Un material video postat pe Youtube arată cum DomiCopter-ul livrează pizza în siguranță la domiciuliu.
Luni
10.06.2013
Un francizat Domino’s Pizza din Marea Britanie a făcut o livrare cu ajutorul unui aparat de zbor numit DomiCopter.
 

Norocoasele care au ajuns la destinație, într-un orășel din apropierea Londrei, au fost două pizza pepperoni. Ideea inedită a fost pusă în aplicare de către francizat al rețelei Domino's Pizza din Marea Britanie, care a postat un video pe Youtube pentru a arăta publicului reușita sa. Nu vom vedea însă prea curând vreo pizza ”zburătoare” deasupra capetelor noastre întrucât folosirea Domicopter-ului pentru livrare rămâne deocamdată la stadiul de test.

După ce materialul video a fost împărtășit publicului, unitățile Domino's Pizza din Marea Britanie au înregistrat un număr record de comenzi. Potrivit unui comunicat de presă, compania este în căutare continuă de soluții inovative prin care să îmbunătățească serviciul de livrare la domiciliu. ”Cum poți evita cel mai bine traficul și limitările de viteză, dacă nu în aer?”, a declarat Simon Wallis, Director de Vânzări și Marketin Domino's, adăugând că în planurile acesteia s-ar putea număra și înființarea unei ”Academii de zbor Domino's”.

Pe de altă parte, ”acest proiect nu are nicio legătură cu activitatea din Statele Unite ale Americii și nu avem în plan să dezvoltăm această idee”, a declarat pentru postul CNN Money Tim McIntyre, purtătorul de cuvânt al Domino's SUA.

Părerile despre folosirea DomiCopter-ului pentru livrările la domiciliu sunt împărțite. Ideea primirii unei pizza mai repede ca niciodată a fost foarte bine primită de unii clienți. Acestora li s-au alăturat și cei pasionați de science fiction și tehnologie. Există însă și persoane care se opun acestei idei susținând că folosirea unui aparat de zbor pentru livrările la domiciuliu va elimina un număr considerabil de locuri de muncă. Și bineînțeles, sunt și persoane cărora le este teamă ca, în cazul unei defecțiuni a aparatului, să nu se trezească cu o pizza în cap.

În prezent, la nivel internațional, Domino's Pizza numără peste 10.200 de restaurante în 70 de țări din întreaga lume, circa 96% dintre acestea fiind operate de francizați. Conceptul a fost adus prin franciză pe piața românească în anul 2010, de către grupul Radacini care și-a extins astfel activitatea și în sectorul fast-food. Pentru acest an, compania își propune să deschidă suficiente magazine pentru a efectua livări în tot Bucureștiul.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.