"Împreună cu francizații noștri testăm în mod regulat sau întâmplător compoziția produselor marcate cu logo-ul CEFF (acestea nu au voie să conțină conservanți, îndulcitori, glumatați sau coloranți artificiali) într-un laborator acreditat (anual, testăm circa 15% dintre produsele certificate; un test în Cehia costă între 30-60 euro). Francizații trebuie să aducă produsul la laborator, urmând să primească rezultatul în una-două săptămâni"- Jitka Palatová, reprezentant al francizei CEFF.
Joi
13.06.2013
”Alimentația sănătoasă este un subiect de top la nivelul întregii Europe și de asemenea cel mai profitabil instrument de marketing”- Jitka Palatová, reprezentant CEFF.
 

Spuneți-mi vă rog în ce constă exact cooperarea dintre un francizat și un producător alimentar?
Francizatul și producătorul alimentar intră într-un parteneriat în care toate părțile implicate se sprijină reciproc: francizatul, producătorul și brand-ul CEFF. Logo-ul CEFF devine un nou instrument de marketing și comunicare pentru producător, prin intermediul căruia crește nivelul calității produselor sale, poate folosi gratuit logo-ul în propriile campanii de marketing și PR și poate să câștige clienți fideli prin faptul că arată că produsele sale nu conțin chimicale. Alimentația sănătoasă este un subiect de top la nivelul întregii Europe și de asemenea cel mai profitabil instrument de marketing.

Procesul de certificare este foarte ușor și necesită costuri minime de administrare din partea ambelor părți implicate în proces. Producătorul trebuie să completeze o listă cu toți aditivii pe care îi folosește în produsele pe care vrea să le certifice. Francizatul compară lista producătorului cu lista pe care o are de la francizor (adică de la noi) și stabilește dacă produsul poate primi certificarea sau nu. În cazul în care produsul îndeplinește criteriile, francizatul va semna un contract cu producătorul căruia i se va înmâna un certificat internațional. Certificatul este valabil timp de un an, după care produsele pot fi testate din nou și reconfirmate pentru certificare.

Francizatul poate coopera cu lanțuri de magazine/producători alimentari/deținători ai unui singur magazin?
CEFF (Certified E-Frienfly Food) se concentrează pe producători alimentari, distribuitori și lanțuri alimentare ale căror scop este să-și diferențieze produsele și să ofere clienților un stil de viață sănătos. Principalii noștri colaboratori sunt producătorii alimentari. Suntem în negocieri și cu mai mai multe lanțuri alimentare care vor să-și certifice produsele cu logo-ul CEFF. La întâlnirile trimestriale dintre furnizori și reprezentanții lanțurilor alimentare s-a recomandat marcarea produselor cu logo-ul CEFF întrucât acestea sunt mult mai căutate de clienți. Cooperarea cu un singur magazin nu este rentabilă din cauza numărului redus de clienți pe care îl au acestea.

Cât costă un certificat pentru un singur produs și cât timp este valabil acesta?
Producătorii alimentari plătesc o taxă de 315 euro pentru fiecare produs care va fi marcat cu logo-ul CEFF. Valabilitatea este de un an, însă în 99% dintre cazuri, cei care au certificat produsele vor urma acest proces și anul următor. Mai mult decât atât, producătorii solicită și certificarea altor produse. Am avut un singur caz când am retras certificarea, însă atunci produsul respectiv a fost anulat din portofoliu.

Care sunt beneficiile pe care le oferiți francizaților?
Francizații CEFF primesc un background solid de informații (legale și tehnice) despre aditivi, un stil de viață sănătos și despre aria de nutriție. Sprijinim francizații și la prima conferință de presă și le oferim consultanță în marketing, PR și leadership-ul întregii afaceri. Fiecare francizat are acces la site-ul internațional al CEFF, acces la acesta în limba sa; astfel își poate promova produsele certificate pe propria sa piață. Francizații primesc pachetul de start-up cu manualul grafic și logo-urile pentru piață, adaptate la limba locală și la un format pe care îl pot folosi producătorii. De asemenea, vor primi și un training pe vânzări. Pe parcursul colaborării oferim francizaților contacte ale subsidiarelor/filialelor companiilor care folosesc logo-ul CEFF pe alte piețe.

Cât poate câștiga un francizat cu acest business?
Licența francizei CEFF este un model de business rentabil, cu un potențial de a aduce un profit puternic. Investiția inițială este recuperată în circa 6 luni- 1 an de la demararea afacerii. În primul an, ne așteptăm la certificarea unui număr de 100 de produse, în al doilea 500, în al treilea 1500. La 5 ani de la demararea afacerii preconizăm un număr de 5.000 de produse certificate. După cum puteți vedea în tabelul de mai jos, CEFF oferă câștiguri considerabile pe termen lung cu un efort minim.

(E.C.)


Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015