Extindere și noi parteneriate

Bogdan Pandea, fondator Captain Bean / În premieră, Captain Bean lansează simultan mai multe cafenele în sistem de franciză
Miercuri
11.11.2020
Sistemul de franciză Captain Bean a reușit, în ultimele luni, să se extindă în noi zone și să stabilească noi parteneriate pentru dezvoltarea afacerii
 

Unul dintre scopurile principale în atingera obiectivului de extindere a fost atins prin deschiderea a noi locații în sistem de franciză: una în Cluj-Napoca - Captain Bean Sora, iar cea de-a doua în Târgu Mureș - Captain Bean 1848.

Începând din această toamnă, cafeaua produsă de Captain Bean se găsește și în cele trei locații ale lor din Cluj-Napoca: una se află în centrul orașului, iar celelalte două în Iulius Mall și în Vivo. În curând, în baza unui nou parteneriat, aceasta se va găsi și la cofetăria Lemnul Verde din Dej.

Pentru luna ianuarie, avem pregătite alte trei deschideri: una în Baia Mare și două în București, la Kaufland Basarab și pe bulevardul Mihail Kogălniceanu. În București, deschiderea ambelor locații va fi joi, 19 noiembrie, o zi cu atât mai importantă pentru noi cu cât este prima dată când lansăm, simultan, mai multe locații, a declarat Bogdan Pandea, fondatorul Captain Bean.

Antreprenorii care și-au asumat administrarea noilor francize Captain Bean sunt persoane provenite din medii și domenii profesionale diferite, dovadă că oricine își dorește și are aptitudinile necesare poate deveni viitor francizat Captain Bean.

Odată cu această extindere în sistem de franciză, am început să insistăm mai mult în ceea ce privește realizarea de oferte pentru clienții noștri, punându-le la dispoziție partenerilor o suită întreagă de campanii pe care aceștia le pot folosi în vederea obținerii de clienți noi și fidelizarea celor deja existenți, a adăugat Pandea.

Tot datorită faptului că este în plină dezvoltare, Captain Bean și-a mărit echipa, prin extinderea departamentelor de Marketing și Training.

De asemenea, pentru a le oferi cât mai mult sprijin francizaților și pentru a lucra împreună la dezvoltarea Captain Bean, a fost inițiată o serie de ședințe cu aceștia, pe care le desfășură în mod regulat. Putem spune că, până acum, aceste ședințe au fost un real succes și suntem mândri că francizații noștri participă la ele constant și sunt proactivi – la fiecare întâlnire venind cu idei și propuneri noi, pentru a fi discutate și ulterior implementate, a conchis Bogdan Pandea.

Brandul, lansat cu șase ani în urmă, pune la dispoziția clienților 25 de produse, alături de cafea oferind clienților croissante, cookies, batoate vegan-friendly, mixuri de fructe și nici, băuturi răcoritoare cu și fără cofeină, fresh-uri, ceaiuri sau apă. Conceptul inovativ de franciză are un sistem bine pus la punct de furnizori, proiectarea și designul viitoarei cafenele, strategii pentru creșterea vânzărilor și fidelizarea clienților, iar francizatul are avantajul de a nu construi o afacere de la zero, având posibilitatea să își recupereze investiția într-un interval cuprins între șase luni și doi ani de la deschiderea afacerii în franciză.

Mai multe detalii despre modul în care poți deveni partener al Captain Bean puteți găsi în Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.


Conceptul inovativ are mai multe puncte forte / Captain Bean oferă francizaților un sprijin consistent, astfel încât aceștia să își recupereze cât mai repede investiția și să intre pe profit
Ștefan Pricop
Business Development Manager