Subway a ales locaţia pentru a cincea unitate din România

Produsele de bază din meniul Subway sunt sandwich-urile, gamă completată de preparate crocante, supe, prăjiturele americane, băuturi calde şi reci.
Vineri
08.06.2012
Subway, cel mai mare lanţ de restaurante din lume, bifează pe harta inaugurărilor de pe piaţa locală o nouă unitate în afara Bucureştiului.
 

Subway a ales oraşul Piteşti pentru deschiderea celui de-al cincilea restaurant din România, potrivit site-ului oficial al companiei. Noua unitate va fi deschisă în centrul oraşului Piteşti, pe strada Victoriei nr. 87, bloc 2. Pe plan local, compania americană a deschis două restaurante, primul în Piaţa Victoriei din Bucureşti, iar al doilea în cadrul centrului comercial Iulius Mall din Cluj. Cristian Ștefănescu (32 de ani) este primul francizat Subway de pe piața locală.

În perioada următoare, lanţul american are programate alte două deschideri, în Palas Shopping Mall din Iaşi şi în mall-ul Sun Plaza din Capitală, informează capital.ro . Subway vizează pentru următorii 4 ani lansarea a 40 de unități pe piața românească. Compania americană a semnat deja 20 de contracte de franciză cu antreprenori români, potrivit declaraţiilor date de Rumen Radev, agent de dezvoltare Subway, la deschiderea primului restaurant din România, pe 10 aprilie 2012.

Franciza Subway costă 7.500 de euro pe lună, potrivit capital.ro . Partenerii Subway vor plăti şi o sumă reprezentând 8% din afaceri pentru fondul de franciză şi 4,5% din vânzări pentru fondul de publicitate.

Subway deţine în prezent peste 36.500 de restaurante, în 99 de ţări. Compania a fost înființată în anul 1965, în Connecticut, Statele Unite ale Americii, și este cel mai mare lanţ de restaurante fast- food din lume. Toate facilitățile Subway funcționează ca rețea de franciză.

Pe piața românească, principalii competitori ai fast-food-ului american sunt McDonald’s, Burger King, o franciză controlată de Eli Davidai şi Marius Nasta, și KFC, franciză controlată de omul de afaceri Puiu Popovici.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.