5 to go, în sprijinul partenerilor
Fie că vorbim despre antreprenorii care sunt deja parte din grup, fie despre cei care își doresc să se alăture sistemului de franciză, echipa 5 to go a luat decizia de a-i susține prin acoperirea unor costuri cu taxe de franciză și marketing, cu un impact total asupra afacerii de peste 400.000 de euro.
Începând cu luna august a acestui an, toți cei care vor decide să se alăture grupului 5 to go și vor semna un contract de franciză până la finalul anului 2021 vor beneficia de un an extra, fără taxă de franciză. În plus, toate contractele existente s-au prelungit cu încă doi ani, fără costuri pentru antreprenori. Pentru grupul 5 to go, însă, decizia vine cu un cost total de aproape 350.000 euro, sumă raportată la 190 de contracte semnate până pe 5 august a.c.
De asemenea, francizații 5 to go au avut 0 costuri pentru taxele de redevență și de marketing pentru lunile martie, aprilie și mai, deși echipa centrală a muncit în toată această perioadă pentru a pregăti planuri și campanii, iar cafenelele au fost deschise o mare parte din aceste luni, 18 de zile în martie, respectiv 25 în luna mai. Aceste taxe reprezintă 5,5% din totalul veniturilor pentru o cafenea, iar costul total suportat de 5 to go în acest caz a depășit suma de 60.000 de euro.
„Continuăm demersul nostru de a fi alături de comunitatea 5 to go și de antreprenorii români pentru că știm prin ce trec. Suntem alături de ei, în această perioadă dificilă în HoReCa și nu numai. Deciziile luate, deși au un impact major asupra business-ului, dorim să ne ajute să consolidăm relația cu partenerii francizați și să stea la baza dezvoltării lor, alături de noi. Știm că este extrem de important să te poți baza pe cineva, să nu fii singur în aceste perioade de instabilitate. Experiența și know-how-ul nostru sunt puse în slujba lor, pentru a construi afaceri durabile, împreună. Consider că 2020 este un an de supraviețuire, dar a cărui contribuție este esențială pentru dezvoltarea pe termen lung”, a declarat Radu Savopol, cofondator al conceptului de franciză 5 to go.
Brandul românesc de cafea vizează, în continuare, să deschidă o sută de noi locații în acest an, conform target-ului stabilit la finele lui 2019. Măsurile amintite mai sus au fost luate și pentru a menține acest obiectiv de business, dată fiind perioada de instabilitate actuală.
25 de locații noi 5 to go au fost deschise în perioada 5 mai – 1 august și altele 14 sunt în pregătire și urmează să fie deschise până la final de septembrie, în București, dar și în alte orașe din țară, respectiv Constanța, Cluj-Napoca, Bușteni, Giurgiu, Ploiești și Sfântu Gheorghe.
5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 170 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.
Mai multe informații privind începerea unui parteneriat cu 5 to go puteți găsi în catalogul de franciză, disponibil pe portalul nostru.
Articole citite
5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Ir Hasznaltruha, un magazin care comercializează haine şi accesorii second-hand, vrea să se dezvolte prin franciză pe piaţa din România.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari