Extindere și noi parteneriate
Unul dintre scopurile principale în atingera obiectivului de extindere a fost atins prin deschiderea a noi locații în sistem de franciză: una în Cluj-Napoca - Captain Bean Sora, iar cea de-a doua în Târgu Mureș - Captain Bean 1848.
Începând din această toamnă, cafeaua produsă de Captain Bean se găsește și în cele trei locații ale lor din Cluj-Napoca: una se află în centrul orașului, iar celelalte două în Iulius Mall și în Vivo. În curând, în baza unui nou parteneriat, aceasta se va găsi și la cofetăria Lemnul Verde din Dej.
“Pentru luna ianuarie, avem pregătite alte trei deschideri: una în Baia Mare și două în București, la Kaufland Basarab și pe bulevardul Mihail Kogălniceanu. În București, deschiderea ambelor locații va fi joi, 19 noiembrie, o zi cu atât mai importantă pentru noi cu cât este prima dată când lansăm, simultan, mai multe locații”, a declarat Bogdan Pandea, fondatorul Captain Bean.
Antreprenorii care și-au asumat administrarea noilor francize Captain Bean sunt persoane provenite din medii și domenii profesionale diferite, dovadă că oricine își dorește și are aptitudinile necesare poate deveni viitor francizat Captain Bean.
“Odată cu această extindere în sistem de franciză, am început să insistăm mai mult în ceea ce privește realizarea de oferte pentru clienții noștri, punându-le la dispoziție partenerilor o suită întreagă de campanii pe care aceștia le pot folosi în vederea obținerii de clienți noi și fidelizarea celor deja existenți”, a adăugat Pandea.
Tot datorită faptului că este în plină dezvoltare, Captain Bean și-a mărit echipa, prin extinderea departamentelor de Marketing și Training.
De asemenea, pentru a le oferi cât mai mult sprijin francizaților și pentru a lucra împreună la dezvoltarea Captain Bean, a fost inițiată o serie de ședințe cu aceștia, pe care le desfășură în mod regulat. “Putem spune că, până acum, aceste ședințe au fost un real succes și suntem mândri că francizații noștri participă la ele constant și sunt proactivi – la fiecare întâlnire venind cu idei și propuneri noi, pentru a fi discutate și ulterior implementate”, a conchis Bogdan Pandea.
Brandul, lansat cu șase ani în urmă, pune la dispoziția clienților 25 de produse, alături de cafea oferind clienților croissante, cookies, batoate vegan-friendly, mixuri de fructe și nici, băuturi răcoritoare cu și fără cofeină, fresh-uri, ceaiuri sau apă. Conceptul inovativ de franciză are un sistem bine pus la punct de furnizori, proiectarea și designul viitoarei cafenele, strategii pentru creșterea vânzărilor și fidelizarea clienților, iar francizatul are avantajul de a nu construi o afacere de la zero, având posibilitatea să își recupereze investiția într-un interval cuprins între șase luni și doi ani de la deschiderea afacerii în franciză.
Mai multe detalii despre modul în care poți deveni partener al Captain Bean puteți găsi în Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.

Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari