Conceptele adaptate crizei cuceresc piața
Rețeaua de pizzerii Bella Italia are deja zeci de locații proprii și în franciză, ultima dintre ele fiind inaugurată, recent, în cadrul complexului Iris-Auchan din Cluj-Napoca. “Conceptul de food-truck, cel mai mic dintre cele patru ale sistemului, a fost aplicat în cel mai mare oraș din Transilvania. Am primit o cerere și am onorat-o. Am apreciat și zona de food din parcare, cu mai mulți competitori. Acesta și cel de Pizza Express au făcut diferența în vremea pandemiei. În ultimii doi ani, în timp ce industria HoReCa a avut de suferit, diversitatea conceptelor Bella Italia a salvat afacerea. Când restaurantele și-au încetat activitatea, food-truck-urile și locațiile bine alese pentru Pizza Express ale francizei noastre au funcționat neîncetat, făcând ca efectele catastrofale ale pandemiei, cu care s-au confruntat mulți dintre întreprinzătorii din domeniu, să fie resimțite doar în mică măsură în cadrul companiei noastre. Francizații noștri și-au continuat activitatea, ceea ce ne întărește convingerea că am anticipat corect evoluția pieței. Cele două concepte au mers neașteptat de bine și îi îndemn pe toți cei care vor să-și schimbe viața și să apeleze la varianta francizei să intre în familia Bella Italia”, a declarat Iulian Zamfir, fondatorul rețelei de franciză.
Cu câteva zile înaintea inaugurării de la Cluj, un francizat Bella Italia a deschis o pizzerie la Kaufland Sebastian din București. Întreprinzătorul, convins de stabilitatea și profitabilitatea afacerii, dorește o extindere rapidă la nivelul Capitalei. De altfel, nu este singurul care se gândește la extindere. Au fost și alți antreprenori intrați în sistemul de franciză care au făcut acest lucru. De exemplu, omul de afaceri Dorian Hopârtean care, după ce a constatat viabilitatea conceptului, nu s-a oprit doar la Pizzeria Express deschisă la Slatina. “Ni s-au alăturat noi francizați, de la start-up-uri, până la oameni de afaceri cu multă experiență, cum ar fi Hopârtean, de la Craiova – liderul pieței zonale de patiserie – care are trei locații și este foarte încântat de afacere”, a adăugat Zamfir.
Conceptul de franciză Bella Italia Pizza Express, care și-a dovedit rentabilitatea încă de la deschidere a continuat să intre pe noi piețe sau să le dezvolte pe cele anterioare într-un ritm accelerat. De la începutul anului trecut, chiar și după încetarea stării de urgență, Bella Italia și-a dezvoltat intensiv rețeaua de franciză iar fondatorul ei, Iulian Zamfir, lucrează deja pentru noi locații ideale pentru un business de acest tip, cu vad comercial foarte bun, fiind convins că sistemul poate genera atât pentru companie, cât și pentru parteneri, venituri sigure și constante.
După două decenii de activitate, Pizzeria Bella Italia continuă să livreze cele mai delicioase produse ale bucătăriei italiene, proaspăt preparate, acesta fiind unul dintre atuurile afacerii. Toate produsele pot fi livrate și la comandă. Motto-ul “Bella Italia pizzeria familiei tale !” se dovedește cât se poate de real și, pentru a dovedi aceasta, folosește tot mai multe căi pentru a fi cât mai aproape de cei care îi apreciază preparatele.
Un alt argument extrem de important al afacerii este adaptarea la modificările din piață. “Cel mai nou concept de tip food-street l-am gândit special pentru nevoia clientului, care este în continuă mișcare în zilele noastre. Produse preparate în fața clientului, din ingrediente atent selecționate, atmosfera caldă, primitoare, promptitudine, servire impecabilă, spectacolul oferit de pizzari, gustul adevărat de pizza, toate acestea te vor face să revii cu siguranță la Bella Italia Pizza Express”, spune Iulian Zamfir.
Cu experiența acumulată pe parcursul anilor, Bella Italia pune la dispoziția noilor francizați patru concepte: restaurant, pizza express, drive-thru și food-truck.
Franciza este atractivă și din alt punct de vedere. Cei care aleg să vină în această afacere beneficiază de o cercetare solidă a pieței locale, de evaluarea potențialului acesteia, dar și de sprijin în amenajarea spațiilor și achiziția de mobilier și utilaje. La fel de importantă este instruirea inițială și apoi programul continuu de pregătire în cadrul Școlii Naționale de Excelență în Industria Ospitalității “Bella Italia“. Francizații au la dispoziție și un magazin on-line pentru echipamente. La deschiderea fiecărei locații, francizatul va fi asistat de către specialiștii companiei.
Business Card Bella Italia
Prima franciză integral românească în domeniul restaurant/pizzerie. Conceptul se bazează pe o rețetă proprie, folosind doar ingrediente proaspete, cu prepararea produsului în doar câteva minute, în fața clientului.
Utilizarea canalelor de vânzare integrate: in-store; take-away; home delivery
Rambursarea investiției în 18 luni de la deschidere

Articole citite

Lanțul de pizzerii Bella Italia își dovedește din nou eficiența. De această dată este vorba de succesul imediat al unui tânăr, fără experiență antreprenorială, care a deschis o unitate în Ploiești și a avut profit după prima lună.
Franciza Bella Italia ar putea fi prima rețea de restaurante/pizzerie care să ofere clienților săi, în toate locațiile de pe teritoriul României, pizza din aluat fără gluten.
Rentabilitatea conceptului Bella Italia Pizza Express a determinat un francizat ca, într-o perioadă de doar câteva luni, să deschidă nu una, nu două, ci trei locații.
Experiența, seriozitatea și profitabilitatea francizei Bella Italia România, primul astfel de sistem integral autohton în domeniu, face ca noi locații și noi parteneri să apară în mai multe orașe ale țării
Rețeaua de pizzerii Bella Italia, primul sistem de franciză integral românesc pentru un restaurant/pizzerie, continuă să deschidă noi locații proprii și în franciză
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari