Sezon nou, francizați noi
În acest moment, ambele mărci care au debutat pe piața românească în 2020, au două puncte proprii (București) și două puncte de franciză (București și Braila). În curând, vor apărea noi locații în Craiova, în Moldova și în București. Până la sfârșitul anului, rețeaua din România urmează să aibă încă 30 de rulote.
Ice and Roll este un brand cu înghețată spiralată, vafe și băuturi reci, care funcționează în sezonul de primăvară și vară - din aprilie până la sfârșitul lunii septembrie - în timp ce Cake and Roll oferă torturi - din octombrie până la sfârșitul lunii martie. Punctele sunt redenumite și, într-o singură zi, își ajustează oferta la noul sezon. Imaginea exterioară și echipamentele adiacente rulotei sunt schimbate foarte ușor. Mașina de înghețată o înlocuiește pe cea de copt prăjituri și invers. “Procesul de transformare a rulotei este rapid și simplu. Durează câteva ore, motiv pentru care francizatul nu pierde nici măcar o singură zi de vânzare. Această soluție îi permite, de asemenea, să opereze pe tot parcursul anului și nu numai într-un singur sezon”, spune Krzysztof Olesiak, președintele Sweet Gallery, care deține mărcile Ice and Roll și Cake and Roll.
Ice and Roll și Cake and Roll funcționează în segmentul street-food, în arealul marilor centre comerciale. Ca și în alte țări europene, în România Sweet Gallery cooperează cu dezvoltatorii de galerii și centre comerciale. Unul dintre partenerii companiei este Kaufland. Acordul de cooperare cu lanțul de supermarketuri garantează Sweet Gallery peste 100 de locații. Punctele Ice and Roll și Cake and Roll sunt amplasate cât mai aproape de intrarea principală a magazinelor, unde este cel mai intens trafic. “Avem cel mai vizibil loc posibil. Oferim un produs care este cumpărat sub impulsul momentului, deci este important să stăm, literalmente, în calea potențialilor clienți. Un avantaj suplimentar al Cake and Roll este mirosul de prăjituri coapte la fața locului, care te îmbie să cumperi. Această strategie de vânzare funcționează bine și în Polonia și în alte țări de pe harta noastră, motiv pentru care am aplicat-o și în România”, a adăugat Krzysztof Olesiak.
Acest tip de dezvoltare este avantajat de mobilitatea afacerii. Rulotele Ice and Roll și Cake and Roll nu sunt atașate permanent de un anumit loc, deci pot fi mutate oricând. Această soluție protejează afacerea împotriva scăderii puterii de cumpărare a unei locații date și a vânzărilor. De asemenea, datorită formulei mobile, francizații nu suportă costuri suplimentare de renovare și adaptare a unui anumit loc, la standardele rețelei.
Sweet Gallery garantează locația și negociază prețurile de leasing. Compania achiziționează succesiv noi locuri care pot fi oferite francizatului în orice moment. În Europa, 80% din locații sunt achiziționate de la sediul central din Polonia. Restul, de 20 la sută, se datorează francizaților. “Este posibil să plasezi un punct într-un loc găsit de francizat. Cu toate acestea, mai înainte verificăm locația din punctul de vedere al concurenței și al traficului. Punctele existente în România funcționează pe așa-numita zonalitate. Cu toate acestea, suntem deschiși la propunerile francizaților”, a explicat Olesiak.
Sub brandurile Ice and Roll și Cake and Roll puteți începe o afacere investind aproximativ 40.000 de lei. Diferența provine dintr-un împrumut sau leasing. Sweet Gallery oferă o rulotă complet echipată. Vă puteți începe afacerea aproape imediat, într-un termen de două săptămâni. Pentru start, printre altele, o condiție este o pregătire de două zile. Randamentul investiției se vede, în general, din al doilea sezon. Sweet Gallery oferă, de asemenea, asistență în timpul afacerii - instruire suplimentară și suport pentru marketing. Afacerile pot fi combinate cu alte activități profesionale, aspect posibil datorită sistemului IT intern și a monitorizării punctelor. Francizatul poate observa și controla, de la distanță, vânzările, angajații și orele de deschidere și închidere a punctului de lucru.
„Am urmărit franciza încă de când a deschis prima unitate din România și mi-a plăcut ce am văzut. Foarte repede mi-am dat seama cât este de interesantă și că, după părerea mea, merge foarte bine în vremurile astea. În primul rând, cred că, să ai o rulotă atât de aspectuoasă și pe care poți să o instalezi unde vrei, este foarte important. Contează mult și acordul francizorului cu marile centre comerciale. Acolo este unul dintre cele mai bune vaduri, cu multă lume. Apoi, este vorba despre faptul că funcționezi tot anul, cu varianta Ice and Roll și apoi cu Cake and Roll, și tot așa. După aceea, ce vindem este de foarte bună calitate. Rar am întâlnit o înghețată atât de gustoasă. La fel spun și despre kurtos kolacs, pe care începi să îl vinzi din toamnă. Nu m-aș fi gândit vreodată să pot deschide o așa afacere doar într-o lună. M-au ajutat cu instruirea, cu marketing-ul, am înțeles repede cât de simplu este. Primești materia primă. Ai un sistem care monitorizează totul. Asta înseamnă că ai timp să te ocupi și de altceva. Eu unul, am luat franciza acum, ca să prind, chiar de la început, deschiderea sezonului cald, cu înghețată, băuturi răcoritoare și cu toate celelalte. Sunt convins că investiția pe care am făcut-o își merită toți banii”, a declarat Marius Butuc, noul partener în franciză din Brăila.
Rulotele Ice and Roll și Cake and Roll operează, sub marca internă Lodolandia și Kołacz na Okrągło, și în Germania, Marea Britanie, Slovacia, Austria și Polonia.
Mai multe informații găsiți în Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.

Articole citite

Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari