Alimentația sănătoasă, o oportunitate de afaceri

Aditivii sunt substanţe chimice adăugate în alimente în cursul procesului de procesare şi producţie cu scopul de a le spori aroma, gustul, pentru a le îmbunătăţi aspectul şi pentru a le prelungi termenul de valabilitate.
Miercuri
06.03.2013
Certified E-Friendly Food, un proiect care are ca scop ghidarea clienților în alegerea alimentelor sănătoase, caută master francizați în România.
 

De multe ori suntem puşi în dificultate când ne procurăm alimentele deoarece pe rafturile magazinelor sunt expuse o multitudine de produse, iar multe dintre ele par să arate la fel. Unele au chiar și o denumire asemănătoare pentru a ne îngreuna și mai mult alegerile. Când ne cumpărăm alimente, nu ne ghidăm doar după preț. Verificăm și dacă mâncarea conține aditivi care ne-ar putea afecta sănătatea. Cu toate acestea, inscripțiile de pe etichetele multor alimente nu sunt clare, folosesc un limbaj codat sau prescurtat pentru aditivi. Este binecunoscut faptul că unii aditivi ne pot afecta sănătatea, în timp ce alții pot fi benefici pentru organism. Pentru a ajuta clienții să facă alegerile optime, o companie din Cehia a dezvoltat proiectul CEFF (Certified E-Friendly Food), pe care vrea să-l extindă prin franciză şi pe piața din România.

CEFF oferă un ghid pe înțelesul consumatorului, care te ajută să reduci aditivii chimici din alimentația zilnică. Proiectele CEFF garantează că brand-urile care sunt marcate cu logo-ul companiei nu conţin conservanţi, coloranţi artificiali, îndulcitori sau glutamaţi. Organismul uman nu are nevoie de toate aceste substanţe. Drept urmare, nu le poate procesa.

„Nu afirmăm că aceşti aditivi sunt extrem de dăunători şi nu cerem eliminarea definitivă a acestora. Totuşi, tragem un semnal de alarmă asupra aportului zilnic pe care îl poate suporta organismul uman, fără a-i cauza probleme de sănătate. Drept urmare, produsele marcate cu logo-ul CEFF sunt recomandate în alimentaţia zilnică deoarece nu conţin conservanţi, coloranţi artificiali, îndulcitori sau glutamaţi”, spun reprezentanţii companiei într-un comunicat de presă.

Dacă vrei să te alături proiectului CEFF în calitate de Master francizat ai nevoie de suma de 5.000 de euro pentru a-ţi demara afacerea, de un sediu reprezentativ pentru amenajarea biroului, maşină şi telefon. 4.000 de euro din totalul investiţiei reprezintă taxa de franciză (include costul de pregătire şi schiţare a contactelor pentru toate tipurile de cooperare şi parteneriate, manualul operaţional), restul sumei fiind destinat echipamentului de birou şi costului training-ului pentru personalul angajat. Mai multe detalii despre proiectul CEFF găseşti în catalogul nostru de franciză.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015