Rezultate slabe pentru McDonald’s

În primele 3 luni din 2014, veniturile rețelei francizaților lanțului de fast-food a crescut cu 1%, la 4.49 miliarde $.
Marţi
22.07.2014
Grupul McDonald’s a înregistrat în cel de-al doilea trimestru al anului o cifră de afaceri de 7,18 miliarde de dolari, în creştere cu doar 1% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2013.
 

În acelaşi interval, McDonald's a înregistrat un profit de 1,38 miliarde dolari, în scădere cu 1% faţă de trimestrul al doilea din anul 2013.

Vânzările din SUA au scăzut cu 1,5% faţă de intervalul aprilie - iunie 2013, cu mult peste declinul aşteptat de 0,3%, potrivit zf.ro.

McDonald's este cel mai mare lanț de restaurante de tip fast-food din țara noastră și al doilea ca mărime din întreaga lume, după Subway.

În România compania deține un total de 67 de restaurante (32 în București și 35 în restul țării), dintre care șapte sunt francize: în Bacău, Brașov, Arad, Galați și Suceava. La nivel mondial McDonald's operează o rețea de peste 3.000 de restaurante în franciză.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.