Foietaje, pogăcele, pontino, pizza...
Când apărea pe piață în anul 2001, Fornetti, compania care a dezvoltat pe piața locală sistemul de patiserie congelată și coacere la vedere, a fost pe loc îndrăgită de români. Fiecare dintre noi și-a astâmpărat cel puțin o dată foamea cu foietajele cu vișine, caise, nuci, dovleac, telemea, mere sau cu un triunghi de pizza ceva mai consistent. În acest an, compania se axează pe finalizarea proiectelor noi și pe consolidarea relației cu partenerii. La început de 2013 rețeaua Fornetti numără peste 600 de magazine pe piața locală, toate deschise în sistem de franciză.
”Principala grijă este menținerea standardelor ridicate în ceea ce privește calitatea produselor și apariția pe piață a unor produse bune, la prețuri mici și nu în ultimul rând sănătoase. Tocmai pentru că ne interesează consumatorul direct, alocăm timp și interes pentru dezvoltarea unor rețete cât mai bune și cât mai sănătoase. Acest lucru s-a întâmplat și cu margarina. Fornetti România utilizează de ceva timp margarina nehidrogenată. Această margarină, mult mai ușoară, este mai prietenoasă pentru organism, având un procent redus de acizi trans”, au declarat pentru Franchising.info.ro, reprezentanții Fornetti România.
2012- caravană, produse noi, propriul post de radio
Anul trecut Fornetti a adus o îmbunătățire în gama de produse a companiei, cu două produse complementare: langos și sandviș. ”Langosul a fost un real succes, gustul său ”ca la mama acasă”, atrâgând foarte mulți parteneri și clienți deopotrivă”, spun reprezentanții Fornetti România. ”Sandvișul Fornetti a fost gândit tot pentru sănătatea clienților. Este un sandviș care se prepară pe loc, cu ingrediente alese de fiecare. Nu este congelat, iar pe piață se găsește la cel mai mic preț”.
Fornetti a ajuns și la radio
În vara anului 2012 a avut loc și așa numita acțiune ”Caravana Fornetti”, desfășurată la nivel național, cu scopul de a afla nemulțumirile și ideile partenerilor, pentru a putea pune bazele unui 2013 solid. Totodată, s-au întărit acțiunile de marketing și PR ale companiei, iar Fornetti a scos pe piață propriul post de radio, de unde se pot afla ultimele noutăți în materie de produse și evenimente și se asigură un program muzical 24/24, exclusiv online.Cel mai îndrăgit produs Fornetti
În unele zone ale țării se solicită foarte mult produsele dulci - cu vișine, caise, brânză dulce, însă produsul vedetă Fornetti rămâne mini cu telemea. ”E unul dintre cele mai vechi produse, însă cu același gust deosebit și îmbunătățit, tocmai pentru că cererea este foarte mare”, spun reprezentanții Fornetti România.Franciza Fornetti
Dacă informațiile prezentate te-au convins să-ți deschizi un magazin Fornetti, tebuie să știi că ai nevoie de 3.000 de euro, reprezentând taxa de franciză. Odată cu achitarea acesteia, Fornetti România asigură fiecărui partener, în mod gratuit, mobilierul necesar decorării magazinului, cuptoarele, afișele de promovare a produselor, etichetele de prețuri, reclamele luminoase, asistență și consultanță. ”Când un nou membru se alătură francizei Fornetti, avem grijă să oferim toate condițiile necesare dezvoltării unei afaceri de succes și garantăm apartenența la un sistem unitar și sigur”, dau asigurări reprezentanții companiei.Fornetti România s-a înființat în anul 2001, ca master franciză a Fornetti Kft. Cel care a dezvoltat sistemul de franciză Fornetti este regretatul dr. Panczel Zoltan, cunoscut de altfel sub numele de ”părintele francizei din România”. Mai multe informaţii despre franciza Fornetti găseşti aici.
(E.C.)Articole citite
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
Cele mai citite
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari