Franciza din paharul de cafea
Conceptul Coffee 2 Go datează încă din 2007, când a fost înregistrat la OSIM modelul industrial al kiosk-ului în formă de pahar, dar abia în 2012 a fost proiectat şi realizat primul prototip, acesta fiind amplasat în 2013 în incinta Gării de Nord. Datorită feedback-ului primit de la clienţi, acționarii Vlad Timaru și Mircea Rădulescu au decis să construiască o reţea naţională de astfel de coffee-spot-uri.
În ce constă, concret, conceptul Coffee 2 Go?
Coffee 2 Go este un mini coffee spot cu vânzare asistată, destinat preparării băuturilor pe bază de cafea (reci sau calde). Dimensiunile reduse implică cheltuieli de regie mici (chirie, angajaţi, energie etc.) şi sunt ideale pentru comerţul specializat. Principiile de bază ale conceptului sunt: calitate, igienă, rapiditate şi preţ corect. Profitul devine astfel o consecinţă a satisfacţiei oferite clienţilor şi nu un scop în sine.
Câți parteneri de business aveți în prezent și care este profilul ideal al francizatului Coffee 2 Go?
La momentul actual sunt 4 francizaţi, deţinători a 5 francize, dar suntem în discuţii avansate cu mulţi antreprenori care au văzut potenţialul extraordinar al acestei afaceri. Estimăm că numărul lor se va tripla până la finalul anului 2017.
Ideal, francizatul Coffee 2 Go are nevoie de oarecare experienţă în domeniul economic, dar nu neapărat în domeniul cafelei. Cunoştinţele specifice domeniului sunt puse la dispoziţie de noi şi facem tot ce e necesar pentru a susţine francizatul în acest business. Francizatul ideal înţelege faptul că implicarea sa directă în această afacere (ceva mai mult decât capitalul investit) este una din cheile succesului. Nu există restricţii de vârstă, pregătire anterioară sau putere finaciară. Oricine poate deveni un bun manager (în domeniul coffee to go) dacă respectă paşii indicaţi de noi.
Aveți modificări recente sau anumite particularități în contractul de franciză?
Recent am hotărât să oferim francizaţilor o „plasă de siguranţă”, stipulată în contract, în sensul în care să minimizăm riscul eşecului prin „buy back”. Asta se întâmplă, desigur, dacă după (minim) un an de funcţionare, indicatorii de performanţă ai francizatului nu sunt satisfăcători. În acest caz (ipotetic) ne oferim să răscumpărăm investiţia iniţială la un preţ negociat în funcţie de amortizarea şi uzura echipamentelor.
Care sunt planurile de dezvoltare a afacerii?
E simplu: În următorii cinci ani, în fiecare oraş (cu minimum 80.000 locuitori) ne dorim să existe cel puţin un Coffee 2 Go. Extinderea reţelei în ţară se bazează exclusiv pe sistemul de franciză. Toate coffee spot-urile din provincie vor fi operate de francizaţi. Pentru Bucureşti, intenţionăm ca până la finalul anului 2017 să mai deschidem în administrare proprie cel puţin cinci locaţii.
Articole citite
De ce să te alături francizei Latte Coffee To Go
/03.11.2025
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Cele mai citite
La mâna francizei
/06.01.2015
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari