Intrat pe piața din România în aprilie 2012, Subway deține în prezent nouă restaurante în România: cinci în București și câte unul în Iași, Cluj, Pitești și Timișoara.
Vineri
23.11.2012
Un fost bancher a investit 150.000 de euro în noul restaurant din centrul Bucureștiului.
 

Cel mai mare lanț de fast-food din lume a deschis în această săptămână o nouă unitate în Capitală, la parterul magazinului Cocor. Noul francizat al rețelei este Constantin Degeratu, un fost bancher, cu o experiență de 18 ani în domeniu. Ultima poziție ocupată de acesta a fost cea de Director al Diviziei de Corporate Banking al uneia dintre băncile din top 10 din România.

”Constantin Degeratu este unul dintre primii francizați Subway, contractul cu acesta fiind semnat în vara anului 2011. El a profitat de această oportunitate în condițiile în care piața se îndreaptă către o direcție în care Subway este unul dintre cei mai puternici jucători. Investiția în Subway Cocor s-a ridicat la 150.000 de euro și suntem mândri să anunțăm deschiderea noului restaurant din centrul Capitalei”, a declarat pentru Franchising.info.ro, Rumen Radev, agent dezvoltare Subway.

Fiecare restaurant Subway aparține francizatului care îl operează. Costul licenței necesare pentru deschiderea unui restaurant Subway este de 7.500 de euro. Dacă un francizat al rețelei vrea să-și deschidă mai multe unități, taxa pentru obținerea licenței se reduce la jumătate, respectiv 3.750 de euro, pentru următoarele restaurante pe care le va inaugura. Investiția totală într-un restaurant, care cuprinde costuri legate de locație, echipament și construcția acestuia poate ajunge la 100.000 de euro.

Intrat pe piața din România în urmă cu aproximativ jumătate de an, în aprilie 2012, Subway deține în prezent nouă restaurante în România: cinci în București și câte unul în Timișoara, Pitești, Iași și Cluj. La nivel internațional, compania deține peste 37.000 de restaurante, fiind cel mai extins lanț de restaurante fast-food din lume. Toate facilitățile Subway funcționează ca rețea de franciză.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.