Trenul Subway staționează la Gara de Nord

Costul licenței deschiderii unui restaurant Subway este de 7.500 de euro. Pentru fiecare restaurant deschis ulterior, suma se micșorează cu 50%.
Marţi
11.06.2013
Cel mai mare lanț de restaurante din lume continuă dezvoltarea prin franciză pe piața românească.
 

Mijlocul lui Cuptor marchează deschiderea celui de-al 15-lea restaurant Subway din România și al zecelea din Capitală. Noua unitate va fi localizată la Gara de Nord, unde se află și doi dintre principalii competitori Subway de pe piața locală, McDonald's și KFC. ”Plănuim să deschidem restaurantul de la Gara de Nord în jurul datei de 10 iulie. Cu tot cu terasă, restaurantul se va întinde pe o suprață de circa 200 mp. Noul francizat al rețelei este compania LS Travel România”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro, Rumen Radev, agent dezvoltare Subway pentru București și Ilfov. LS Travel Retail este subsidiara din România a Lagardère Services, lider mondial în distribuția presei și în travel retail.

Subway se dezvoltă prin franciză pe piața locală, primul restaurant fiind deschis în aprilie 2012, în Piața Victoriei din București. Cristian Ștefănescu, primul francizat al rețelei din țara noastră, administrează împreună cu un partener și Subway Cocor și ne-a declarat că intenționează să deschidă încă un restaurant, cel mai probabil în acest an.

Costul licenței deschiderii unui restaurant Subway este de 7.500 de euro. Pentru fiecare restaurant deschis ulterior, suma se micșorează cu 50%. ”Din experiența noastră pe piața din România, costurile inițiale cu investiția pot varia între 100.000 Euro- 150.000 Euro, în funcție de locație și starea acesteia”, potrivit reprezentanților companiei. Până în octombrie 2013 se desfășoară programul Kick Start. Detalii despre program găsești în catalogul nostru de franciză.

Romania este țara cu numărul 100 a lantului de restaurante de tip fast food Subway QSR. Până la finalul anului 2015, lanțul de fast-food urmărește deschiderea a 40 de restaurante pe piața locală. Subway deține peste 39.000 de restaurante în 102 țări, fiind cel mai mare lanț de restaurante fast food din lume în sistem de franciză. În 2010, rețeaua Subway a fost declarată franciza #1 în întreaga lume de către prestigioasa revistă "Entrepreneur" în topul "Franciza 500". Este pentru a 17-a oară când SUBWAY® este pe primul loc în acest clasament în ultimii 22 de ani.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.