Premiul pe care reprezentanții Hard Rock International din Orlando, Florida l-au trimis echipei de la București constă într-o chitară Fender unicat, pictată manual, care va fi expusă în incinta restaurantului din Herăstrău.

Sursa foto: Hard Rock Cafe Bucharest

Marţi
11.12.2012
Hard Rock Cafe București a fost desemnat cel mai performant restaurant din întreaga rețea de franciză.
 

La finalul acestui an, franciza Hard Rock Cafe București a primit din partea Hard Rock International premiul Top Of The Rock. Distincția a fost acordată restaurantului din Capitală pentru cele mai bune rezultate financiare, implicare socială și performanțe în vânzări. Rețeaua Hard Rock reunește o rețea de 139 de unități în 53 de țări din întreaga lume.

”Am dovedit încă o dată că echipa noastră de la București este capabilă să facă față celor mai exigente standarde, motiv pentru care îi felicit și le mulțumesc tuturor celor care fac parte din familia Hard Rock Cafe, fie că sunt angajați, clienți sau fani ai brand-ului”, a declarat Adrian Hulubescu, General Manager Hard Rock Cafe București.

În urma distincției primite, restaurantul Hard Rock Cafe București a devenit membru al ”Performance Hall of Flame”, o listă exclusivistă a câștigătorilor Top Of The Rock, din care mai fac parte Hard Rock Cafe Detroit, Hard Rock Cafe Bali, Hard Rock Cafe Malta ș.a.

Hard Rock Cafe a fost fondat în 1971, la Londra, de către doi americani: Isaac Tigrett și Peter Morton. Numele brand-ului a fost preluat de la un album al formației The Doors. Hard Rock Cafe Herăstrău a fost deschis pe 21 ianuarie 2008, fiind cel de-al 144-lea restaurant din lume și totodată unul dintre cele mai mari din Europa.

Recent, restaurantul a fost desemnat ”Cel mai bun restaurant străin casual” din România în cadrul Galei Food&Bar 2012. Master franciza Hard Rock pentru România este deținută de compania Midi Development și a fost achiziționată pe 20 de ani.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.