Famous Waffles, o franciză prietenoasă
Mai precis, poți lucra în sistemul Famous Waffles într-un mediu deschis, fără redevență lunară și cu flexibilitate privind francizarea. Când vine vorba despre echipă, aceasta este tot atât de importantă ca și clienții, motiv pentru care cei de aici sunt mereu în căutare de oameni care vor să pornească pe un drum nou și să lucreze împreună pentru unul din cele mai prietenoase branduri autohtone.
Brandul Famous Waffles - care face parte din grupul Love for Food - alături de Sara Pretzel, Sara Bistro și Thesaur Gourmet - are deja, la nivel național, 26 de locații proprii, în orașe cum ar fi București, Constanța, Brașov, Tg. Mureș, Galați, Ploiești, Pitești, Cluj, Brăila, Iași și în județul Ilfov.
Bazele afacerii au fost puse în 2017, când cei doi fondatori au renunțat la joburile lor pentru a alege calea antreprenoriatului. Crina şi Ionuţ Dinescu au renunţat la joburile lor de economist, respectiv jurist, pentru a intra în antreprenoriat şi au pus bazele afacerii Love for Food, care a generat venituri de peste 780.000 de euro până la sfârșitul anului respectiv. Mai întâi a apărut simigeria Sara, apoi bărcuța Famous Waffles – cu gofrele sale delicioase sub formă de sandwich și apoi Thesaur Gourmet – cu excelenții săi cozonaci Greuceanu.
Afacerea, integral românească, promovează obiceiuri sănătoase, cum ar fi înmuiatul cozonacului în lapte, savurarea unei felii de pizza, potolirea foamei cu un covrig bine crescut sau răsfățul cu gofrele belgiene autentice, crocante și pufoase, preparate cu toppinguri pentru toate gusturile.
Franciza Famous Waffles, care folosește spații de tip insulă/camionetă, a lansat a lansat un concept gândit în 15 pași. Mai întâi, viitorul partener trebuie să își constituie o societate comercială, să semneze contractul de franciză și să facă plata. Începe apoi etapa de planificare – care implică și consultanța pentru spațiul ce va fi închiriat, documentația și aprobările necesare începerii activității. Deschiderea magazinului implică comandarea insulei și a aparatelor, a mărfii, materiilor primme, a consumabilelor și recepția acestora. Etapa următoare este dedicată recrutării de personal, training de producție și pentru cash flow și sistemul de gestiune. Tot procesul ar trebui să dureze 52 de zile.
Taxa de intrare în franciză este de 5.500 de euro, iar nivelul investiției este de 32.000 de euro. Durata contractului este de cinci ani, iar contribuția la bugetul de marketing este de 1%.
Francizatul va primi un manual complet, cu toate informațiile necesare desfășurării activității – de la deschidere și până la închidere. De asemenea, acesta va primi toate contactele furnizorilor, lista cu toate documentele necesare, dar și sprijin și consultanță pentru lansarea business-ului, consultanță juridică, administrativă și operațională.
Noul partener va trebui să aibă disponibilitatea financiară necesară, dar și posiblitatea de a prelua locații deja existente. De asemenea, sunt necesare cunoștințe antreprenoriale de bază și implicarea în business.
Articole citite
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
Cele mai citite
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Retailerul suedez a anunțat că va inaugura noi unități în China, Germania și Finlanda.
Anvelopele de iarnă pot fi cumpărate și din trei noi magazine-service Premio deschise în luna octombrie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari