STEIKU HAOSS

Informatii despre sisteme de franciza

Descrierea sistemului de franciza

Steiku Haoss este un restaurant-concept elegant, modern , creat de familia Cima din tarile baltice. Cuibarit in inima Rigai, Letonia, steakhouse-ul este condus de doua generatii ale familiei si detine o reputatie pentru bucatarie de cea mai buna calitate si servicii exceptionale. De-a lungul celor 25 de ani de experienta, friptura premium a  familiei Steiku Haoss a ajuns sa fie cunoscuta drept „probabil cea mai buna friptura din oras”.

Avand trei restaurante in Riga, Steiku Haoss este parte a lantului de restaurante Cantus Group, acesta fiind lider de piata. Cantus Group a fost fondat in 1992 si detine o colectie de mai multe restaurante si firme de catering ce sunt determinate sa ofere servicii exceptionale si bucatarie/mancaruri premiata/premiate. Avand mai mult de 25 de ani de experienta in ospitalitate, continuam sa inovam si sa fim cu un pas in fata trendurilor culinare oferind cea mai buna calitate, design si arome. 

Restaurantele din lantul Cantus Group, inclusiv Steiku Haoss, Muusu si Muusu Terase, se disting prin caracter si stil, dar sunt unite prin valorile familiei, pasiunea pentru ospitalitate si o echipa atenta la detalii, creand o experienta de dining cu adevarat exceptionala, servind preparate traditionale si memorabile din jurul lumii. 

Unitati personalizate

Lant cu multiple branduri de restaurante in Riga, Letonia, inclusiv 3 locatii Steiku Haoss

Fotografie locatie
Informatii pentru francizati

Sprijin pentru francizati

Pe scurt, Steiku Haoss le ofera francizatilor cunostinte, unelte/echipamente si training-ul necesar pentru a dezvolta si a conduce cu succes afacerea. Echipa de suport in francize asigura sa ofere sfaturi din partea unor experti in domeniu si supravegherea francizatilor, ghidandu-i pe parcursul intregului proces de dezvoltare.

Steiku Haoss ofera sprijin indelungat si consultanta in urmatoarele domenii (nelimitandu-se doar la acestea):

  • Sprijin pentru cautarea locatiei si constructie;
  • Design-ul restaurantului in cooperare cu arhitecti locali si designer-i;
  • Standardele brandului si de ambalaj;
  • Manualul de proceduri operaționale standard, inclusiv standarde, procese, rețete, instructiuni pentru marketing;
  • Înregistrarea mărcii comerciale;
  • Achiziție de echipamente;
  • Politica de securitate alimentară;
  • Planuri de afaceri și planuri financiare;
  • Modelare și prognoza;
  • Recrutare și instruire;
  • Definirea și stabilirea unui lanț de aprovizionare;
  • Crearea si design-ul meniului;
  • Îmbunătățiri continue ale sistemului.

Aceste domenii vin in completarea sprijinului oferit la diverse etape ale dezvoltarii unui restaurant, precum: constructie, design, proceduri operationale, recrutare si deschiderea locatiei.

Marketing suport

Echipa de suport in francize le ofera proprietarilor de francize asistenta continua in dezvoltarea strategiei de marketing si in transformarea acesteia in planuri de actiune.

Componentele incluse in pachetul de marketing sunt urmatoarele:

  • Manual de brand si un ghid stilistic;
  • Strategie de marketing;
  • Planul anual de marketing;
  • Garanție comercială pentru vânzări și restaurante, inclusiv carduri de masă și materiale promoționale;
  • Strategia de marketing digital, inclusiv ghid pentru site-ul web și social media;
  • Recomandari CRM;
  • Training de vânzări și marketing.

Investitie totala, asteptari

  • Taxa de franciza porneste de la 25.000 EUR pentru o singura unitate de restaurant.
  • Investitia totala porneste de la 300.000 EUR.
  • Redevente in valoare de 6% din vanzarile lunare nete.
  • Master-franciza este disponibila numai pentru anumite teritorii.

Cerinte de baza

Suntem in cautare de francizati ambitiosi si motivati pentru a ne valorifica fluxurile de venituri și a ne extinde în noi regiuni și teritorii.

De la ideea initiala pana la deschiderea unui restaurant sunt cateva proceduri standard  pentru candidatii care doresc sa aiba o franciza. Pentru a deveni francizat Steiku Haoss  este important sa prezinti o strategie detaliata si un plan specific pentru regiune sau teritoriu. 

O locatie potrivita este esentiala. Francizatul ar trebui sa aiba acces la o locatie atractiva, intr-o zona pietonala animata sau intr-un centru comercial sau de birouri. Avand o suprafata optima intre 350-550 m^2, pozitia ideala pentru restaurant este intr-o cladire pe colt, in plan deschis si cu geamuri mari.

Pe langa conceptul strategic, exista un numar de calitati pe care un francizat trebuie sa le aiba astfel incat sa se poata alatura retelei Steiku Haoss:

Formare

  • cunostinte despre cultura si obiceiurile locale;
  • experienta in marketing si business development;
  • experienta in controlul financiar si al costurilor.

Resurse

  • retea prestabilita de parteneri locali;
  • acces la o echipa de management puternica.
  • abordare
  • Identificare semnificativa cu conceptul Steiku Haoss;
  • dorinta de a lucra independent, dar in acelasi timp de a fi parte a unui sistem mai mare;
  • abordare practica de dobandire a cunostintelor si a calificarilor.

Trasaturi de personalitate

  • leadership pozitiv;
  • atitudine de echipa;
  • gandire vizionara si antreprenoriala pentru a accesa potentialul de castig al conceptului Steiku Haoss;
  • abilitati de comunicare foarte bune pentru a transfera valorile Steiku Haoss.

Informatii despre francizor

SIA CANTUS

Meistaru street 25, Rīga, Latvia, LV - 1050

+371 26 41 66 41

davis@steikuhaoss.lv

steikuhaoss.lv

Persoana de contact pentru candidati

Mr. Davis Cima

Afla mai multe

Completeaza formularul de contact de mai jos daca vrei mai multe informatii. Informatiile din formular vor fi trimise direct catre STEIKU HAOSS.

Mesaj
Nume si prenume *
Oras *
Telefon *
E-mail *

Articole citite

Cele mai citite

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.