Anul trecut, Fornetti România a urmat etapele Planului de Reorganizare al companiei, a implementat noi strategii pentru dezvoltarea rețelei, a organizat cercetări pentru a îmbunătăți calitatea produselor și s-a implicat în numeroase campanii umanitare.
Vineri
06.06.2014
Reunite sub denumirea de „fructe de pădure”, zmeura, murele și afinele au devenit o mixtură pusă în valoare de ceaiuri, băuturi şi amestecuri pentru produsele de cofetărie şi patiserie.
 

 Începutul de vară aduce în magazinele Fornetti un nou sortiment. Cerut intens pe piaţa din România, produsul cu fructe de pădure combină aroma dulce-acrişoară a fructelor de pădure cu un foietaj de tip expres, crocant şi săţios. Menit să satisfacă atât gustul celor care preferă aroma dulce a fructelor, cât şi a celor care doresc ceva mai acrişor, propunerea Fornetti România pentru vara ce se anunţă de pe acum toridă este tocmai acest mix de dulce-acrişor, îmbrăcat în foietaj crispy.

Fornetti România a devenit de-a lungul timpului tot mai cunoscută datorită foietajelor crocante, fine şi apetisante care s-au îmbogăţit prin gusturi alese, atât dulci cât şi sărate. A devenit rândul fructelor de pădure să mărească paleta sortimentală prin inconfundabilul gust dulce-acrişor pe care Fornetti România îl propune consumatorilor. ”Acest produs, precum toate din gama mini, este un produs la kilogram, pe care partenerii noştri îl comercializează la un preţ atrăgător”, spun reprezentanții companiei.

Franciza Fornetti
Fornetti a intrat pe piața românească în anul 2001 și este una dintre cele mai cunoscute francize din România. Pentru a te alătura reţelei de patiserii ai nevoie de 3.000 de euro, reprezentând taxa de franciză. Odată cu achitarea acesteia, Fornetti România asigură fiecărui partener, în mod gratuit, mobilierul necesar decorării magazinului, cuptoarele, afișele de promovare a produselor, etichetele de prețuri, reclamele luminoase, asistență și consultanță.

Când un nou membru se alătură francizei Fornetti, avem grijă să oferim toate condițiile necesare dezvoltării unei afaceri de succes și garantăm apartenența la un sistem unitar și sigur”, dau asigurări reprezentanții companiei. În prezent, rețeaua Fornetti numără peste 600 de magazine pe piața locală, toate deschise în sistem de franciză.

 

 


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.