Franciză pregătită de Halloween

Oferta Leonidas, pe alese
Oferta Leonidas, pe alese / Sistemul de franciză poate fi accesat în trei variante, respectiv Leonidas Standard, Leonidas Chocolate & Coffee – un concept de ciocolaterie-cafenea și Leonidas Shop in Shop – o insulă într-un centru comercial sau corner
Luni
27.10.2025
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
 

Dulciurile tematice produse de Leonidas, cum sunt dovlecii din ciocolată umpluți cu praline, ciocolata cu marțipan sau micile fantome din marshmallow, fac deliciul celor mici, dar și a celor mari. Pentru partenerii companiei, de foarte mulți ani, acesta este încă un prilej de a dezvolta o relație stabilă cu iubitorii dulciurilor de calitate care, în același timp, transmit simboluri îndrăgite.

Brandul internațional Leonidas, cu o rețea globală de peste două mii de magazine și cu o istorie de peste un secol, are grijă, cu ocazia tuturor sărbătorilor de peste an, să aducă tuturor o bucurie dulce într-un mod subtil, delicat și plin de rafinament. Așa se face că cele mai bune produse se metamorfozează în personaje tipice sezonului și oferă tuturor o savoare greu de egalat.

Prima ciocolaterie Leonidas din România a fost deschisă în București, în urmă cu peste două decenii, de către firma M’B Business, aceasta devenind, totodată, reprezentant al Leonidas Belgia. Toate produsele sunt importate din această țară, unde există o fabrică unică, ce aprovizionează toate magazinele din lume. După inaugurarea primei ciocolaterii, pe strada Doamnei, omul de afaceri Jolyon M’Bei a deschis noi locații în sistem de franciză, atât în Capitală, cât și în orașe precum Brașov, Craiova, Constanța, Dumbrăvița, Slatina, dar și în Republica Moldova, la Chișinău.

Oferta Leonidas

Sistemul de franciză poate fi accesat în trei variante, respectiv Leonidas Standard, Leonidas Chocolate & Coffee – un concept de ciocolaterie-cafenea și Leonidas Shop in Shop – o insulă într-un centru comercial sau corner.

Foarte important este că noii veniți nu trebuie să plătească taxa de franciză sau  redevență, așa cum se practică într-un sistem de franciză obișnuit. O condiție este ca produsele să fie achizițonate prin fracizor. În urma experienței avute pe piața locală, francizorul își rezervă dreptul de a cere, la acordarea francizei, o garanție care va fi restituită francizatului, total sau parțial, la ieșirea din sistem.

Investiția este strict legată de stocul de produse, ambalaje și amenajarea integral a magazinului. Investiția este strict legată de stocul de produse, ambalajele și amenajarea integrală a magazinului.

O afacere corectă

La ora actuală, există unul sau mai mulți master francizați pe piață, fără exclusivitate geografică. Pentru aceștia, planul de afaceri trebuie să fie aprobat de CEO-ul Leonidas și de acționarii familiei. Odată desemnat ca revânzător-client, francizatul devine parte a familiei Leonidas, ca partener contractual și importator local. Francizații, la rândul lor, primesc livrări și asistență comercială de la master francizatul desemnat și de la echipa centrală de vânzări Leonidas.

Afacerea cu ciocolată este una puternică, profiturile francizaților din această  industrie fiind în creștere. Drept argument stau cifrele: în 2022, la nivel global,  piața ciocolatei a atins aproape 128 de miliarde de dolari, iar estimarea până în 2028 este o creștere de 4,4 la sută, respectiv peste 165 de miliarde de dolari.

Un alt aspect este modificarea comportamentului consumatorului, care devine tot mai conștient că trebuie să aibă grijă de propria sănătate și  cumpără ciocolată organică. Aceasta crește cota de piață globală a ciocolatei. În plus, vânzările de ciocolată premium sunt influențate semnificativ de cererea sezonieră. Astfel, de sărbători cum ar fi Crăciunul, Paștele, 1 Martie, Halloween, etc. multe companii aduc pe piață o mare varietate de produse.

Valoarea industriei ciocolatei este susținută de cercetările asupra beneficiilor pentru sănătate ale consumului de ciocolată, în special de ciocolată neagră. Se știe că ciocolata reduce eliberarea hormonilor de stres, cum ar fi cortizolul, iar încorporarea regulată a alimentelor din ciocolată în dietă poate ajuta la reducerea problemelor de sănătate.

Piața globală a ciocolatei este condusă de lansările de noi produse de către producători. Creșterea veniturilor disponibile și îmbunătățirea nivelului de trai al consumatorilor vor crește, de asemenea, cota de piață a industriei ciocolatei. Mai mult, utilizarea soluțiilor inovatoare de ambalare este proiectată să atragă mai mulți consumatori.

În acest context global, România a intrat în topul țărilor cu cel mai mare consum de ciocolată premium din Europa, iar datele oferite de franciza Leonidas susțin această evidență.

Business card Leonidas

• Investiție minimă –  de la 30.000 de euro

• Fără taxă de franciză și fără redevență

• Trei variante de franciză Leonidas: Standard, Leonidas Chocolate & Coffee și Shop in Shop

• Recuperarea investiției – din cel mult al doilea an de funcționare


Business Development Manager