Produse noi, adaptate cererii
Ineditul produs destinat zonei de retail, Lemonvita, este o limonadă răcoritoare în diverse sortimente, creată pentru cei care vor să se bucure – tot timpul anului – de experiența consumului unei băuturi delicioase, cu gust de vară de și care dă un boost de energie, minerale sau vitamine.
Produs realizat după o rețetă proprie, Lemonvita reprezintă o inovație în acest segment, oferind gust delicios și hidratare, la care se adaugă și o componentă nutritivă, întrucât conținutul este conceput să acopere o parte din necesarul zilnic de vitamine și minerale, cu avantajul suplimentar al unui aport caloric redus.
Disponibile pe piață începând cu jumătatea lunii august, sortimentele Lemonvita sunt limonada clasică, în trei variante - 5 to go Lemonvita original, 5 to go Lemonvita lămâie & zmeură și 5 to go Lemonvita Zero Zahăr – la care se adaugă trei SKU-uri din categoria băuturilor cu conținut de vitamine și/sau minerale, pentru care pot opta consumatorii care își doresc un plus de beneficii pentru organism, în funcție de nevoile și preferințele lor: 5 to go Lemonvita original cu vitaminele B, C, D, 5 to go Lemonvita lămâie & zmeură cu magneziu și vitaminele B și 5 to go Lemonvita Zero Zahăr cu vitaminele B. Lemonvita este o băutură necarbogazoasă, disponibilă în ambalaj de 0.5 litri, iar conținutul caloric variază între maximum 22 kcal/100 ml și minimum 4 kcal/100 ml, în cazul sortimentelor fără zahăr.
„Așa cum am mai spus, ne place să ne surprindem clienții cu produse inedite, concepute astfel încât să reflecte o anumită tendință detectată în piață la momentul respectiv. Oamenii iubesc gustul limonadei și totodată sunt în căutare de soluții revoluționare, iar în cazul de față, vorbim despre un produs surprinzător, care livrează un mix de beneficii. Credem că lansarea acestor noi SKU-uri va avea un impact semnificativ în segmentul retail și este în concordanță cu strategia noastră de a ne consolida prezența în această zonă, tendință pe care o vom menține în continuare”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
„Extinderea portofoliului din retail cu produse care să reflecte spiritul inovator 5 to go s-a numărat printre prioritățile setate anul acesta. Lemonvita este o băutură cool, care acoperă o paletă largă de gusturi și ocazii de consum și are un potențial considerabil, tocmai de aceea ne bucurăm să anunțăm că am înregistrat acest brand la nivel european și vrem să-l ducem în afara granițelor țării, pe piața internațională”, a completat Dumitru Iliescu, director comercial 5 to go.
Noua băutură este obținută din suc concentrat de lămâie, miere și îndulcitor sau zahăr, în funcție de sortiment, este dedicată atât celor care iubesc pur și simplu gustul limonadei clasice, cât și celor care își doresc o doză în plus de hidratare, vitamine și/sau minerale, în completarea unei alimentații echilibrate.
Lemonvita completează oferta de produse adresate consumatorilor în căutare de alternative de calitate, cu beneficii pentru organism și este ideală pentru a fi băută în oraș, acasă, la sală sau în mijlocul naturii, dedicat celor care au un stil de viață solicitant, fie că e vorba de sportivi, studenți sau adulți stresați de responsabilitățile cotidiene, care simt nevoia de mai multă energie pe parcursul zilei.
Noul produs se va regăsi atât în cafenelele 5 to go, cât și în toate rețelele importante de retail - modern trade, traditional trade și e-commerce.
5 to go a luat naștere în 2015 și se apropie de pragul de 600 de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.
Articole citite
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Brandul românesc 5 to go a ajuns foarte aproape de pragul de 500 de cafenele, asta însemnând că, doar în aces an, la fiecare două zile s-a deschis o nouă unitate.
Cele mai citite
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Ce ai spune dacă ai avea ocazia să modelezi viitorul copiilor și, în același timp, să îți transformi viața într-un mod semnificativ?
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari