internaționale

cosmetice, bijuterii, cadouri | 15.01.2019

Cum să faci bani cu lacurile de unghii?

SEMILAC este o nouă franciză pregătită să intre pe piața românească. Care este investiția și cât de repede devii profitabil?

SEMILAC este o nouă franciză pregătită să intre pe piața românească. Care este investiția și cât de repede devii profitabil?

internaționale | 13.12.2018

Franchise Börze - Budapest

În 7 februarie 2019, va avea loc Târgul de franciză din Budapesta - Franchise Börze.

internaționale | 30.11.2018

Țări atractive pentru francizorii americani

Atunci când francizorii Americii, unde se află cea mai dezvoltată piață de franciză din lume, au în plan dezvoltarea internațională, iau în considerație mai întâi două țări. Care sunt acestea?

internaționale | 22.10.2018

Experiențe interesante la Expo Francize Varșovia

O poză face cât o mie de cuvinte, așa că am pregătit pe lângă povești interesante despre francizele prezente la Expo și multe, multe poze ...

domenii diverse | 05.10.2018

Gigantul PRESSTO vine în România

În comparație cu alte mărci din această industrie, Pressto se diferențiază prin oferirea anumitor servicii pe care foarte puține companii le oferă.

internaționale | 03.10.2018

FRANCHISE EXPO 2018 se apropie

Cel de-al 16-lea cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est, FRANCHISE EXPO 2018, va avea loc în perioada 18-20 octombrie, la Palatul de Cultură și Știință din Varșovia.

copii si adolescenti | 19.09.2018

Educația face rețeta succesului

Sau de ce să investești în franciza SmartyKids - Școala de aritmetică mentală?

internaționale | 14.09.2018

Francize americane în lumea întreagă

The Entrepreneur’s Annual a anunțat lista de anul acesta a celor 200 de francize americane care au cel mai mare succes. Cine este în top?

gastronomie | 12.09.2018

Starbucks, grandios și atipic!

Au trecut mai bine de doi ani de când Starbucks a anunțat că va intra pe piața italiană. Recent, prima cafenea a fost deschisă la Milano, într-un format exclusivist.

internaționale | 10.09.2018

A sosit timpul afacerii tale. Alege o idee de la Târgul de Francize!

Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.

alte comercializări | 06.09.2018

Coca-Cola cumpără Costa Coffee

Compania Coca-Cola și-a anunțat, în data de 31 august 2018, intenția de a achiziționa Costa Limited de la compania mamă Whitbread PLC. Care este investiția si ce obține Coca-Cola din această tranzacție?

copii si adolescenti | 03.09.2018

Un bun antreprenor nu este niciodată mulțumit

TulecTrend, singura companie de pe piața cehă care se ocupă cu proiectarea, fabricarea și vânzarea de îmbrăcăminte de marcă și accesorii pentru copii are magazine în 80 de locații din Cehia și Slovacia.

internaționale | 31.08.2018

Târg de francize la Moscova

În perioada 10-12 septembrie a.c., a 16-a ediție a Târgului de franciză BUYBRAND Expo va avea loc în capitala Rusiei.

casa si gradina | 24.08.2018

IKEA în realitatea virtuală

IKEA promovează oportunitatea testării mobilierului în magazinele dotate cu echipamente pentru experimentarea realității virtuale. În paralel, va dezvolta și rețeaua internațională de magazine.

cosmetice, bijuterii, cadouri | 22.08.2018

Parfumurile franțuzești caută Master Francizat

Dacă în Serbia, parfumurile L'ARÔME și-au găsit un Master Francizat extrem de activ, în România, procesul de căutare încă nu s-a finalizat.

gastronomie | 20.08.2018

Love. Peace. Coffee.

Tucano Coffee este una dintre cele mai recente francize de cafenele, care s-a dezvoltat rapid în ultimii ani, promovând dragostea pentru cafeaua de înaltă calitate.

frumuseţe şi fitness | 10.08.2018

Succesul este o alegere

Succesul pe care DepilConcept l-a obținut în Polonia poate servi ca un excelent exemplu de urmat, considerând că DepilConcept este în căutarea unui master francizat pentru România.

internaționale | 06.08.2018

O nouă șansă în Varșovia

În fiecare an, Târgul de francize din Varșovia găzduiește peste 7.000 de vizitatori. Acesta este, de fapt, un număr de potențiali beneficiari ai francizelor, care vin la târg să vadă, să se informeze și să găsească idei pentru a-și începe propria afacere.

gastronomie | 01.08.2018

Easy Wine - Easy Beer, concepte magnet

Așa cum o arată și numele, „Easy Wine“ și „Easy Beer“ reprezintă concepte inovatoare de HoReCa care atrag clienții ca un magnet, după cum spun atât proprietarii, cât și francizații.

2
3
4
5
Urmator  
Final