Prima inaugurare Subway din 2013

Subway se dezvoltă prin franciză și vrea să ajungă la un număr de 40 de unități pe piața românească.
Marţi
22.01.2013
Cel mai mare lanț de restaurante din lume reia expansiunea pe piața locală încă din prima lună a anului.
 

Subway inaugurează pe 23 ianuarie cel de-al doilea restaurant din Bucureşti situat într-o zonă de birouri, după ce anul trecut deschidea unitatea UpGround din Pipera. Noul restaurant se află în clădirea S-Park Business Center de pe strada Tipografilor numărul 11-15, zona Piaţa Presei Libere din Capitală. Subway a pregătit oferte speciale pentru ziua deschiderii: la fiecare sandwich cumpărat, clienţii vor primi încă unul gratis. Promoţia se aplică şi în cazul salatelor.

Intrat pe piața românească în aprilie 2012, Subway a deschis până în prezent 12 restaurante în România, dintre care opt în București: în zona Piața Victoriei, în Sun Plaza, în Upground Business Center din Pipera, în S-Park Business Center din Piața Presei Libere, la parterul magazinului Cocor, în Galeria Comercială Auchan Titan, în zona Crângaşi, în Galeria Comercială Carrefour Orhideea și patru în țară: în Timișoara, Pitești, Cluj și Iași.

Subway se dezvoltă pe piața românească prin franciză. Investiția totală într-un restaurant, care cuprinde costuri legate de locație, echipament și construcția acestuia poate ajunge la 100.000 de euro.

La nivel internațional, Subway deţine peste 37.000 de restaurante, în 99 de ţări și este cel mai mare lanţ de restaurante fast- food din lume. ”93% dintre restaurantele Subway deschise la nivel internațional au succes. Aceste calcule nu sunt făcute de noi, ci de instituții specializate care monitorizează acest business”, a declarat pentru Franchising.info.ro,  Rumen Radev, agent dezvoltare Subway.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.