În octombrie se numără francizele

Cei care au vizitat târgul de francize din Varşovia au avut la dispoziţie 3 zile pentru a alege afacerea potrivită pentru ei. Următoarea şansă: octombrie 2015.
Sâmbătă
25.10.2014
Timp de trei zile, vizitatorii târgului de francize din Varșovia au avut șansa să-și aleagă afacerea potrivită pentru ei și să pornească pe calea antreprenoriatului.
 

.Colegii noștri din Polonia au participat zilele trecute la cel mai mare eveniment dedicat francizei din Europa Centrală și de Est: Franchise Fair, târgul de franciză organizat în perioada 16-18 octombrie la Palatul Culturii din Varșovia. Ne-au împărtășit și nouă informații de la evenimentul care a strâns mii de vizitatori în cele 3 zile ale târgului.

Krzysztof Rudnicki a venit la Târgul de Franciză deoarece vrea să-și deschidă un magazin de haine. Iar aici a avut de unde alege câteva idei. ”Am vorbit deja cu două brand-uri de fashion: unul pentru copii, Tup Tup, și unul pentru bărbați, Pawo. Mi-au plăcut atât tehnicile lor de negociere, cât și programele de loialitate. Sunt convinsă că rețeta lor va funcționa cu succes într-un centru comercial.”

Marek Ziółkowski, Managing Partner al Pawo, ne explică avantajele cooperării cu acest brand. ”Durata contractului este negociată cu fiecare partener. Colaborăm cu o bancă care ne ajută cu partea de creditare pentru partenerul nostru. Ne bucurăm că aici, la târg am avut ocazia să discutăm cu antreprenori din toate colțurile țării”.

Multe companii care au decis să se dezvolte în sistem de franciză au ales să debuteze inițial ca și concept. Este și cazul Duka and House&More. ”Primul brand vinde accesorii pentru bucătărie, al doilea mobilier de lux pentru locuință și pentru grădini. Francizații pot achiziționa bunurile din depozitul nostru și primesc un discount. Magazinele noastre pot fi deschise în orașele cu peste 60.000 de locuitori, pe un spațiu de mimin 100-400 m2. În cel mai nou magazin al nostru am combinat cele două concepte”, a declarat Maciej Tolewski, account manager House&More.

Cei prezenți la târgul de franciză din Varșovia au avut ocazia să cunoască brand-uri din domenii variate: gastronomie, auto, fashion, beauty, accesorii pentru locuințe ș.a. Nu ai reușit să ajungi în acest an la târg? Mai ai o șansă anul viitor, tot în luna octombrie. Vizitează și site-ul nostru pentru a fi la curent cu toate noutățile din piața francizei.


Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe