Dogu, un concept culinar de succes
Dogu, un concept integral românesc, este deja un nume care și-a făcut simțită prezența în piață. Cu o reputaţie solidă, obținută prin reinterpretarea îndrăzneaţă a clasicului hot-dog și maniera de a-și dezvolta afacerea într-o lume concurențială, Dogu nu doar că oferă o experienţă culinară sofisticată, ci și un sistem de francizare eficient și profitabil.
Ce argumente aduce franciza Dogu pentru a-i convinge pe noii parteneri să i se alăture? Într-o perioadă în care diversitatea culinară este esenţială, conceptul se remarcă printr-o abordare îndrăzneaţă şi creativă. Hot-dogul reinventat devine punctul central al unui meniu variat, menit să încânte toate categoriile de vârstă. Arome neaşteptate şi combinaţii inedite transformă modul în care privim fast-food-ul. Toate acesta fac ca Dogu să îţi ofere experienţa celui mai bun hot-dog din România. Totodată, aduce o serie de alte produse deosebite, un mix cultural și gastronomic greu de găsit în altă parte.
Dogu propune un proiect de francizare adaptabil pentru diverse formate şi locaţii. De la fast-food casual , fast-food stradal până la food truck-uri şi concepte shop-in-shop, Dogu se integrează armonios în diferite medii. Cu două locaţii deschise în doar doi ani de la înfiinţare în Bucuresti ( în zona Domenii şi în cadrul Park Lake Mall) Dogu este deja o investiție cu un potențial deosebit.
"Povestea Dogu a început în pandemie, la începutul anului 2020. Am avut mai mult timp liber la dispoziție în pandemie și timp de a crea. Ne-am dorit de mult să facem un pas înspre HoReCa, chiar ne gândeam la o franciză QSR internațională, tip McDonald's, doar că ne-am gândit că putem să încercăm să facem și conceptul nostru. Mai mult, produsul nostrum este mai sănătos decât cel clasic de pe piața fast-food, cu carne gătită la cuptor, nu prăjită, cu chifla cu premix cu turmeric. Totodată, avem paste fără gluten și deserturi sugar free", spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Cât privește momentul de început, cei doi creatori ai afacerii au avut o oportunitate pe care au speculat-o inspirat. Atunci când s-au închis toate restaurantele, au folosit oportunitatea de a găsi bucătari foarte buni, locații pe care le-au putut închiria, furnizori cu clienți care și-au oprit activitatea.
Fondatorii Dogu caută oameni ambițioși și creativi, competitivi și cu spirit antreprenorial, deschiși ca și ei la inovație, dar și hotărâți să își dedice tot timpul afacerii.
Noii veniți vor fi sprijiniți în alegerea și amenajarea locației, furnizarea de echipamente profesionale, a softului de vânzare și a licențelor aferente, managementul resurselor umane și formarea personalului, furnizarea de materii prime și ingredient, monitorizarea costurilor, audit lunar și P&L, precum și prin organizarea periodică de întâlniri cu francizații. De asemenea, este asigurată îndrumarea pe tot parcursul contractului de franciză, care este încheiat pe o perioadă de cinci ani.

Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari