Franciză cu succes european, în România

Franciză europeană de succes / Ice and Roll înseamnă produse premium, mobilitate și profit
Marţi
18.08.2020
Unul dintre cele mai de succes concepte de franciză gastronomică europeană este, în sfârșit, prezent și în România
 

Ice and Roll, care face din cea mai mare rețea de vânzări mobile de produse  de gastronoomie din Europa, a fost fondată în 2013, în Polonia, de trei parteneri care au visat să aibă propria afacere. Dintr-o companie familială mică, s-a dezvoltat până a devenit un brand recunoscut în mai multe țări pentru dulciurile de cea mai bună calitate: înghețată, napolitane cu frișcă pufoasă și deserturi delicioase. Conceptul, care se bazează pe distribuirea cu rulote foarte bine echipate, crește rapid, astfel încât, în doar câțiva ani, au fost deschise peste 650 de locații în Polonia, Germania, Republica Cehă, Marea Britanie, Irlanda, Slovacia,  Franța, Spania, Ucraina, Majorca și Croația. Iar acum și în  România, unde francizorul, foarte experimentat și încrezător în succesul formulei, testează piața și ajustează detaliile în trei unități proprii, dintre care două  operează deja în București. Cea de-a treia va fi deschisă și ea în curând. Franciza este deja disponibilă pentru discuții și negocieri cu potențialii francizați. Francizorul este foarte încântat de piața românească, care este promițătoare și similară cu cea poloneză, de unde a pornit întreaga poveste.

O asemenea dinamică remarcabilă, precum cea a Ice and Roll, este posibilă datorită modelului de afaceri care și-a dovedit cu prisosință eficiența și profitabilitatea, datorită punctelor de vânzare foarte atrăgătoare din punct de vedere vizual, precum și a produselor de înaltă calitate. Rulotele de tip catering, complet echipate, sunt perfecte pentru centrele comerciale – cum ar fi Kaufland sau Carrefour – dar și pentru locuri cu trafic pietonal intens. Compania are un acord-cadru și o cooperare dovedită cu cele mai mari lanțuri de retail din spațiul european. Prin urmare, nu este nevoie de mari eforturi de marketing pentru a avea clienți în permanență. Datorită rețelei extinse de locații proprii și în franciză, francizorul a dobândit cunoștințe de neprețuit, care i-au permis să creeze modelul perfect de afacere și să îl ofere noilor parteneri.

Sistemul a fost astfel conceput încât fiecare francizat, printr-o serie de instruiri practice și teoretice, să dobândească, în scurt timp, cunoștințe complete despre modul de derulare a unei afaceri cu înghețată. Ice and Roll oferă francizaților nu numai cunoștințe în domeniul vânzărilor de înghețată și prăjituri, ci și întregul know-how al conducerii unei afaceri, începând de la înființare, obținerea de finanțare (leasing), achiziționarea unei locații, instruire, livrarea unei remorci complet echipate, marketing, servicii, furnizare completă de bunuri cu soluții de livrare sau contabilitate.

Peste toate acestea,  conceptul oferă francizaților două opțiuni de afaceri. Prima, Ice and Roll, se referă la afaceri sezoniere – extrem de profitabile în sezonul cald. Din primăvară până în toamnă, înghețata, în diferite variante, este vedeta incontestabilă a business-ului. I se alătură prăjiturile și băuturile răcoritoare. Cea de a doua variantă, destinată sezonului rece, oferă consumatorilor atât conceptul Ice and Rol, cât și pe cel de Cake and Roll, în aceeași rulotă, cu ivestiții suplimentare minime. De data aceasta, sunt vândute, în principal, prăjituri delicioase.

Cei interesați să devină parteneri ai sistemului Ice and Roll pot găsi detaliile în catalogul de franciză postat pe portalul nostru.


Un concept, două oferte / Conceptul oferă două variante de francizare, ambele în aceeași rulotă, partenerul putând opta pentru o activitate estivală sau pentru una pentru tot anul
Ștefan Pricop
Business Development Manager