Dogu, un concept pentru viitor

Dogu, cu o reputaţie solidă, obținută prin reinterpretarea îndrăzneaţă a clasicului hot-dog și maniera de a-și dezvolta afacerea într-o lume concurențială, nu doar că oferă o experienţă culinară sofisticată, ci și un sistem de francizare eficient și profitabil.
Ce argumente aduce Dugu pentru a-i convinge pe noii parteneri să i se alăture? Într-o perioadă în care diversitatea culinară este esenţială, conceptul se remarcă printr-o abordare deosebită. Hot-dogul reinventat devine punctul central al unui meniu variat, menit să încânte toate categoriile de vârstă. Arome neaşteptate şi combinaţii inedite transformă modul în care privim fast-food-ul. Toate acesta fac ca Dogu să îţi ofere experienţa celui mai bun hot-dog din România. Totodată, aduce o serie de alte produse deosebite, un mix cultural și gastronomic greu de găsit în altă parte.
Dogu propune un proiect de francizare adaptabil pentru diverse formate şi locaţii. De la fast-food casual , fast-food stradal până la food truck-uri şi concepte shop-in-shop, Dogu se integrează armonios în diferite medii. Cu două locaţii deschise în doar doi ani de la înfiinţare în Bucuresti ( în zona Domenii şi în cadrul Park Lake Mall) Dogu este deja o investiție cu un potențial deosebit.
"Povestea Dogu a început în pandemie, la începutul anului 2020. Am avut mai mult timp liber la dispoziție în pandemie și timp de a crea. Ne-am dorit de mult să facem un pas înspre HoReCa, chiar ne gândeam la o franciză QSR internațională, tip McDonald's, doar că ne-am gândit că putem să încercăm să facem și conceptul nostru. Mai mult, produsul nostrum este mai sănătos decât cel clasic de pe piața fast-food, cu carne gătită la cuptor, nu prăjită, cu chifla cu premix cu turmeric. Totodată, avem paste fără gluten și deserturi sugar free", spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Cât privește momentul de început, cei doi fondatori ai afacerii au avut o șansă pe care au speculat-o inspirat. Atunci când s-au închis toate restaurantele, au folosit oportunitatea de a găsi bucătari foarte buni, locații pe care le-au putut închiria, furnizori cu clienți care și-au oprit activitatea.
Condatorii Dogu caută oameni ambițioși și creativi, competitivi și cu spirit antreprenorial, deschiși ca și ei la inovație, dar și hotărâți să își dedice tot timpul afacerii.
Noii veniți în rețea vor fi sprijiniți în alegerea și amenajarea locației, furnizarea de echipamente profesionale, a softului de vânzare și a licențelor aferente, managementul resurselor umane și formarea personalului, furnizarea de materii prime și ingredient, monitorizarea costurilor, audit lunar și P&L, precum și prin organizarea periodică de întâlniri cu francizații. De asemenea, este asigurată îndrumarea pe tot parcursul contractului de franciză, care este încheiat pe o perioadă de cinci ani.
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Cu un concept culinar reinterpretat cu multă măiestrie și care se bucură de succes, franciza Dogu este o oportunitate pentru antreprenorii care vor să intre în lumea fast-food.
Cele mai citite

În ultimii ani, românii au descoperit o afacere profitabilă: plantațiile de afin. Cererea este în creștere, iar condițiile pedoclimatice favorabile determină o recoltare a fructelor cu aproximativ două săptămâni înaintea competitorilor europeni.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Un brand polonez de încălţăminte a devenit principalul factor de expansiune pentru un grup care dezvoltă mai multe francize în România.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari