Vrei o afacere transparentă și profitabilă?
![Spălătorie LG Laundry Lounge](https://img.franchising.pl/ro/e02/b91/lg_gal_cr.jpg)
Ivana Zivicnjak, șeful biroului White World și master francizat LG Laundry Lounge, spune că este mulțumită de extinderea rețelei în Croația, dar și de expansiunea treptată în țările din regiune.
“În calitate de master francizat, putem spune că suntem mulțumiți de extinderea rețelei de franciză în Croația, unde așteptăm să deschidem încă două unități în franciză până la sfârșitul anului. De asemenea, pe lângă spălătoriile din Belgrad și Podgorica, suntem în curs de a deschide alte unități în franciză în Muntenegru și Macedonia” – declară Ivana Zivnicnjak.
Ultima locație în franciză este situată în partea de est a golfului Kvarner, în Crikvenica, iar beneficiarul francizei este Petra Antic. “Nu aveam experiență cu sistemul de franciză, înainte de asta eram implicați în activități de catering și de administrare. Cu toate acestea, am optat pentru franciza LG Laundry Lounge, deoarece am fost utilizatori ai LG Laundry din Zagreb. Ne-a plăcut conceptul de transparență și curățenie, aspectul modern al echipamentelor, care sunt profesionale, dar nu foarte voluminoase. De fapt, seamănă mai mult cu mașinile de spălat de acasă. Acest tip de spălătorii nu există în zona Crikvenica și în împrejurimile sale, iar acesta a fost un motiv suplimentar pentru a alege această franciză” - spune Petra Antic.
Clienții lor sunt în principal turiști, proprietari de apartamente de închiriat, localnici care trebuie să spele piese mai mari de articole textile, cum ar fi pături sau perne.
Ivana Zivnicnjak spune că francizații sunt așteptați să profite de avantajele brandului. „Desigur, suntem întotdeauna acolo pentru a vă ajuta cu sfaturile și cu experiența noastră”, spune ea.
Francizații ideali, a declarat Ivana Zivnicnjak, sunt în majoritate tineri care doresc să demareze o afacere proprie și care au avut ocazia să călătorească și să vadă cum funcționează spălătoriile cu autoservire în SUA sau Europa de Vest. Deocamdată, cel mai mare număr de unități de franciză se află în Croația, de unde s-a început extinderea rețelei de franciză în 2015, în această regiune, dar, spune ea, se așteaptă ca franciza LG Laundry Lounge să se extindă mai intens și în alte țări din regiune. “Este o afacere bună, deoarece cu o investiție minimă de aproximativ 20.000 de euro, se poate începe o afacere de succes, iar investiția poate fi recuperată după 12 luni. Avantajul este că nu trebuie să plătiți o taxă de intrare sau taxa clasică de franciza care se plătește, de regulă, la achiziționarea unei francize” - spune Ivana Živičnjak.
LG Laundry Lounge deține momentan, în regiune, patru francize în Croația și una în Serbia și Muntenegru. Conform declarațiilor Ivanei Zivnicnjak, se preconizează însă deschiderea de noi unități în franciză în Macedonia, o nouă locație în Muntenegru și una în Republica Cehă. De asemenea, România este o piață de interes pentru LG Laundry Lounge.
Mai multe detalii privind franciza LG Laundry Lounge se regăsesc în oferta de franciză, disponibilă atașat.
Articole citite
![](https://img.franchising.pl/ro/9a7/874/p_trat.png)
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
O realitate socială care demonstrează că vârsta de la care este nevoie de ochelari este tot mai scăzută a dus la crearea francizei Ama Green Optic, iar rezultatele afacerii sunt conform așteptărilor.
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Cele mai citite
![](https://img.franchising.pl/ro/bd6/b6d/used_products_p_trat_3-1.jpg)
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Antreprenorii români au posibilitatea să devină parteneri ai francizei Edukido, care dezvoltă cu succes un concept educațional nou, total diferit de cel tradițional.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Finanțează deschiderea afacerii tale
Salut,interesant,vreau detalii și contact cu furnizorul . Mulțumesc !
Afacere de nișă, cu păpuși
Buna ziua, Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti cum pot afla detalii despre franciza "Afacere de nisa cu papusi" Multumesc!
Pe piața de curierat se câștigă bine
Ce trebue sa fac pentru colaborare sau franciza
O nouă piață pentru LG Laundry Lounge
Functioneaza si in Romania? Unde si cu ce investitii?
Spălatul rufelor în franciză
Super tare știu conceptul și chiar sunt interesat!
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
TE-AI SUPARAT PE NOI SI NU MAI VREI SA PUBLICI NIMIC T E R U G A M I N S I S T E N T MAI SCRIE CEVA ORICE
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Mi - e dor de articolele tale frumoase redactate intr-o forma impecabila...sa fie oare sfarsitul ?
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Cand este vorba de Cluj termenii crestere,succes...sunt la ei acasa si nu numai la Cluj