Trenul Subway staționează la Gara de Nord

Costul licenței deschiderii unui restaurant Subway este de 7.500 de euro. Pentru fiecare restaurant deschis ulterior, suma se micșorează cu 50%.
Marţi
11.06.2013
Cel mai mare lanț de restaurante din lume continuă dezvoltarea prin franciză pe piața românească.
 

Mijlocul lui Cuptor marchează deschiderea celui de-al 15-lea restaurant Subway din România și al zecelea din Capitală. Noua unitate va fi localizată la Gara de Nord, unde se află și doi dintre principalii competitori Subway de pe piața locală, McDonald's și KFC. ”Plănuim să deschidem restaurantul de la Gara de Nord în jurul datei de 10 iulie. Cu tot cu terasă, restaurantul se va întinde pe o suprață de circa 200 mp. Noul francizat al rețelei este compania LS Travel România”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro, Rumen Radev, agent dezvoltare Subway pentru București și Ilfov. LS Travel Retail este subsidiara din România a Lagardère Services, lider mondial în distribuția presei și în travel retail.

Subway se dezvoltă prin franciză pe piața locală, primul restaurant fiind deschis în aprilie 2012, în Piața Victoriei din București. Cristian Ștefănescu, primul francizat al rețelei din țara noastră, administrează împreună cu un partener și Subway Cocor și ne-a declarat că intenționează să deschidă încă un restaurant, cel mai probabil în acest an.

Costul licenței deschiderii unui restaurant Subway este de 7.500 de euro. Pentru fiecare restaurant deschis ulterior, suma se micșorează cu 50%. ”Din experiența noastră pe piața din România, costurile inițiale cu investiția pot varia între 100.000 Euro- 150.000 Euro, în funcție de locație și starea acesteia”, potrivit reprezentanților companiei. Până în octombrie 2013 se desfășoară programul Kick Start. Detalii despre program găsești în catalogul nostru de franciză.

Romania este țara cu numărul 100 a lantului de restaurante de tip fast food Subway QSR. Până la finalul anului 2015, lanțul de fast-food urmărește deschiderea a 40 de restaurante pe piața locală. Subway deține peste 39.000 de restaurante în 102 țări, fiind cel mai mare lanț de restaurante fast food din lume în sistem de franciză. În 2010, rețeaua Subway a fost declarată franciza #1 în întreaga lume de către prestigioasa revistă "Entrepreneur" în topul "Franciza 500". Este pentru a 17-a oară când SUBWAY® este pe primul loc în acest clasament în ultimii 22 de ani.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.