Produse noi, adaptate cererii

Radu Savopol, cofondator 5 to go
Radu Savopol, cofondator 5 to go / Ne place să ne surprindem clienții cu produse inedite, concepute astfel încât să reflecte o anumită tendință detectată în piață la momentul respectiv. Oamenii iubesc gustul limonadei și totodată sunt în căutare de soluții revoluționare, iar în cazul de față, vorbim despre un produs surprinzător, care livrează un mix de beneficii
Marţi
13.08.2024
5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
 

Ineditul produs destinat zonei de retail, Lemonvita, este o limonadă răcoritoare în diverse sortimente, creată pentru cei care vor să se bucure – tot timpul anului – de experiența consumului unei băuturi delicioase, cu gust de vară de și care dă un boost de energie, minerale sau vitamine.

Produs realizat după o rețetă proprie, Lemonvita reprezintă o inovație în acest segment, oferind gust delicios și hidratare, la care se adaugă și o componentă nutritivă, întrucât conținutul este conceput să acopere o parte din necesarul zilnic de vitamine și minerale, cu avantajul suplimentar al unui aport caloric redus.

Disponibile pe piață începând cu jumătatea lunii august, sortimentele Lemonvita sunt limonada clasică, în trei variante - 5 to go Lemonvita original, 5 to go Lemonvita lămâie & zmeură și 5 to go Lemonvita Zero Zahăr – la care se adaugă trei SKU-uri din categoria băuturilor cu conținut de vitamine și/sau minerale, pentru care pot opta consumatorii care își doresc un plus de beneficii pentru organism, în funcție de nevoile și preferințele lor: 5 to go Lemonvita original cu vitaminele B, C, D, 5 to go Lemonvita lămâie & zmeură cu magneziu și vitaminele B și  5 to go Lemonvita Zero Zahăr cu vitaminele B. Lemonvita este o băutură necarbogazoasă, disponibilă în ambalaj de 0.5 litri, iar conținutul caloric variază între maximum 22 kcal/100 ml și minimum 4 kcal/100 ml, în cazul sortimentelor fără zahăr.

Așa cum am mai spus, ne place să ne surprindem clienții cu produse inedite, concepute astfel încât să reflecte o anumită tendință detectată în piață la momentul respectiv. Oamenii iubesc gustul limonadei și totodată sunt în căutare de soluții revoluționare, iar în cazul de față, vorbim despre un produs surprinzător, care livrează un mix de beneficii. Credem că lansarea acestor noi SKU-uri va avea un impact semnificativ în segmentul retail și este în concordanță cu strategia noastră de a ne consolida prezența în această zonă, tendință pe care o vom menține în continuare”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Extinderea portofoliului din retail cu produse care să reflecte spiritul inovator 5 to go s-a numărat printre prioritățile setate anul acesta. Lemonvita este o băutură cool, care acoperă o paletă largă de gusturi și ocazii de consum și are un potențial considerabil, tocmai de aceea ne bucurăm să anunțăm că am înregistrat acest brand la nivel european și vrem să-l ducem în afara granițelor țării, pe piața internațională”, a completat Dumitru Iliescu, director comercial 5 to go.

Noua băutură este obținută din suc concentrat de lămâie, miere și îndulcitor sau zahăr, în funcție de sortiment, este dedicată atât celor care iubesc pur și simplu gustul limonadei clasice, cât și celor care își doresc o doză în plus de hidratare, vitamine și/sau minerale, în completarea unei alimentații echilibrate.

Lemonvita completează oferta de produse adresate consumatorilor în căutare de alternative de calitate, cu beneficii pentru organism și este ideală pentru a fi băută în oraș, acasă, la sală sau în mijlocul naturii, dedicat celor care au un stil de viață solicitant, fie că e vorba de sportivi, studenți sau adulți stresați de responsabilitățile cotidiene, care simt nevoia de mai multă energie pe parcursul zilei.

Noul produs se va regăsi atât în cafenelele 5 to go, cât și în toate rețelele importante de retail - modern trade, traditional trade și e-commerce.

5 to go a luat naștere în 2015 și se apropie de pragul de 600  de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață. 


Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

E-mail: storejwh@gmail dot com 🔥 🔥25i til salg, 2-fma til salg, køb pentobarbital online,

https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top forespørgsler køb peruviansk pink kokain, køb mephedron online, køb dmt online,🔥 🔥 køb o-pc, køb...

1 Declaratii
Final 06.09.2024
https://alphamegachem.com/product/buy-peruvian-pink-cocaine-online/ Email: storejwh@gmail dot com 🔥 🔥25i for sale, 2-fma for sale, buy pentobarbital online, 🔥 🔥buy apvp research chem online,

https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top queries buy peruvian pink cocaine, buy mephedrone online, buy dmt online,🔥 🔥 buy o-pce, buy peruvian...

1 Declaratii
Final 06.09.2024
Soluție pentru o afacere cu viitor

Buna ziua. Pot avea o așa franciza in Germania? Mulțumesc anticipat.

1 Declaratii
Final 20.01.2022
Schimbări strategice la Fornetti

Bună ziua! Ce pași trebuie urmați pentru acciza fornete? Va multumesc!

1 Declaratii
Final 24.02.2020
Pizza cu influenţe siberiene

eu totusi zic sa lasam pizza italienilor, celor care au creat-o :)) https://pizzerianapolicentrale.ro/

5 Declaratii
Final 24.02.2019
Crezi că e o idee bună să investești în franciza Fornetti?

Vreau sa deschid si io magazin cum procedez

1 Declaratii
Final 09.01.2019
Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium

Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...

1 Declaratii
Final 10.11.2017
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”

Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!

1 Declaratii
Final 31.01.2017