FRESH FORWARD DÉCOR by SUBWAY® ROMÂNIA
Subway®, cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume, dezvoltă direcția strategică lansată la începutul anului. Compania le prezintă oaspeților încă două restaurante sub conceptul Fresh Forward Décor, situate în Cluj-Napoca și Iași, și anunță o creștere importantă a vânzărilor în România.
Numărul restaurantelor Subway® care poartă amprenta conceptului Fresh Forward Décor ajunge la patru, după ce Subway® România a anunțat deschiderea unui nou restaurant la Iași, precum și remodelarea restaurantului din incinta centrului comercial Iulius Mall, din Cluj-Napoca.
"Mizăm pe conceptul revoluționar Fresh Forward Décor și pe implementarea acestuia în întreaga noastră rețea. Totodată, menținem promisiunea făcută în fața clienților noștri și le oferim încă două locații îndrăznețe, complet digitalizate, în care aceștia să se bucure de experiențe culinare deosebite, prin intermediul gamei noastre variate de sandwich-uri fresh și gustoase", a declarat Andrei Trifan, Business Development Agent pentru zonele din afara București-Ilfov.
La finalul lunii septembrie, Subway® a deschis un nou restaurant în Iași, care este situat pe Bulevardul Independenței nr. 4-5. Aceasta este a doua locație inaugurată de Subway® în Iași, care s-a bucurat de popularitate crescută încă din prima zi.
Pentru a le putea oferi oaspeților o experiență culinară unică, în data de 12 octombrie, 2019 Subway® România a inaugurat restaurantul din Cluj-Napoca (Strada Alexandru Vaida-Voevod nr. 53B), după o investiție majoră în decor și dotări. Situat în incinta Iulius Mall, acesta a fost primul restaurant deschis în 2012 de către Subway® România, în afara Bucureștiului și al doilea care se alătură francizei în România, după restaurantul Subway® Victoriei din București.
Rezultate pozitive
Subway® își optimizează constant strategia de business și o adaptează la tendințele piețelor locale în care activează, astfel încât să poată oferi oaspeților săi din întreaga lume produse și servicii de cea mai înaltă calitate. Acest lucru a asigurat dezvoltarea durabilă a business-ului în România, ducând la creșterea afinității față de brand și crearea unui trend ascendent în vânzări.
“Rezultatele financiare înregistrate de Subway® România până în acest moment ne fac să privim încrezători către viitor. Din octombrie 2018 și până în prezent, vânzările au crescut, în medie, cu 19%, iar profitul brut cu 28%. Toate acestea se datorează strategiei noastre eficiente de business și, mai ales, celor peste 500 de angajați care lucrează cu pasiune și dedicare, zi de zi, pentru a le putea oferi clienților noștri cele mai bune produse și servicii”, a declarat Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona București-Ilfov.
Noul Meniu Subway®
La finalul lunii septembrie, Subway® România și-a optimizat meniul, lansând noua ofertă de toamnă, care le aduce oaspeților săi o gamă variată de produse, dezvoltate în conformitate cu cerințele și așteptările lor. Astfel, Subway® a introdus în meniu mai multe tipuri de pâine, gustări hrănitoare, opțiuni diverse pentru consumatorii vegetarieni și a creat un spațiu dedicat aromelor, Flavor Station, în care oaspeții își pot personaliza SUB-urile, wrap-urile și salatele folosind 12 sosuri și o gamă variată de condimente.
Conceptul Fresh Forward Décor
Lansat odată cu deschiderea restaurantelor din Pitești și București, Fresh Forward Décor presupune adoptarea unui design nou, atractiv și foarte prietenos cu clienții. Conceptul revoluționar aduce culori noi și luminozitate într-un spațiu cu aspect îndrăzneț, dar jucăuș și complet digitalizat, care oferă o multitudine de variante de sandwich-uri gustoase. Astfel, Subway® le prezintă oaspeților săi nu doar un loc în care ei pot lua masa, ci o adevărată experiență: nouă, proaspătă și plină de culoare.
Despre Subway®
- Lanțul de restaurante Subway® continuă să inoveze experiența culinară a oaspeților săi din peste 100 de țări, oferindu-le acestora ingrediente de calitate și o multitudine de arome prezente în cele aproximativ 7 milioane de sandwich-uri create în fiecare zi. Subway® este un lanț de restaurante cu servire rapidă, care reprezintă o alternativă la fast-food-ul tradițional, oferindu-le oaspeților săi miliarde de sandwich-uri, salate și wrap-uri în fiecare zi.
- Fondată în urmă cu aproximativ 55 de ani, de către Fred DeLuca, care avea la acel moment doar 17 ani, și prietenul său de familie, Dr. Peter Buck, Subway® este și în prezent o afacere de familie. Compania lucrează cu aproximativ 21.000 de francizați, care creează locuri de muncă pentru sute de mii de oameni din întreaga lume. Subway® cea mai mare rețea de afaceri de dimensiuni mici din lume.
- Brandul Subway® a intrat pe piața din România în 2011, deschizând primul restaurant în aprilie 2012.
Detalii despre oferta de franciză Subway® se regăsesc aici

Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari