„Festivalul fructelor” în brutării

Cu o tradiție de peste 125 de ani Paul defineşte arta brutăriei franțuzeşti, fiind renumit pentru rafinamentul şi calitatea produselor sale servite zilnic în cele peste 500 de brutării deschise în întreaga lume. În România, lanțul de brutării Paul este prezent începând cu anul 2008 şi deține până în momentul de față 15 brutării în 4 oraşe.
Duminică
28.08.2016
Brutăriile Paul lansează campania „Festivalul fructelor” prin extinderea gamei de deserturi cu cinci reţete de tarte cu fructe de sezon.
 

Până pe 15 octombrie, clienții Paul găsesc în brutării sortimente de tarte cu mure, struguri, pepene galben, zmeură și bezele cu multifruct. Pe perioada campaniei „Festivalul fructelor”, clienții Paul vor beneficia și de o ofertă specială, la fiecare două tarte cumpărate primind una din partea casei. 

În România, lanțul de brutării Paul este prezent începând cu anul 2008 şi deține până în momentul de față 15 brutării în 4 oraşe. Acestea sunt operate în sistem de franciză de către Moulin D’Or S.R.L.

„Campania “Festivalul fructelor” a devenit deja o tradiție în brutăriile Paul. În fiecare vară, includem în meniul din brutării tartele cu fructe de sezon, care sunt întotdeauna foarte bine primite de clienții noștri, pentru care diversitatea este importantă. De aceea, am decis să readucem și în 2016 cele cinci sortimente de tarte, alături de o ofertă special gândită pentru consumatorii noștri – oferta 2+1 gratis. Astfel, cei care ne calcă pragul pot încerca mai multe variante, pentru a găsi rețeta preferată”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Paul România.

Cu o tradiție de peste 125 de ani Paul defineşte arta brutăriei franțuzeşti, fiind renumit pentru rafinamentul şi calitatea produselor sale servite zilnic în cele peste 500 de brutării deschise în întreaga lume. În România, lanțul de brutării Paul este prezent începând cu anul 2008 şi deține până în momentul de față 15 brutării în 4 oraşe. Acestea sunt operate în sistem de franciză de către Moulin D’Or S.R.L.


Carol Popa
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.