Premiul pe care reprezentanții Hard Rock International din Orlando, Florida l-au trimis echipei de la București constă într-o chitară Fender unicat, pictată manual, care va fi expusă în incinta restaurantului din Herăstrău.

Sursa foto: Hard Rock Cafe Bucharest

Marţi
11.12.2012
Hard Rock Cafe București a fost desemnat cel mai performant restaurant din întreaga rețea de franciză.
 

La finalul acestui an, franciza Hard Rock Cafe București a primit din partea Hard Rock International premiul Top Of The Rock. Distincția a fost acordată restaurantului din Capitală pentru cele mai bune rezultate financiare, implicare socială și performanțe în vânzări. Rețeaua Hard Rock reunește o rețea de 139 de unități în 53 de țări din întreaga lume.

”Am dovedit încă o dată că echipa noastră de la București este capabilă să facă față celor mai exigente standarde, motiv pentru care îi felicit și le mulțumesc tuturor celor care fac parte din familia Hard Rock Cafe, fie că sunt angajați, clienți sau fani ai brand-ului”, a declarat Adrian Hulubescu, General Manager Hard Rock Cafe București.

În urma distincției primite, restaurantul Hard Rock Cafe București a devenit membru al ”Performance Hall of Flame”, o listă exclusivistă a câștigătorilor Top Of The Rock, din care mai fac parte Hard Rock Cafe Detroit, Hard Rock Cafe Bali, Hard Rock Cafe Malta ș.a.

Hard Rock Cafe a fost fondat în 1971, la Londra, de către doi americani: Isaac Tigrett și Peter Morton. Numele brand-ului a fost preluat de la un album al formației The Doors. Hard Rock Cafe Herăstrău a fost deschis pe 21 ianuarie 2008, fiind cel de-al 144-lea restaurant din lume și totodată unul dintre cele mai mari din Europa.

Recent, restaurantul a fost desemnat ”Cel mai bun restaurant străin casual” din România în cadrul Galei Food&Bar 2012. Master franciza Hard Rock pentru România este deținută de compania Midi Development și a fost achiziționată pe 20 de ani.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.