Afaceri cu 10% mai mari pentru EuroGsm

Rețeaua de 117 magazine EuroGsm, prezente în peste 70 de orașe ale țării, funcționează în sistem de franciză.
Vineri
15.06.2012
Cel mai mare retailer din piața operatorului de telefonie mobilă Orange preconizează afaceri în creștere pentru anul 2012.
 

Retailer-ul care funcționează pe piața locală în regim de franciză estimează pentru acest an o creștere a business-ului cu 10% față de anul 2011, la 21,8 milioane de euro, informează capital.ro . Evoluția va fi susținută în principal de intensificarea vânzărilor de smartphone-uri și accesorii. Zoltan Halmai, directorul general comercial al EuroGsm, apreciază și o creștere de peste 10% a numărului de telefoane vândute.

Zoltan Halmai consideră că în acest an EuroGsm își va menține poziția de lider în vânzările de servicii de voce ale retailerilor Orange pe segmentul business-to-business, cu o cotă de 34%.

Accesoriile înregistrează cel mai mare număr de unități vândute la nivelul produselor comercializate în rețeaua EuroGsm. Pe locul al doilea se clasează telefoanele mobile, urmate de tablete.

În primele 3 luni din acest an, Euro Gsm a înregistrat o cotă de piață de 7% din numărul de telefoane comercializate la nivel național, potrivit datelor companiei.

EuroGsm este un retailer în domeniul telecom din România și partener strategic al operatorului de telefonie mobilă Orange. Compania a fost înființată la Cluj, în anul 1997. Cele 117 magazine EuroGsm, prezente în peste 70 de orașe ale țării funcționează în sistem de franciză.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist