McDonald’s România trimite doi copii români la Cupa Mondială de Fotbal din Brazilia
O dată la patru ani, sportul rege aduce oamenii împreună pentru a trăi emoţiile celui mai aşteptat eveniment care desemnează campioana lumii la fotbal: Cupa Mondială. Cu ajutorul unui parteneriat cu FIFA, McDonald’s România desfășoară un proiect interesant, Player Escort, cu ajutorul căruia copii din întreaga lume trăiesc experienţa emoţionantă a intrării pe teren alături de jucătorii renumiţi ai fotbalului internaţional, în debutul celor mai importante meciuri de fotbal.
Competiţia McDonald’s Player Escort este organizată sub forma unui turneu de fotbal şi se adresează echipelor de copii cu vârsta cuprinsă între 8 şi 10 ani. În urma confruntării pe terenul de fotbal, cei mai buni doi jucători au parte de o experienţă unică care îi va inspira să îşi urmeze pasiunea pentru sport şi în viitor. În 2014, McDonald’s Player Escort s-a desfăşurat între 23 şi 24 aprilie, în sala de sport a Şcolii Generale nr. 175 din Bucureşti şi a reunit 24 de echipe. Cei mai buni jucători au fost selectaţi de un juriu specializat din care au făcut parte reprezentanţi ai McDonald’s România şi vedetele fotbalului românesc, Miodrag Belodedici şi Ion Vlădoiu.
Tudor Marcu de la Clubul “Inizio" şi Laurenţiu Vlăsceanu de la Clubul “Toni Doboş" au fost desemnaţi drept cei mai buni jucători de pe teren. Cei doi copii vor fi alături de eroii fotbalului internaţional pe 4 iulie, la sferturile de finală ale Cupei Mondiale de Fotbal care se joaca la Rio de Janeiro.
„Îi felicităm pe Tudor şi pe Laurenţiu care, deşi sunt doi jucători foarte tineri, au ambiţii mari şi sunt de neoprit în drumul lor spre a deveni fotbalişti de succes. Ei vor trăi un moment memorabil: vor fi în mijlocul celui mai important eveniment al anului acesta - Cupa Mondială de Fotbal din Brazilia. Pentru McDonald’s susţinerea performanţei şi a unui stil de viaţă activ sunt direcţii de acţiune pe care le urmăm zi de zi.", a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.
La nivel global, McDonald’s a selectat 1.408 de copii din 70 de ţări, pentru a fi alături de jucători, dar şi pentru a experimenta atmosfera unică, plină de emoţie, a Cupei Mondiale de Fotbal.
Principalele proiecte ale McDonald’s Romania sunt: Campionatul Naţional de Minibaschet, Crosul Ziua Olimpică, Cursa Copiilor din cadrul Semimaratonului Internaţional Bucureşti, Campionatul de fotbal Player Escort, Campionatul de fotbal intern şi Olimpiada Liceelor McDonald’s. Anual, în aceste evenimente sunt implicaţi peste 10.000 de copii.
Despre McDonald’s
McDonald’s, cea mai importantă companie din domeniul restaurantelor cu servire rapidă, a deschis primul restaurant în Romania în anul 1995. În prezent compania deţine 67 de restaurante în 21 de oraşe şi primeşte zilnic peste 150,000 de clienţi. McDonald’s are peste 4,000 de angajaţi în România.
Articole citite
De ce să te alături francizei Latte Coffee To Go
/03.11.2025
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Cele mai citite
La mâna francizei
/06.01.2015
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari