Famous Waffles, o franciză prietenoasă
Mai precis, poți lucra în sistemul Famous Waffles într-un mediu deschis, fără redevență lunară și cu flexibilitate privind francizarea. Când vine vorba despre echipă, aceasta este tot atât de importantă ca și clienții, motiv pentru care cei de aici sunt mereu în căutare de oameni care vor să pornească pe un drum nou și să lucreze împreună pentru unul din cele mai prietenoase branduri autohtone.
Brandul Famous Waffles - care face parte din grupul Love for Food - alături de Sara Pretzel, Sara Bistro și Thesaur Gourmet - are deja, la nivel național, 26 de locații proprii, în orașe cum ar fi București, Constanța, Brașov, Tg. Mureș, Galați, Ploiești, Pitești, Cluj, Brăila, Iași și în județul Ilfov.
Bazele afacerii au fost puse în 2017, când cei doi fondatori au renunțat la joburile lor pentru a alege calea antreprenoriatului. Crina şi Ionuţ Dinescu au renunţat la joburile lor de economist, respectiv jurist, pentru a intra în antreprenoriat şi au pus bazele afacerii Love for Food, care a generat venituri de peste 780.000 de euro până la sfârșitul anului respectiv. Mai întâi a apărut simigeria Sara, apoi bărcuța Famous Waffles – cu gofrele sale delicioase sub formă de sandwich și apoi Thesaur Gourmet – cu excelenții săi cozonaci Greuceanu.
Afacerea, integral românească, promovează obiceiuri sănătoase, cum ar fi înmuiatul cozonacului în lapte, savurarea unei felii de pizza, potolirea foamei cu un covrig bine crescut sau răsfățul cu gofrele belgiene autentice, crocante și pufoase, preparate cu toppinguri pentru toate gusturile.
Franciza Famous Waffles, care folosește spații de tip insulă/camionetă, a lansat a lansat un concept gândit în 15 pași. Mai întâi, viitorul partener trebuie să își constituie o societate comercială, să semneze contractul de franciză și să facă plata. Începe apoi etapa de planificare – care implică și consultanța pentru spațiul ce va fi închiriat, documentația și aprobările necesare începerii activității. Deschiderea magazinului implică comandarea insulei și a aparatelor, a mărfii, materiilor primme, a consumabilelor și recepția acestora. Etapa următoare este dedicată recrutării de personal, training de producție și pentru cash flow și sistemul de gestiune. Tot procesul ar trebui să dureze 52 de zile.
Taxa de intrare în franciză este de 5.500 de euro, iar nivelul investiției este de 32.000 de euro. Durata contractului este de cinci ani, iar contribuția la bugetul de marketing este de 1%.
Francizatul va primi un manual complet, cu toate informațiile necesare desfășurării activității – de la deschidere și până la închidere. De asemenea, acesta va primi toate contactele furnizorilor, lista cu toate documentele necesare, dar și sprijin și consultanță pentru lansarea business-ului, consultanță juridică, administrativă și operațională.
Noul partener va trebui să aibă disponibilitatea financiară necesară, dar și posiblitatea de a prelua locații deja existente. De asemenea, sunt necesare cunoștințe antreprenoriale de bază și implicarea în business.
Articole citite
De ce să te alături francizei Latte Coffee To Go
/03.11.2025
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Cele mai citite
Cafenea in loc de masina!
/31.08.2016
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Conceptul de franciză HUSSE este prezent în 46 de țări din Europa, America, Africa și Asia, având o rețea de peste 1000 de francizați care livrează produse Husse către aproximativ 300.000 de clienți.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari