Franciză cu succes european, în România
Ice and Roll, care face din cea mai mare rețea de vânzări mobile de produse de gastronoomie din Europa, a fost fondată în 2013, în Polonia, de trei parteneri care au visat să aibă propria afacere. Dintr-o companie familială mică, s-a dezvoltat până a devenit un brand recunoscut în mai multe țări pentru dulciurile de cea mai bună calitate: înghețată, napolitane cu frișcă pufoasă și deserturi delicioase. Conceptul, care se bazează pe distribuirea cu rulote foarte bine echipate, crește rapid, astfel încât, în doar câțiva ani, au fost deschise peste 650 de locații în Polonia, Germania, Republica Cehă, Marea Britanie, Irlanda, Slovacia, Franța, Spania, Ucraina, Majorca și Croația. Iar acum și în România, unde francizorul, foarte experimentat și încrezător în succesul formulei, testează piața și ajustează detaliile în trei unități proprii, dintre care două operează deja în București. Cea de-a treia va fi deschisă și ea în curând. Franciza este deja disponibilă pentru discuții și negocieri cu potențialii francizați. Francizorul este foarte încântat de piața românească, care este promițătoare și similară cu cea poloneză, de unde a pornit întreaga poveste.
O asemenea dinamică remarcabilă, precum cea a Ice and Roll, este posibilă datorită modelului de afaceri care și-a dovedit cu prisosință eficiența și profitabilitatea, datorită punctelor de vânzare foarte atrăgătoare din punct de vedere vizual, precum și a produselor de înaltă calitate. Rulotele de tip catering, complet echipate, sunt perfecte pentru centrele comerciale – cum ar fi Kaufland sau Carrefour – dar și pentru locuri cu trafic pietonal intens. Compania are un acord-cadru și o cooperare dovedită cu cele mai mari lanțuri de retail din spațiul european. Prin urmare, nu este nevoie de mari eforturi de marketing pentru a avea clienți în permanență. Datorită rețelei extinse de locații proprii și în franciză, francizorul a dobândit cunoștințe de neprețuit, care i-au permis să creeze modelul perfect de afacere și să îl ofere noilor parteneri.
Sistemul a fost astfel conceput încât fiecare francizat, printr-o serie de instruiri practice și teoretice, să dobândească, în scurt timp, cunoștințe complete despre modul de derulare a unei afaceri cu înghețată. Ice and Roll oferă francizaților nu numai cunoștințe în domeniul vânzărilor de înghețată și prăjituri, ci și întregul know-how al conducerii unei afaceri, începând de la înființare, obținerea de finanțare (leasing), achiziționarea unei locații, instruire, livrarea unei remorci complet echipate, marketing, servicii, furnizare completă de bunuri cu soluții de livrare sau contabilitate.
Peste toate acestea, conceptul oferă francizaților două opțiuni de afaceri. Prima, Ice and Roll, se referă la afaceri sezoniere – extrem de profitabile în sezonul cald. Din primăvară până în toamnă, înghețata, în diferite variante, este vedeta incontestabilă a business-ului. I se alătură prăjiturile și băuturile răcoritoare. Cea de a doua variantă, destinată sezonului rece, oferă consumatorilor atât conceptul Ice and Rol, cât și pe cel de Cake and Roll, în aceeași rulotă, cu ivestiții suplimentare minime. De data aceasta, sunt vândute, în principal, prăjituri delicioase.
Cei interesați să devină parteneri ai sistemului Ice and Roll pot găsi detaliile în catalogul de franciză postat pe portalul nostru.

Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari