McDonald’s Braşov, în topul celor mai mari restaurante

McDonald’s deţine 67 de restaurante în 21 de oraşe din România şi primeşte zilnic peste 150,000 de clienţi.
Luni
04.08.2014
O publicaţie locală ne spune câţi clienţi a avut zilnic şi ce profit au înregistrat anul trecut cele 3 restaurante McDonald’s din Braşov.
 

Compania Adrian Restaurante, care administrează cele trei restaurante McDonald's din Braşov, şi-a majorat anul trecut businessul cu 6%, până la 19,2 milioane de lei (4,3 milioane de euro), cifră care o poziţionează în topul celor mai mari 20 de jucători de pe piaţa de restaurante din România, scrie Bună Ziua Braşov. Firma a terminal anul 2013 cu un profit în creştere cu 10%, până la 1,1 milioane de Lei (250.000 de euro). Circa 3500 – 4000 de clienţi au trecut zilnic pragul celor 3 restaurante din Braşov.

Modelul de afaceri McDonald’s are la bază trei piloni: francizații, furnizorii și angajații companiei. În România, dintre cele 67 de restaurante, 7 funcționează în regim de franciză, fiind operate de 5 parteneri francizați. În prezent, grupul american nu acordă noi francize, însă pe viitor, această divizie ar putea deveni o direcţie strategică.

„Conducerea unui restaurant McDonald’s reprezintă un angajament pe termen lung pentru care candidatul trebuie să îndeplinească aptitudini de comunicare și de buna relaționare cu oamenii. McDonald’s ofera francize doar pentru persoane fizice”, susţin reprezentanţii companiei.

Despre McDonald’s
McDonald’s, cea mai importantă companie din domeniul restaurantelor cu servire rapidă, a deschis primul restaurant în Romania în anul 1995. În prezent compania deţine 67 de restaurante în 21 de oraşe şi primeşte zilnic peste 150,000 de clienţi. McDonald’s are peste 4,000 de angajaţi în România.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.