noutăți
Fantana cu gust de Lavazza
La Fântâna a achiziţionat distribuitorul Lavazza în România, compania urmând să preia 9.500 de aparate de cafea, care se adaugă celor 110.000 de watercoolere deservite în prezent.
9 ani de experiență în domeniul frumuseții
Cifrele de afaceri ale rețelelor de franciză BodyConcept și DepilConcept au înregistrat creșteri impresionante în primul trimestru din 2014.
Reduceri de mii de dolari la franciza FitCurves
Prețul francizei FitCurves intră la apă în această primăvară. Reprezentanții companiei au lansat în România programul de discount ”Spring Promotion”.
Franciza regelui Rock’n’Roll
Un nou concept de restaurant american, cu o tematică legendară, vrea să intre prin franciză pe piața românească: Elvis American Dinner.
Din pasiune pentru flori, franciză și frumos
Familia FlorideLux se mărește astăzi cu un nou membru. Andreea Curutiu se alătură rețelei francizaților companiei.
JYSK deschide al doilea magazin din Bucureşti
Colosseum Retail Park va găzdui noul magazin al retailerului danez, oficialii companiei anunţând numeroase surprize pregătite pentru deschidere.
Arthur Murray ajunge şi în România prin franciză
Lucian și Sarah Stănilă au deschis în Capitală una dintre cele mai vechi francize din Statele Unite.
Carrefour dezvoltă rețeaua de franciză
Retailerul francez a anunțat intrarea a 3 magazine noi în rețeaua de franciză, toate în orașul Giurgiu.
Franciza FlorideLux înfloreşte în această primăvară
FlorideLux Arad, cea de-a treia franciză a grupului de e-commerce FlorideLux România, îşi va deschide oficial porţile în luna mai.
Lemet a încheiat anul 2013 cu 11 noi magazine
Magazinele de mobilă ale fabricii Lemet operează sub brandul LEM’S şi sunt amenajate la acelaşi standard în toate judeţele.
KFC a deschis cel de-al şaselea Drive Thru din România
După cum a a anunțat în ultimele comunicate de presă, reţeaua de restaurante fast-food continuă investiţia în unităţile tip Drive Thru.
Stihl a dezvoltat o reţea de 300 de magazine în România
În cadrul reţelei s-au putut dezvolta afaceri consistente, unele dintre ele atingând o cifră de afaceri de 2-3 milioane de euro pe an.
Profi a ajuns la 214 de magazine
Retailerul a deschis săptămâna trecută două magazine noi, în Oradea și în Zărnești, ambele în format City.
Cartofii prăjiți la un nou nivel
Principiul văzut, poftit, gustat, plăcut și cumpărat concept s-a aplicat și în cazul lui Valentin Ștefănescu, antreprenorul care ne-a adus în România un nou tip de fast-food: Surf’n’Fries.
H&M continuă să crească în România
Vânzările retailerului suedez de îmbrăcăminte au crescut în primul trimestru al anului fiscal 2014 cu 32%, la 248 milioane de coroane suedeze.
Două sandvișuri noi de la McDonald’s
Pentru fidelizarea și atragerea cât mai multor clienți, McDonald’s înnoiește regulat gama de produse din meniurile restaurantelor.
Retailerii care părăsesc România
Se pare că nu tuturor nemților le merge bine în România. Două companii nemțești ar putea părăsi piața locală în următoare perioadă.
Programul de fitness pentru trup și suflet
Forgács Miklós, Sales Manager FitCurves, ne vorbește despre acest concept și ne prezintă planurile de expansiune pentru rețeaua din România.
”Super size it”- strategia McDonald’s în China
Reprezentanții companiei plănuiesc ca în următorii trei ani să dubleze numărul restaurantelor din China, franciza fiind principala modalitate de creștere.
Moda evadează din metropole
Cipo&Baxx este un brand de fashion care are un succes uluitor în Polonia, unde este deja prezent în toate orașele mari. Îl aducem și în România?