comert alimentar si industrial

Cumpărături pentru Ziua Națională a României
Avem mai multe locații de unde ne putem aproviziona pentru mesele de Sfântul Andrei și de 1 Decembrie.

Muzica scumpește alimentele
Triplarea costului muzicii ambientale se resimte în preţul produselor de la raft.

Băcăniile în franciză – un succes pentru Agroland
Micii fermieri au crescut afacerile companiei care încurajează conservarea modului de viață ”de la țară”.

Franciza prăjiturilor ”ca la mama acasă”
Mariana Lepuș, Director Dezvoltare Franciză Ana Pan, s-a alăturat în anul 1992 companiei conduse de omul de afaceri George Copos din pasiune pentru prăjituri.

Ciocolată belgiană în decor istoric
Leonidas deschide mâine un nou magazin în franciză în centrul țării.

Preparatele autohtone din carne, în topul preferinţelor românilor
Companiile care comercializează produse românești sunt din ce în ce mai frecventate de consumatorii de pe piața locală.

Auchan intră pe piața din India
Retailerul francez a încheiat un contract de franciză cu Max Hypermarket.

Produse românești în toate supermarketurile
Hipermarketurile din România ar putea avea un spațiu dedicat produselor românești.

Supermarketurile au standarde de mediu slabe
Retailerii prezenți pe piața autohtonă nu vând fructe şi legume organice produse în România.

Fornetti aduce modificări contractelor de franciză
Francizații Fornetti vor putea stabili liber prețul de revânzare a produselor lanțului de patiserii.

TVA-ul la alimentele de bază rămâne de 24%
FMI nu a acceptat propunerea Guvernului României privind reducerea TVA la alimentele de bază.

Povești cu ciocolată
Jolyon M’Bei, unul dintre reprezentanții brandului Leonidas în România, vorbește despre pasiunea sa pentru ciocolată și despre cum au întâmpinat românii prima ciocolaterie din țara noastră.

Agroland se extinde prin băcănii în franciză
Rețeaua de magazine agricole consideră că tendința românilor de a-și cumpăra mâncare din supermarket este în schimbare.

Mezeluri CarmOlimp în toată țara
Producătorul de mezeluri vrea să-și mărească în acest an cifra de afaceri cu peste 20%.

Magiunul marca Lidl a fost interzis
Magiunul de prune Sympathica comercializat în magazinele Lidl a fost retras de pe piață.

Etichetele alimentelor vor fi schimbate
Producătorii români și cei din celelalte state membre ale Uniunii Europene vor fi obligați să schimbe etichetele de pe produsele alimentare.

PROFI își continuă expansiunea
Rețeaua de retail PROFI a crescut la 125 de unități în 76 de localități din România.

Cum va evolua piața de retail alimentar din Europa Centrală
Un raport al companiei de cercetare PMR arată că piața de retail alimentar din Europa Centrală, inclusiv România, va ajunge la 117 mld. Euro în anul 2014.

Cel mai de succes produs fast-food
Un produs fast-food din portofoliul Taco Bell a stabilit un nou record în vânzări.

CarmOlimp a intrat în marile rețele de retail
Compania CarmOlimp a semnat pentru anul 2012 contracte în valoare de 8 milioane de euro cu lanțurile internaționale de retail.