Delicii ungureşti într-un camion

BITE Food Truck are 8 metri lungime şi 2.5 metri lăţime şi este echipat cu tot ce este necesar pentru a oferi clienţilor specialităţi delicioase.
Vineri
11.07.2014
Este vorba despre noul concept pe care BITE îl oferă pe piaţa românească în sistem de franciză pe piaţa românească: Food Truck.
 

Familia BITE s-a mărit cu un nou membru. Este vorba despre Food Truck, un concept care oferă covrigi proaspeţi şi specialităţi din hot-dog si carnati. Compania are la bază aceeaşi idée de bază ca în cazul celorlalte două concept din portofoliu: BITE Bakery Café şi Sausage & Beer: ingrediente proaspete, fără aditivi, iar produsele sunt pregătite în faţa clienţilor.

Food Truck (camionul cu mâncare de pe stradă) este un concept foarte popular în Europa de Vest. Aceste concepte servesc mâncare de calitate şi au succes fără a avea la dispoziţie o bucătărie complet utilată. Food Truck are nevoie doar de current.

În viitor, conceptul BITE Food Truck vrea să fie prezent la cât mai multe festivaluri şi evenimente în aer liber. Prima unitate mobilă a apărut în Budapesta, iar compania caută în prezent francizaţi şi în România.

“Acest concept mobil îşi va face apariţia în principal la festivaluri şi pe străzile agglomerate, vizitate de turişti, unde oamenii se pot bucura de produse proaspete şi delicioase”, spune Riffer Karoly, CEO-ul companiei. Food Truck oferă produse diversificate: specialităţi care au la bază covrigi şi cârnaţi, care pot fi combinate cu diverse tipuri de cafea, sucuri natural, ceaiuri, bere şi iaurt unguresc.

Despre planurile de expansiune ale companiei, Riffer Karoly spune: “Pe parcursul a 5 ani am deschis deja 8 unităţi în principalele oraşe din Ungaria, însă ne dorim să ne extindem şi în România. Pe termen mediu, ne aşteptăm să deschidem 10 – 12 francize ”.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.