Francizele nominalizate la premiile Food & Bar 2012

Subway, intrat pe piața locală în aprilie 2012, ar putea câștiga premiul aferent categoriei „Cel mai bun Quick Service Restaurant”.

Foto: Subway Upground Pipera

Vineri
16.11.2012
Cele mai mari lanțuri de fast-food din lume concurează la categoria „Cel mai bun Quick Service Restaurant”.
 

Cea mai mare parte a francizelor care se dezvoltă pe piaţa locală aparţin domeniul gastronomic. Pe 28 noiembrie 2012, la hotelul Howard Johnson din Bucureşti, va avea loc ce-a de-a cincea ediţie a decernării Premiilor Food & Bar. În cadrul evenimentului vor fi desemnate cele mai bune afaceri din domeniul horeca: restaurante, cafenele, baruri şi firme de catering şi delivery din România. Companii reprezentative pentru sistemul de franciză din România au fost nominalizate la categorii ca „Cel mai bun restaurant cu specific străin” sau „Cel mai bun Quick Service Restaurant”.

Participarea companiilor mamă, respectiv a francizorilor la aceste evenimente ajută la promovarea întregii reţele de franciză. Premiile obţinute pot funcţiona ca o campanie publicitară de pe urma căreia beneficiază fiecare francizat în parte.

Ce premii ar putea câștiga francizele

  • Subway, KFC, McDonald's, Quasi Pronti, Wienerwald, Gregory's, Wu Xing sunt nominalizaţi la categoria „Cel mai bun Quick Service Restaurant”.
  • Domino's Pizza, Pizza Hut Delivery, Trenta Pizza și Jerry's Pizza ar putea câștiga premiul aferent categoriei ”Cea mai bună companie de delivery”.
  • Trattoria Il Calcio și Hard Rock Cafe sunt nominalizate la categoria ”Cel mai bun restaurant cu specific străin – casual”.
  • Starbucks, Gloria Jean's, Pascucci și McCafe ar putea primi distincția de ”Cea mai bună cafenea”.
(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.