și este una dintre cele mai cunoscute francize din România. Pentru a te alătura reţelei de patiserii ai nevoie de 3.000 de euro, reprezentând taxa de franciză. Odată cu achitarea acesteia, Fornetti România asigură fiecărui partener, în mod gratuit, mobilierul necesar decorării magazinului, cuptoarele, afișele de promovare a produselor, etichetele de prețuri, reclamele luminoase, asistență și consultanță.

Când un nou membru se alătură francizei Fornetti, avem grijă să oferim toate condițiile necesare dezvoltării unei afaceri de succes și garantăm apartenența la un sistem unitar și sigur”, dau asigurări reprezentanții companiei. În prezent, rețeaua Fornetti numără peste 600 de magazine pe piața locală, toate deschise în sistem de franciză.

 

 


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.