Famous Waffles, o franciză prietenoasă

Franciza Famous Waffles, reinterpretarea de succes a unui produs celebru
Franciza Famous Waffles, reinterpretarea de succes a unui produs celebru / Famous Waffles, o afacere integral românească, și-a dovedit profitabilitatea și a decis să își ofere serviciile într-un sistem de franciză care promovează produse sănătoase printr-un concept inovator
Duminică
02.02.2025
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
 

Mai precis, poți lucra în sistemul Famous Waffles într-un mediu deschis, fără redevență lunară și cu flexibilitate privind francizarea. Când vine vorba despre echipă, aceasta este tot atât de importantă ca și clienții, motiv pentru care cei de aici sunt mereu în căutare de oameni care vor să pornească pe un drum nou și să lucreze împreună pentru unul din cele mai prietenoase branduri autohtone.

Brandul Famous Waffles - care face parte din grupul Love for Food - alături de Sara Pretzel, Sara Bistro și Thesaur Gourmet  - are deja, la nivel național, 26 de locații proprii, în orașe cum ar fi București, Constanța, Brașov, Tg. Mureș, Galați, Ploiești, Pitești, Cluj, Brăila, Iași și în județul Ilfov.

Bazele afacerii au fost puse în 2017, când cei doi fondatori au renunțat la joburile lor pentru a alege calea antreprenoriatului. Crina şi Ionuţ Dinescu au renunţat la joburile lor de economist, respectiv jurist, pentru a intra în antreprenoriat şi au pus bazele afacerii Love for Food, care a generat venituri de peste 780.000 de euro până  la sfârșitul anului respectiv. Mai întâi a apărut simigeria Sara, apoi bărcuța Famous Waffles – cu gofrele sale delicioase sub formă de sandwich și apoi Thesaur Gourmet – cu excelenții săi  cozonaci Greuceanu.

Afacerea, integral românească, promovează obiceiuri sănătoase, cum ar fi înmuiatul cozonacului în lapte, savurarea unei felii de pizza, potolirea foamei cu un covrig bine crescut sau răsfățul cu gofrele belgiene autentice, crocante și pufoase, preparate cu toppinguri pentru toate gusturile.

Franciza Famous Waffles, care folosește spații de tip insulă/camionetă, a lansat a lansat un concept gândit în 15 pași. Mai întâi, viitorul partener trebuie să își constituie o societate comercială, să semneze contractul de franciză și să facă plata. Începe apoi etapa de planificare – care implică și consultanța pentru spațiul ce va fi închiriat, documentația și aprobările necesare începerii activității. Deschiderea magazinului implică comandarea insulei și a aparatelor, a mărfii, materiilor primme, a consumabilelor și recepția acestora. Etapa următoare este dedicată recrutării de personal, training de producție și pentru cash flow și sistemul de gestiune. Tot procesul ar trebui să dureze 52 de zile.

Taxa de intrare în franciză este de 5.500 de euro, iar nivelul investiției este de 32.000 de euro. Durata contractului este de cinci ani, iar contribuția la bugetul de marketing este de 1%.

Francizatul va primi un manual complet, cu toate informațiile necesare desfășurării activității – de la deschidere și până la închidere. De asemenea, acesta va primi toate contactele furnizorilor, lista cu toate documentele necesare, dar și sprijin și consultanță pentru lansarea business-ului, consultanță juridică, administrativă și operațională.

Noul partener va trebui să aibă disponibilitatea financiară necesară, dar și posiblitatea de a prelua locații deja existente. De asemenea, sunt necesare cunoștințe antreprenoriale de bază și implicarea în business.


Ștefan Pricop
Business Development Manager