Fenomenul 5 to go

5 to go a fost lansat în 2015 de doi tineri antreprenori, Radu Savopol și Lucian Bădilă și, în numai 2 ani, a reușit să fie prezent în 63 de locații, dintre care aproximativ 95% au fost deschise în sistem de franciză.
“Am ales să îmi încep drumul antreprenorial cu 5 to go, citind într-o dimineață presa alături de o ceașcă de cafea și descoperind conceptul acestui lanț de cafenele ce vinde orice produs cu 5 lei. Ideea mi s-a părut strălucită!” – a declarat Laura Poenaru, francizat din Craiova.
Sistemul de franciză satisface cerințele până în cele mai mici detalii, având un department intern care se ocupă de dezvoltarea sistemului. Investiția globală este cuprinsă între 15.000-20.000 euro, incluzând și taxa de franciză. Contractul se semnează pe o perioadă de 5 ani. Francizatul mai achită: o taxa de 4% din cifra de afaceri +TVA (redevenţe) şi o taxă 1,5%+TVA pentru activităţi de marketing şi promovare. Modelul de franciză vizează toate orașele din țară, cu peste 50.000 de locuitori, potrivit fondatorilor lui.
Francizorul este preocupat permanent de inovarea modelului de franciză, astfel că a lansat de curând gama de produse 5 togo + (PLUS), aceasta luând naștere ca urmare a dorinței clienților de a putea achiziționa preparate cu un gramaj mai mare. Sortimentul îmbogățit de produse va avea un impact pozitiv pentru toți francizații rețelei, întrucât o gamă mai largă de produse se va reflecta într-o cifră de afaceri mai mare și, implicit, în creșterea profitabilității afacerii.
“Am avut nenumărate mesaje de-a lungul ultimului an, cu privire la dorința de a putea cumpăra diverse produse ce nu se regăseau în meniul 5 to go. Clienții noștri și-au dorit și ne-au sugerat să introducem preparate noi cum ar fi sandwich-uri cu ingrediente premium, smoothie-uri naturale sau pahare mai mari pentru cafea. Așa a luat naștere și Mr. Big, cel mai nou personaj 5 to go. Practic el va raspunde dorinței clienților de a avea varianta de băutură mare, cu un gramaj dublu față de cel normal“ declară Radu Savopol, co-fondator 5 to go.
În urma sugestiilor primite de la clienți, fondatorii au decis să listeze noi produse sub denumirea generică de 5 togo + (PLUS), cu prețuri de 5 + 5 lei pentru produsele ce fac parte deja din noul meniu.
“Odata cu lansarea noilor produse am simțit și nevoia de a introduce un nou personaj pentru paharul de 470ml, pentru cea mai mare băutură ce tocmai a intrat în noul meniu, drept pentru care cum altfel îl puteam numi decât Mr. Big ! Noul personaj pop-art se alătură deja existentelor Miss Latte și Mister Espresso“ – mai spune Radu Savopol.
Noua gamă de produse cuprinde în momentul de față: smoothie-uri naturale, paharul dublu, de 16 oz (Mr. Big), sandwich-uri cu ingrediente premium (prosciutto, somon, ș.a.) și sucurile organice, însă lista este deschisă, în continuare analizându-se cerințele venite de-a lungul timpului din partea clienților.
“Focusul nostru este permanent către ce produse oferim la vânzare. Ne intereșează să oferim produse de o calitate excelentă, la un preț accesibil. Verificăm permanent situația producătorilor autohtoni din piața. Ne interesează să oferim clienților noștri produse autentic românești, pe cât posibil. Avem game de produse hand-crafted, cu ingrediente naturale sau organice cum este noua gamă de ceaiuri reci lansată de curând în cadrul noii game de produse 5 togo + (PLUS). Acolo unde nu am reușit, cum este cazul cafelei, băuturilor necarbogazoase sau energizantelor, unde România nu are expertiza tradițională, am apelat la branduri internaționale, îndrăgite de către tineret și cunoscute în rândul tuturor clienților ” - adaugă Radu Savopol.
Cerințele pieței nu puteau fi trecute cu vederea deoarece 5 to go a devenit rapid un brand foarte apreciat. Dovadă sunt premiile obținute, “Cea mai bună cafenea” - HoReCa Awards 2016 & 2017, “Cel mai cool brand de cafea si cafenele” by FORBES 2016 & 2017, s.a., precum și cei 14.000 de clienți care trec zilnic pragul celor 63 de locații din Bucuresti și din țară.
Articole citite

5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Exista numeroase motive pentru care antreprenorii aleg sa investeasca intr-o franciza.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari