Franciză în trend, noi parteneriate

Bogdan Pandea, fondatorul francizei Captain Bean / Acum, pentru un francizat, oportunitatea este incredibilă ! Noi preconizăm un return între un an și un an și jumătate
Luni
21.09.2020
Conceptul Captain Bean, o franciză inovativă care urmează trendul internațional, se extinde în mai multe zone ale României
 

În această vară, în ciuda problemelor majore create de pandemie în domeniul HoReCa, lanțul de cafenele to go Captain Bean și-a dovedit viabilitatea și a deschis două noi francize. Totodată, vizează noi colaborări pe partea de nord, centru și de sud a țării, până la finalul anului. Luna iunie a marcat deschiderea primei locaţii Captain Bean din afara judeţului Cluj, în Oradea, unde un fost angajat de acum patru ani le-a devenit partener. De asemenea, la începutul lunii august a avut loc inaugurarea locaţiei Captain Bean din Câmpina, prima de tip insulă, deschisă în incinta unui supermarket.

Ne propunem ca, până în luna decembrie, să deschidem alte șase locaţii, estimând că vom ajunge să ne depăşim obiectivul setat în ianuarie în ceea ce priveşte extinderea pe acest an. Astfel, avem semnate precontracte pentru deschiderea unei locaţii în Baia Mare, în Cluj-Napoca şi în Bucureşti, respectiv două locaţii în Târgu Mureş. În plus, francizatul nostru actual din Oradea va mai deschide încă o locaţie la el în oraş. Peste toate cele spuse mai sus, suntem în căutare de parteneri şi în Râmnicu Vâlcea, Ploieşti şi Bucureşti, oraşe pentru care deja avem locaţii pregătite, în baza unui parteneriat cu un retailer”, a declarat Bogdan Pandea, fondatorul Captain Bean.

În ciuda dificultăţilor din contextul pandemiei, creatorul acestei francize în plină expansiune apreciază că, prin munca asiduă a echipei sale și a seriozității de care au dat dovată toți partenerii lor, deopotrivă, au reuzit să facă față tuturor provocărilor, deloc ușoare.

Desigur, nu am fi putut să perseverăm în aceste luni grele nici fără suportul comunităţii pe care am format-o în cei peste șase ani de activitate. Aceştia, nu doar că ne-au încurajat cu mesaje de susţinere pe întreaga perioadă în care am avut locaţiile închise, ci ne-au şi susţinut direct prin achiziţionarea de carduri şi abonamente la cafea plătite în avans”, a adăugat Pandea.

Povestea Captain Bean a început în 2014, cu un espressor, doi barista și mult curaj. Dezvoltarea lanțului de cafenele to go a fost organică, bazată pe cererile constante ale clienților, relaționarea permanentă cu aceștia, sponsorizarea și participarea la peste o sută de evenimente și implicarea în proiectele comunității. Odată cu trecerea timpului, au definit proceduri, au stabilit furnizori stabili, au fost trasate strategii și au câștigat multă experiență. Pandea a văzut oportunitatea de a dezvolta brandul în sitem de franciză când a conștientizat că are toate resursele necesare pentru ca business-ul să aibă loc în mod controlat, predictibil și eficient.

Captain Bean mizează pe diversitate și inovație, având o gamă variată de băuturi pe bază de cafea, dar oferă clienților și croissante, cookies, batoane vegan-friendly, mixuri de fructe și nuci, alături de băuturi răcoritoare fără cofeină, fresh-uri, ceaiuri sau apă. Toate sunt de bună calitate și asigură un avantaj pentru viitorii parteneri. “Acum, pentru un francizat, oportunitatea este incredibilă ! Noi preconizăm un return între un an și un an și jumătate. Operarea este foarte simplă. Sprijinul pentru francizați este consistent, iar investiția mai mult decât onorabilă. Echipa care va fi permanent alături de ei va face diferența și  îi va propulsa pe piață într-un mod unic, a conchis Bogdan Pandea.

Cei care doresc se alăture conceptului Captain Bean pot găsi detalii în Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.


Dezvoltarea organică asigură profitabilitatea sistemului / Captain Bean se dezvoltă organic, pe baza urmăririi permanente a cerințelor clienților
Ștefan Pricop
Business Development Manager