Tradiție și noi tehnologii
Franciza îmbină oferta de produse culinare cunoscute de toată lumea cu noile tehnologii de vânzare, iar noii parteneri apreciază rapididatea cu care afacerea își demostrează rentabilitatea.
Rezultatul acestei viziuni se concretizează prin faptul că tot mai mulți parteneri se alătură rețelei, așa cum este cazul celui mai nou restaurant deschis în București, situate pe Șoseaua Colentina nr. 76. Ca și ceilalți, noul francizat a fost atras de faptul că a preluat o afacere la cheie, cu redevență 0 și află toate secretele succesului mărcii, astfel încât să aibă un management eficient și profitabil.
Totodată, noul partener are acces imediat la cei mai buni furnizori de echipamente și la un soft de gestiune, așa că nu are nevoie decât de un click ca să se asigure de eficacitatea afacerii.
Noul francizat beneficiază de de suport în stabilirea locației și amenajarea propriului local, dar și pentru gestionarea afacerii în sine. Restaurantele pot pleacă de la o suprafață de 50 mp și pot avea și peste 100 mp.
Totodată, acesta are parte de o pregătire profesională în cadrul locațiilor Ciorbe și Plăcinte, astfel încât să nu aibă nevoie de mai mult de două luni ca să înțeleagă pe deplin modul de lucru în cadrul brandului.
Specializat în produse tradiționale, brandul Ciorbe și Plăcinte a înțeles că promovarea este deosebit de importantă pentru francizați. Ce sprijin vor avea, în acest sens, cei care vor să li se alăture?
Ciorbe și Plăcinte a intrat pe piață în 2019 și recurs imediat la un concept inteligent, care a venit în întâmpinarea clienților, dar și la acordarea de suport total pentru noii parteneri.
Așa că au creat un spațiu confortabil, plăcut, unde poți să te simți bine în pauza de masă sau dacă doar vrei să servești preparate tradiționale, gustoase și sănătoase, preparate din materii prime proaspete.
Și în privința deservirii clienților, cei de la Ciorbe și Plăcinte au venit în întâmpinarea francizaților. Așa se face că serviciile de servire și de livrare au fost standardizate la nivelul întregului lanț. Este vorba despre site-ul www.ciorbeplacinte.ro. Prin acesta, clientul poate cumpăra produse cu livrare, iar plata se poate face fie cu cardul pe site, fie în numerar la curier. Extrem de important, comanda pleacă spre locația cea mai apropiată de adresa clientului, ceea ce aduce un avantaj francizatului. Sistemul este automatizat și se bazează pe geolocație.
În concluzie, site-ul lucrează pentru francizați, pe toată perioada colaborării. Fără costuri suplimentare, aceștia vor primi automat comenzi pe care altfel, poate, nu le-ar fi avut. Mai mult, francizații vor putea să folosească această platformă - dezvoltată după toate standardele actuale - ca pe un instrument de prezentare a propriului business.
Un alt beneficiu constă în faptul că de promovarea site-ului pe paginile de Facebook, Google și alte canale media se ocupă francizorul. Faptul că notele brandului depășesc, în medie, 4.5 din 5 stele pe Google dovedește eficiența sistemului.
Business Card Ciorbe și Plăcinte
Rețeaua “Ciorbe și Plăcinte”este o combinație aproape perfectă între restaurant de tip fast-food și servirea clasică la masa
Taxă unică la semnarea contractului - 2000 de euro
Franciza poate fi deschisă în doar trei pași simpli
Investiție totală: 25.000-45.000 de euro
Articole citite
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Specializat în produse tradiționale, brandul Ciorbe și Plăcinte a înțeles importanța noilor tehnologii pentru francizați. Ce sprijin vor avea, în acest sens, cei care vor să li se alăture?
Când un brand specializat în produse culinare tradiționale recurge la noile tehnologii în vânzare, partenerii nu au decât de câștigat. Este și cazul francizei Ciorbe și Plăcinte.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Subiecte populare in Forum
E-mail: storejwh@gmail dot com 🔥 🔥25i til salg, 2-fma til salg, køb pentobarbital online,
https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top forespørgsler køb peruviansk pink kokain, køb mephedron online, køb dmt online,🔥 🔥 køb o-pc, køb...
https://alphamegachem.com/product/buy-peruvian-pink-cocaine-online/ Email: storejwh@gmail dot com 🔥 🔥25i for sale, 2-fma for sale, buy pentobarbital online, 🔥 🔥buy apvp research chem online,
https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top queries buy peruvian pink cocaine, buy mephedrone online, buy dmt online,🔥 🔥 buy o-pce, buy peruvian...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Buna ziua. Pot avea o așa franciza in Germania? Mulțumesc anticipat.
Schimbări strategice la Fornetti
Bună ziua! Ce pași trebuie urmați pentru acciza fornete? Va multumesc!
Pizza cu influenţe siberiene
eu totusi zic sa lasam pizza italienilor, celor care au creat-o :)) https://pizzerianapolicentrale.ro/
Crezi că e o idee bună să investești în franciza Fornetti?
Vreau sa deschid si io magazin cum procedez
Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium
Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”
Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!