Cum afectează reglementările guvernului american restaurantele Subway
„Dacă aş fi pornit astăzi afacerea, Subway nu ar fi existat”, spune Fred Deluca, fondatorul celui mai mare lanţ de restaurante din întreaga lume. Unul dintre motive? Reglementările guvernului american afectează business-urile mici, iar acest mediu îi împiedică pe antreprenori să aducă valoare în piaţă.
Fondatorul reţelei Subway a prezentat o serie de o serie de proiecte guvernamentale care degradează mediul de afaceri, inclusiv sectorul francizelor. Exemplele au inclus „The Affordable Care Act” - proiectul preşedintelui Obama legat de serviciile de bază în sănătate - şi creşterea salariului minim.
Despre legea sănătăţii, cunoscută şi sub numele de „Obamacare” , Fred Deluca spune că „reprezintă cea mai mare grijă a francizaţilor noştri, care nu ştiu exact la ce să se aştepte. Toate aceste griji se vor răsfrânge în final asupra consumatorilor.”
Majorarea salariului minim va obliga francizele să crească preţurile produselor întrucât Subway angajează în prezent muncitori cu salariu minim. Deluca spune că este de acord ca valoarea salariului minim să crească, însă consideră că acest proces trebuie să se desfăşoare treptat doarece o creştere abruptă va afecta direct o altă ramură a business-ului, respectiv preţurile.
Fondatorul celui mai mare lanţ de restaurante din lume spune că a primit numeroase cereri pentru franciza Subway. Condiţiile actuale din mediul de afaceri îi determină pe antreprenori să se alăture unor brand-uri stabile, cum este Subway.
Toate facilitățile Subway funcționează ca rețea de franciză. Subway deţine în prezent peste 37.000 de restaurante, în aproape 100 de ţări. Compania a fost înființată în anul 1965, în Connecticut, Statele Unite ale Americii și este cel mai mare lanţ de restaurante fast- food din lume.
Subway în România Subway a intrat pe piaţa românească în aprilie 2012 şi a deschis până în prezent 12 restaurante. În imagine: Subway Upground Pipera |
: |
Restaurantele Subway pot fi găsite în opt locaţii din București: în zona Piața Victoriei, în Sun Plaza, în Upground Business Center din Pipera, în S-Park Business Center din Piața Presei Libere, la parterul magazinului Cocor, în Galeria Comercială Auchan Titan, în zona Crângaşi, în Galeria Comercială Carrefour Orhideea și patru oraşe din țară: în Timișoara, Pitești, Cluj și Iași.
Pentru următorii 4 ani, Subway vizează deschiderea a 40 de unităţi în țara noastră. Investiția totală într-un restaurant, care cuprinde costuri legate de locație, echipament și construcția acestuia poate ajunge la 100.000 de euro. Rumen Radev, un antreprenor cu o experienţă de peste 5 ani în sectorul francizei, este agentul care se ocupă de dezvoltarea reţelei Subway pe piaţa locală.
(E.C.)
Articole citite
De ce să te alături francizei Latte Coffee To Go
/03.11.2025
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Cele mai citite
La mâna francizei
/06.01.2015
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari