Intrat pe piața din România în aprilie 2012, Subway deține în prezent nouă restaurante în România: cinci în București și câte unul în Iași, Cluj, Pitești și Timișoara.
Vineri
23.11.2012
Un fost bancher a investit 150.000 de euro în noul restaurant din centrul Bucureștiului.
 

Cel mai mare lanț de fast-food din lume a deschis în această săptămână o nouă unitate în Capitală, la parterul magazinului Cocor. Noul francizat al rețelei este Constantin Degeratu, un fost bancher, cu o experiență de 18 ani în domeniu. Ultima poziție ocupată de acesta a fost cea de Director al Diviziei de Corporate Banking al uneia dintre băncile din top 10 din România.

”Constantin Degeratu este unul dintre primii francizați Subway, contractul cu acesta fiind semnat în vara anului 2011. El a profitat de această oportunitate în condițiile în care piața se îndreaptă către o direcție în care Subway este unul dintre cei mai puternici jucători. Investiția în Subway Cocor s-a ridicat la 150.000 de euro și suntem mândri să anunțăm deschiderea noului restaurant din centrul Capitalei”, a declarat pentru Franchising.info.ro, Rumen Radev, agent dezvoltare Subway.

Fiecare restaurant Subway aparține francizatului care îl operează. Costul licenței necesare pentru deschiderea unui restaurant Subway este de 7.500 de euro. Dacă un francizat al rețelei vrea să-și deschidă mai multe unități, taxa pentru obținerea licenței se reduce la jumătate, respectiv 3.750 de euro, pentru următoarele restaurante pe care le va inaugura. Investiția totală într-un restaurant, care cuprinde costuri legate de locație, echipament și construcția acestuia poate ajunge la 100.000 de euro.

Intrat pe piața din România în urmă cu aproximativ jumătate de an, în aprilie 2012, Subway deține în prezent nouă restaurante în România: cinci în București și câte unul în Timișoara, Pitești, Iași și Cluj. La nivel internațional, compania deține peste 37.000 de restaurante, fiind cel mai extins lanț de restaurante fast-food din lume. Toate facilitățile Subway funcționează ca rețea de franciză.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.