Conceptele adaptate crizei cuceresc piața
Rețeaua de pizzerii Bella Italia are deja zeci de locații proprii și în franciză, ultima dintre ele fiind inaugurată, recent, în cadrul complexului Iris-Auchan din Cluj-Napoca. “Conceptul de food-truck, cel mai mic dintre cele patru ale sistemului, a fost aplicat în cel mai mare oraș din Transilvania. Am primit o cerere și am onorat-o. Am apreciat și zona de food din parcare, cu mai mulți competitori. Acesta și cel de Pizza Express au făcut diferența în vremea pandemiei. În ultimii doi ani, în timp ce industria HoReCa a avut de suferit, diversitatea conceptelor Bella Italia a salvat afacerea. Când restaurantele și-au încetat activitatea, food-truck-urile și locațiile bine alese pentru Pizza Express ale francizei noastre au funcționat neîncetat, făcând ca efectele catastrofale ale pandemiei, cu care s-au confruntat mulți dintre întreprinzătorii din domeniu, să fie resimțite doar în mică măsură în cadrul companiei noastre. Francizații noștri și-au continuat activitatea, ceea ce ne întărește convingerea că am anticipat corect evoluția pieței. Cele două concepte au mers neașteptat de bine și îi îndemn pe toți cei care vor să-și schimbe viața și să apeleze la varianta francizei să intre în familia Bella Italia”, a declarat Iulian Zamfir, fondatorul rețelei de franciză.
Cu câteva zile înaintea inaugurării de la Cluj, un francizat Bella Italia a deschis o pizzerie la Kaufland Sebastian din București. Întreprinzătorul, convins de stabilitatea și profitabilitatea afacerii, dorește o extindere rapidă la nivelul Capitalei. De altfel, nu este singurul care se gândește la extindere. Au fost și alți antreprenori intrați în sistemul de franciză care au făcut acest lucru. De exemplu, omul de afaceri Dorian Hopârtean care, după ce a constatat viabilitatea conceptului, nu s-a oprit doar la Pizzeria Express deschisă la Slatina. “Ni s-au alăturat noi francizați, de la start-up-uri, până la oameni de afaceri cu multă experiență, cum ar fi Hopârtean, de la Craiova – liderul pieței zonale de patiserie – care are trei locații și este foarte încântat de afacere”, a adăugat Zamfir.
Conceptul de franciză Bella Italia Pizza Express, care și-a dovedit rentabilitatea încă de la deschidere a continuat să intre pe noi piețe sau să le dezvolte pe cele anterioare într-un ritm accelerat. De la începutul anului trecut, chiar și după încetarea stării de urgență, Bella Italia și-a dezvoltat intensiv rețeaua de franciză iar fondatorul ei, Iulian Zamfir, lucrează deja pentru noi locații ideale pentru un business de acest tip, cu vad comercial foarte bun, fiind convins că sistemul poate genera atât pentru companie, cât și pentru parteneri, venituri sigure și constante.
După două decenii de activitate, Pizzeria Bella Italia continuă să livreze cele mai delicioase produse ale bucătăriei italiene, proaspăt preparate, acesta fiind unul dintre atuurile afacerii. Toate produsele pot fi livrate și la comandă. Motto-ul “Bella Italia pizzeria familiei tale !” se dovedește cât se poate de real și, pentru a dovedi aceasta, folosește tot mai multe căi pentru a fi cât mai aproape de cei care îi apreciază preparatele.
Un alt argument extrem de important al afacerii este adaptarea la modificările din piață. “Cel mai nou concept de tip food-street l-am gândit special pentru nevoia clientului, care este în continuă mișcare în zilele noastre. Produse preparate în fața clientului, din ingrediente atent selecționate, atmosfera caldă, primitoare, promptitudine, servire impecabilă, spectacolul oferit de pizzari, gustul adevărat de pizza, toate acestea te vor face să revii cu siguranță la Bella Italia Pizza Express”, spune Iulian Zamfir.
Cu experiența acumulată pe parcursul anilor, Bella Italia pune la dispoziția noilor francizați patru concepte: restaurant, pizza express, drive-thru și food-truck.
Franciza este atractivă și din alt punct de vedere. Cei care aleg să vină în această afacere beneficiază de o cercetare solidă a pieței locale, de evaluarea potențialului acesteia, dar și de sprijin în amenajarea spațiilor și achiziția de mobilier și utilaje. La fel de importantă este instruirea inițială și apoi programul continuu de pregătire în cadrul Școlii Naționale de Excelență în Industria Ospitalității “Bella Italia“. Francizații au la dispoziție și un magazin on-line pentru echipamente. La deschiderea fiecărei locații, francizatul va fi asistat de către specialiștii companiei.
Business Card Bella Italia
Prima franciză integral românească în domeniul restaurant/pizzerie. Conceptul se bazează pe o rețetă proprie, folosind doar ingrediente proaspete, cu prepararea produsului în doar câteva minute, în fața clientului.
Utilizarea canalelor de vânzare integrate: in-store; take-away; home delivery
Rambursarea investiției în 18 luni de la deschidere
Articole citite
Lanțul de pizzerii Bella Italia își dovedește din nou eficiența. De această dată este vorba de succesul imediat al unui tânăr, fără experiență antreprenorială, care a deschis o unitate în Ploiești și a avut profit după prima lună.
Franciza Bella Italia ar putea fi prima rețea de restaurante/pizzerie care să ofere clienților săi, în toate locațiile de pe teritoriul României, pizza din aluat fără gluten.
Rentabilitatea conceptului Bella Italia Pizza Express a determinat un francizat ca, într-o perioadă de doar câteva luni, să deschidă nu una, nu două, ci trei locații.
Experiența, seriozitatea și profitabilitatea francizei Bella Italia România, primul astfel de sistem integral autohton în domeniu, face ca noi locații și noi parteneri să apară în mai multe orașe ale țării
Rețeaua de pizzerii Bella Italia, primul sistem de franciză integral românesc pentru un restaurant/pizzerie, continuă să deschidă noi locații proprii și în franciză
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Subiecte populare in Forum
E-mail: storejwh@gmail dot com 🔥 🔥25i til salg, 2-fma til salg, køb pentobarbital online,
https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top forespørgsler køb peruviansk pink kokain, køb mephedron online, køb dmt online,🔥 🔥 køb o-pc, køb...
https://alphamegachem.com/product/buy-peruvian-pink-cocaine-online/ Email: storejwh@gmail dot com 🔥 🔥25i for sale, 2-fma for sale, buy pentobarbital online, 🔥 🔥buy apvp research chem online,
https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top queries buy peruvian pink cocaine, buy mephedrone online, buy dmt online,🔥 🔥 buy o-pce, buy peruvian...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Buna ziua. Pot avea o așa franciza in Germania? Mulțumesc anticipat.
Schimbări strategice la Fornetti
Bună ziua! Ce pași trebuie urmați pentru acciza fornete? Va multumesc!
Pizza cu influenţe siberiene
eu totusi zic sa lasam pizza italienilor, celor care au creat-o :)) https://pizzerianapolicentrale.ro/
Crezi că e o idee bună să investești în franciza Fornetti?
Vreau sa deschid si io magazin cum procedez
Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium
Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”
Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!