Domino’s Pizza- experiență de peste 50 de ani

Cu toate că și-a făcut debutul pe piața românească în plină recesiune economică, în 2010, Domino's Pizza, compania numărul 1 în livrări de pizza în SUA, a deschis până în prezent șase magazine, toate în Capitală și a înregistrat creșteri ale activității de la an la an. Mai mult decât atât, compania are în plan deschiderea unor noi magazine pe piața locală, atât în București, cât și în țară.
”Obiectivul principal pentru anul 2013 este să deschidem suficiente magazine pentru a efectua livrări în tot Bucureștiul. Pentru anul acesta, Domino's Pizza își mai propune să devină cea mai bună companie de livrări pizza în România. Activitatea desfășurată de-a lungul a doi ani, de când s-a lansat franciza în România, a crescut și a dat rezultate din ce în ce mai bune”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro, Eduard Bartales, Director General Domino's Pizza.
”Anul 2012 a înregistrat o creștere de aproximativ 20% față de 2011. Ca investitori, nu putem spune că aceste rezultate ne mulțumesc, însă ne-am propus ca în 2013 să avem același trend crescător de cel putin 20%. Cu toate că este un obiectiv foarte greu de realizat în condițiile actuale, experiența de peste 50 de ani a lanțului Domino’s Pizza, dobândită odată cu achiziționarea francizei pentru România, constituie un avantaj serios față de alte afaceri mai tinere de pe piață.”
Conceptul Domino's Pizza a fost adus prin franciză pe piața locală în anul 2010, de către grupul Radacini care și-a extins astfel activitatea și în sectorul fast-food. Cu toate că în magazinele Domino's Pizza se poate servi și masa, compania se axează în principal pe livrarea produseor la domiciliu, birou, petreceri și alte evenimente.
Cele mai vândute sortimente de pizza din meniul Domino's Pizza sunt Extravaganzza, Domino's Classic și noul Domino's Popular, introdus recent pe piața românească cu o ofertă accesibilă pentru clienți – 9,9 lei o pizza + o doză de Coca-Cola. Reprezentaţii companiei au remarcat o cerere din ce în ce mai mare pentru salatele şi aperitive din pui şi ne recomandă să încercăm două produse mai puţin cunoscute: Cinna Stix şi Choco Lava.
Peste 80% dintre comenzile Domino's Pizza sunt livrate în maximum 30 de minute. „Desertul îl oferim gratuit la comenzile online, pentru a obişnui clienţii cu acest mod modern de a comanda”, spune Eduard Bartales.
Domino’s Pizza este al doilea cel mai mare lanţ de pizzerie din Statele Unite ale Americii şi numărul 1 în lume în livrări de pizza. Lansat în anul 1960 ca o afacere de familie, Domi-Nick’s a devenit Domino’s Pizza şi s-a extins în sistem de franciză în toată lumea. Astăzi este prezent în peste 70 de ţări, având peste 10.000 de magazine pe toate continentele lumii.
(E.C.)
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari