Domino’s Pizza- experiență de peste 50 de ani

În 2013, Domino’s Pizza își propune să acopere întreg Bucureștiul ca arie de livrare.
Luni
11.02.2013
Domino’s Pizza vrea să ajungă cea mai bună companie de livrări pizza din România.
 

Cu toate că și-a făcut debutul pe piața românească în plină recesiune economică, în 2010, Domino's Pizza, compania numărul 1 în livrări de pizza în SUA, a deschis până în prezent șase magazine, toate în Capitală și a înregistrat creșteri ale activității de la an la an. Mai mult decât atât, compania are în plan deschiderea unor noi magazine pe piața locală, atât în București, cât și în țară.

”Obiectivul principal pentru anul 2013 este să deschidem suficiente magazine pentru a efectua livrări în tot Bucureștiul. Pentru anul acesta, Domino's Pizza își mai propune să devină cea mai bună companie de livrări pizza în România. Activitatea desfășurată de-a lungul a doi ani, de când s-a lansat franciza în România, a crescut și a dat rezultate din ce în ce mai bune”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro, Eduard Bartales, Director General Domino's Pizza.

”Anul 2012 a înregistrat o creștere de aproximativ 20% față de 2011. Ca investitori, nu putem spune că aceste rezultate ne mulțumesc, însă ne-am propus ca în 2013 să avem același trend crescător de cel putin 20%. Cu toate că este un obiectiv foarte greu de realizat în condițiile actuale, experiența de peste 50 de ani a lanțului Domino’s Pizza, dobândită odată cu achiziționarea francizei pentru România, constituie un avantaj serios față de alte afaceri mai tinere de pe piață.”

Conceptul Domino's Pizza a fost adus prin franciză pe piața locală în anul 2010, de către grupul Radacini care și-a extins astfel activitatea și în sectorul fast-food. Cu toate că în magazinele Domino's Pizza se poate servi și masa, compania se axează în principal pe livrarea produseor la domiciliu, birou, petreceri și alte evenimente.

Cele mai vândute sortimente de pizza din meniul Domino's Pizza sunt Extravaganzza, Domino's Classic și noul Domino's Popular, introdus recent pe piața românească cu o ofertă accesibilă pentru clienți – 9,9 lei o pizza + o doză de Coca-Cola. Reprezentaţii companiei au remarcat o cerere din ce în ce mai mare pentru salatele şi aperitive din pui şi ne recomandă să încercăm două produse mai puţin cunoscute: Cinna Stix şi Choco Lava.

Peste 80% dintre comenzile Domino's Pizza sunt livrate în maximum 30 de minute. „Desertul îl oferim gratuit la comenzile online, pentru a obişnui clienţii cu acest mod modern de a comanda”, spune Eduard Bartales.

Domino’s Pizza este al doilea cel mai mare lanţ de pizzerie din Statele Unite ale Americii şi numărul 1 în lume în livrări de pizza. Lansat în anul 1960 ca o afacere de familie, Domi-Nick’s a devenit Domino’s Pizza şi s-a extins în sistem de franciză în toată lumea. Astăzi este prezent în peste 70 de ţări, având peste 10.000 de magazine pe toate continentele lumii.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.