Franciza Subway se promovează în online
Scopul platformei este explicarea mecanismului din spatele unei francize Subway și cuprinde informațiile necesare pentru deschiderea unui astfel de business. Platforma corporate conține toate informațiile necesare despre pilonii principali ai unei afaceri de franciză. Începând cu istoria Subway și rețeaua globală de restaurante, până la testimoniale ale francizațiilor care se bucură deja de o afacere de succes, această abordare face parte din strategia de dezvoltare pe piața din România și oferă o perspectivă amplă a unei afaceri de succes pentru viitorii antreprenori. Până în prezent, adică în doi ani, în țara noastră au fost deschise 21 de restaurante Subway.
„Încorporând poveștile de succes ale proprietarilor de franciză, alături de principile de bază ale unei afaceri de franciză și calendarul de evenimente, platforma corporate subliniază potențialul de pe piața românească. De asemenea, este modalitatea prin care oferă tuturor celor care doresc să facă o investiție înțeleaptă un mecanism inteligent pentru a începe o afacere. Avantajul cel mai de preț este că viitorii antreprenori vor beneficia de know-how-ul și suportul uneia dintre cele mai mari francize din lume”, a declarat Andrei Trifan, Develoment Agent pentru vestul României.
Platforma oferă prima lecție despre achiziționarea unei francize și este împărțită în cinci segmente: Home, ABC of Franchisee, Subway Business, Subway Calendar și Contact. Pagina de Home oferă acces rapid la formularul de aplicare pentru franciza Subway și, de asemenea, către evenimentele sau semniariile de business oferite de către companie. Oricine dorește să afle mai mult despre franciză poate accesa domeniul ABC of Franchisee. Pentru a fi la curent cu toate evenimentele companiei, atât locale cât și internaționale, meniul Calendar conține toate evenimentele arhivate și gata pentru a fi parcurse.
Antreprenorii au nevoie de o documentație detaliată înainte de a investi într-o afacere nouă. Pentru a le oferi suport în această inițiativă, a fost introdus un segment special în secțiunea Subway Business, de unde aceștia pot afla mai multe despre istoria restaurantelor și despre poveștile de succes ale proprietarilor de franciză. De asemenea, în această secțiune sunt disponibile și testimonialele altor francizați care își împărtășesc experiența ca partener al companiei Subway. Platforma poate fi accesată și de pe orice dispozitiv mobil.
Articole citite
De ce să te alături francizei Latte Coffee To Go
/03.11.2025
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Cele mai citite
Cafenea in loc de masina!
/31.08.2016
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Conceptul de franciză HUSSE este prezent în 46 de țări din Europa, America, Africa și Asia, având o rețea de peste 1000 de francizați care livrează produse Husse către aproximativ 300.000 de clienți.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari