STEIKU HAOSS
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Steiku Haoss este un restaurant-concept elegant, modern , creat de familia Cima din tarile baltice. Cuibarit in inima Rigai, Letonia, steakhouse-ul este condus de doua generatii ale familiei si detine o reputatie pentru bucatarie de cea mai buna calitate si servicii exceptionale. De-a lungul celor 25 de ani de experienta, friptura premium a familiei Steiku Haoss a ajuns sa fie cunoscuta drept „probabil cea mai buna friptura din oras”.
Avand trei restaurante in Riga, Steiku Haoss este parte a lantului de restaurante Cantus Group, acesta fiind lider de piata. Cantus Group a fost fondat in 1992 si detine o colectie de mai multe restaurante si firme de catering ce sunt determinate sa ofere servicii exceptionale si bucatarie/mancaruri premiata/premiate. Avand mai mult de 25 de ani de experienta in ospitalitate, continuam sa inovam si sa fim cu un pas in fata trendurilor culinare oferind cea mai buna calitate, design si arome.
Restaurantele din lantul Cantus Group, inclusiv Steiku Haoss, Muusu si Muusu Terase, se disting prin caracter si stil, dar sunt unite prin valorile familiei, pasiunea pentru ospitalitate si o echipa atenta la detalii, creand o experienta de dining cu adevarat exceptionala, servind preparate traditionale si memorabile din jurul lumii.
Unitati personalizate
Lant cu multiple branduri de restaurante in Riga, Letonia, inclusiv 3 locatii Steiku Haoss
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
Pe scurt, Steiku Haoss le ofera francizatilor cunostinte, unelte/echipamente si training-ul necesar pentru a dezvolta si a conduce cu succes afacerea. Echipa de suport in francize asigura sa ofere sfaturi din partea unor experti in domeniu si supravegherea francizatilor, ghidandu-i pe parcursul intregului proces de dezvoltare.
Steiku Haoss ofera sprijin indelungat si consultanta in urmatoarele domenii (nelimitandu-se doar la acestea):
- Sprijin pentru cautarea locatiei si constructie;
- Design-ul restaurantului in cooperare cu arhitecti locali si designer-i;
- Standardele brandului si de ambalaj;
- Manualul de proceduri operaționale standard, inclusiv standarde, procese, rețete, instructiuni pentru marketing;
- Înregistrarea mărcii comerciale;
- Achiziție de echipamente;
- Politica de securitate alimentară;
- Planuri de afaceri și planuri financiare;
- Modelare și prognoza;
- Recrutare și instruire;
- Definirea și stabilirea unui lanț de aprovizionare;
- Crearea si design-ul meniului;
- Îmbunătățiri continue ale sistemului.
Aceste domenii vin in completarea sprijinului oferit la diverse etape ale dezvoltarii unui restaurant, precum: constructie, design, proceduri operationale, recrutare si deschiderea locatiei.
Marketing suport
Echipa de suport in francize le ofera proprietarilor de francize asistenta continua in dezvoltarea strategiei de marketing si in transformarea acesteia in planuri de actiune.
Componentele incluse in pachetul de marketing sunt urmatoarele:
- Manual de brand si un ghid stilistic;
- Strategie de marketing;
- Planul anual de marketing;
- Garanție comercială pentru vânzări și restaurante, inclusiv carduri de masă și materiale promoționale;
- Strategia de marketing digital, inclusiv ghid pentru site-ul web și social media;
- Recomandari CRM;
- Training de vânzări și marketing.
Investitie totala, asteptari
- Taxa de franciza porneste de la 25.000 EUR pentru o singura unitate de restaurant.
- Investitia totala porneste de la 300.000 EUR.
- Redevente in valoare de 6% din vanzarile lunare nete.
- Master-franciza este disponibila numai pentru anumite teritorii.
Cerinte de baza
Suntem in cautare de francizati ambitiosi si motivati pentru a ne valorifica fluxurile de venituri și a ne extinde în noi regiuni și teritorii.
De la ideea initiala pana la deschiderea unui restaurant sunt cateva proceduri standard pentru candidatii care doresc sa aiba o franciza. Pentru a deveni francizat Steiku Haoss este important sa prezinti o strategie detaliata si un plan specific pentru regiune sau teritoriu.
O locatie potrivita este esentiala. Francizatul ar trebui sa aiba acces la o locatie atractiva, intr-o zona pietonala animata sau intr-un centru comercial sau de birouri. Avand o suprafata optima intre 350-550 m^2, pozitia ideala pentru restaurant este intr-o cladire pe colt, in plan deschis si cu geamuri mari.
Pe langa conceptul strategic, exista un numar de calitati pe care un francizat trebuie sa le aiba astfel incat sa se poata alatura retelei Steiku Haoss:
Formare
- cunostinte despre cultura si obiceiurile locale;
- experienta in marketing si business development;
- experienta in controlul financiar si al costurilor.
Resurse
- retea prestabilita de parteneri locali;
- acces la o echipa de management puternica.
- abordare
- Identificare semnificativa cu conceptul Steiku Haoss;
- dorinta de a lucra independent, dar in acelasi timp de a fi parte a unui sistem mai mare;
- abordare practica de dobandire a cunostintelor si a calificarilor.
Trasaturi de personalitate
- leadership pozitiv;
- atitudine de echipa;
- gandire vizionara si antreprenoriala pentru a accesa potentialul de castig al conceptului Steiku Haoss;
- abilitati de comunicare foarte bune pentru a transfera valorile Steiku Haoss.
Informatii despre francizor
SIA CANTUS
Meistaru street 25, Rīga, Latvia, LV - 1050
+371 26 41 66 41
Persoana de contact pentru candidati
Mr. Davis Cima
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
Franciza de restaurante letonă Steiku Haoss are un plan de a hrăni Europa. Cine poate solicita o licență?
Când spui steakhouse sau întrebi de cea mai bună friptură de vită din Riga, sigur spui Steiku Haoss. După două decenii și jumătate de experiență, letonii caută parteneri pe măsură în România.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
Începând din această vară, 5 to go se află pe lista brandurilor prezente în incinta Aeroportului Internațional Henri Coandă, unde a inaugurat două cafenele.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Fornetti, una dintre cele mai cunoscute francize din România, care a confirmat calitatea produselor și profitabilitatea încă de la înființare, caută noi parteneri.
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Cu un concept culinar reinterpretat cu multă măiestrie și care se bucură de succes, franciza Dogu este o oportunitate pentru antreprenorii care vor să intre în lumea fast-food.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.