Foietaje, pogăcele, pontino, pizza...

Cel mai bine vândut produs Fornetti este "mini cu brânză".
Vineri
08.02.2013
Toate aceste denumiri ne duc cu gândul la patiseriile Fornetti. Ce știi însă despre postul de radio și despre sistemul de franciză al companiei?
 

Când apărea pe piață în anul 2001, Fornetti, compania care a dezvoltat pe piața locală sistemul de patiserie congelată și coacere la vedere, a fost pe loc îndrăgită de români. Fiecare dintre noi și-a astâmpărat cel puțin o dată foamea cu foietajele cu vișine, caise, nuci, dovleac, telemea, mere sau cu un triunghi de pizza ceva mai consistent. În acest an, compania se axează pe finalizarea proiectelor noi și pe consolidarea relației cu partenerii. La început de 2013 rețeaua Fornetti numără peste 600 de magazine pe piața locală, toate deschise în sistem de franciză.

”Principala grijă este menținerea standardelor ridicate în ceea ce privește calitatea produselor și apariția pe piață a unor produse bune, la prețuri mici și nu în ultimul rând sănătoase. Tocmai pentru că ne interesează consumatorul direct, alocăm timp și interes pentru dezvoltarea unor rețete cât mai bune și cât mai sănătoase. Acest lucru s-a întâmplat și cu margarina. Fornetti România utilizează de ceva timp margarina nehidrogenată. Această margarină, mult mai ușoară, este mai prietenoasă pentru organism, având un procent redus de acizi trans”, au declarat pentru Franchising.info.ro, reprezentanții Fornetti România.

2012- caravană, produse noi, propriul post de radio

Anul trecut Fornetti a adus o îmbunătățire în gama de produse a companiei, cu două produse complementare: langos și sandviș. ”Langosul a fost un real succes, gustul său ”ca la mama acasă”, atrâgând foarte mulți parteneri și clienți deopotrivă”, spun reprezentanții Fornetti România. ”Sandvișul Fornetti a fost gândit tot pentru sănătatea clienților. Este un sandviș care se prepară pe loc, cu ingrediente alese de fiecare. Nu este congelat, iar pe piață se găsește la cel mai mic preț”.

Fornetti a ajuns și la radio

În vara anului 2012 a avut loc și așa numita acțiune ”Caravana Fornetti”, desfășurată la nivel național, cu scopul de a afla nemulțumirile și ideile partenerilor, pentru a putea pune bazele unui 2013 solid. Totodată, s-au întărit acțiunile de marketing și PR ale companiei, iar Fornetti a scos pe piață propriul post de radio, de unde se pot afla ultimele noutăți în materie de produse și evenimente și se asigură un program muzical 24/24, exclusiv online.

Cel mai îndrăgit produs Fornetti

În unele zone ale țării se solicită foarte mult produsele dulci - cu vișine, caise, brânză dulce, însă produsul vedetă Fornetti rămâne mini cu telemea. ”E unul dintre cele mai vechi produse, însă cu același gust deosebit și îmbunătățit, tocmai pentru că cererea este foarte mare”, spun reprezentanții Fornetti România.

Franciza Fornetti

Dacă informațiile prezentate te-au convins să-ți deschizi un magazin Fornetti, tebuie să știi că ai nevoie de 3.000 de euro, reprezentând taxa de franciză. Odată cu achitarea acesteia, Fornetti România asigură fiecărui partener, în mod gratuit, mobilierul necesar decorării magazinului, cuptoarele, afișele de promovare a produselor, etichetele de prețuri, reclamele luminoase, asistență și consultanță. ”Când un nou membru se alătură francizei Fornetti, avem grijă să oferim toate condițiile necesare dezvoltării unei afaceri de succes și garantăm apartenența la un sistem unitar și sigur”, dau asigurări reprezentanții companiei.

Fornetti România s-a înființat în anul 2001, ca master franciză a Fornetti Kft. Cel care a dezvoltat sistemul de franciză Fornetti este regretatul dr. Panczel Zoltan, cunoscut de altfel sub numele de ”părintele francizei din România”. Mai multe informaţii despre franciza Fornetti găseşti aici.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.