Solidaritate în criza coronavirus
Deși toată lumea se așteaptă la un impact negativ semnificativ asupra operațiunilor în următoarele luni, mai mulți francizori au început să comunice cu francizații pentru a lua împreună măsuri de protecție a personalui și a clienților lor.
Printre aceștia se numără cei de la “Salad Box” care au instituit mai multe măsuri privind curățenia, respectiv dezinfecția, achiziționarea de termometru cu infraroșu și folosirea lui înainte de intrarea angajaților în restaurant, amenajarea la intrare a unui punct de dezinfectare, lucrătorii vor purta doar încălțăminte specifică la locul de muncă. Unul dintre fondatorii companiei, Radu Lupaș, a adăugat că la servire vor fi folosite mănuși de unică folosință. La casa de marcat va lucra o singură persoană, care își va schimba imediat mănușa dacă strănută sau atinge nasul sau o altă parte a corpului. Personalul va lucra în ture, iar cei care au rude în străinătate, în special Italia și Spania, vor trebui să declare, pe propria răspundere, că nu vor lua legătura cu acestea.
Măsuri de protecție împotriva COVID-19 au luat și cei de la “Bella Italia”, care au comunicat partenerilor că monitorizează atent situația în interiorul organizației și în afara acesteia, pentru a se asigura că previn, pe cât posibil, răspândirea virusului printre angajați. Iulian Zamfir, deținătorul francizei “Bella Italia” își sfătuiește partenerii ca, dacă vreunul dintre angajați are simptome asemănătoare gripei, să nu vină la locul de muncă. Din 13 martie a.c., pizzarii și vânzătorii de la casă vor purta mănuși de unică folosință pe care le vor schimba la fiecare oră. Trebuie să curețe și să dezinfecteze mânerul ușilor de aces și suprafețele de vânzare și de servire la același interval de timp.
Partenerilor li s-au adresat și cei de la “Fornetti”, rugându-i să respecte mai multe reguli, apreciind că este în interesul comun să acorde o atenție sporită sănătății cumpărătorilor și angajaților. “Suntem convinși că printr-o atitudine socială cumună și responsabilă și prin respectarea mai strictă a regulilor de igienă a magazinelor de franciză vom reuși să combatem extinderea virusului”, a declarat Gabriel Voin, directorul comercial al companiei.
La rândul său, Radu Savopol, unul dintre fondatorii “5 to Go”, anunță că au fost implementate măsurile de igienă și a fost redus contactul între clienți și personal. S-a recurs și la servirea în exteriorul locației pentru a se putea aștepta la o distanță de siguranță între clienți, în aer liber. Mai mult, paletina, zahărul și capacul paharului de cafea nu mai sunt cu autoservicr, ci vor fi date fiecărui client de către barista. “Vom fi alături de francizații noștri în toată această perioadă și vor acorda asistență juridică pentru a putea eșalona chiriile din lunile martie-aprilie”, a adăugat Savopol.
Directorul general al restaurantelor de tip fast-food “Spartan”, Gabriel Melniciuc, a declarat că, în toată această perioadă, se va ocupa de reducerea la minim a prejudiciilor economice provocate de epidemia de coronavirus. . La intrarea în toate restaurantele au fost instalate preșuri dezinfectante. Tododată, în toate unitățile a fost introdus gelul antibacterian, iar managerul trebuie să se asigure că există permanenta apă caldă. În plus, a fost luată măsura ca, dimineață, toți angajații să fie verificați cu termometrul fără contact, să își pună încălțămintea de serviciu și să o dezinfecteze pe preșul de la intrare. Cei care au febră, nu sunt acceptați la locul de muncă. La fiecare jumătate de oră, angajații trebuie să se spele pe mâini într-o ordine prestabilită.

Articole citite

5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start