O investiție cu viitor
La AFI Brașov sunt nu mai puțin de 51 de robineți de bere corectă românească, nouă robineți de vin și peste 150 de sortimente de bere la sticlă. În același timp, o nouă locație a fost inaugurată pe bulevardul Revoluției din Alba Iulia și încă una urmează să fie deschisă curând în complexul Cora – Lujerului din București.
Prin conceptul Stației RomBeer a fost readusă în atenția românilor berea craft, făcută în țară și al cărei gust este inconfundabil și uimitor față de cel al produselor industrial. Într-un spațiu cu un design și o identitate vizuală deja cunoscute, vânzătorii te îndeamnă se deguști din zecile de feluri de bere și îți explică felul în care sunt făcute, care este diferența între diversele licori. Tot aici afli că berea de aici este un produs viu, un aliment absolut deosebit.
Când a create conceptul, într-un moment de inspirație, Igor Leșan s-a gândit cam cum ar fi dacă oamenii pot avea o bere bună, pentru luat acasă, așa cum se alimentează o mașină la stația Peco. A aplicat ce a gândit și așa se face că, începând din 2016, din ce în ce mai mulți clienți, din mai multe locuri ale țării, au acces la acest sistem inedit.
La scurt timp de la intrarea pe piață a acestui concept - care presupune exclusiv vânzarea de bere craft a producătorilor români, distribuția absolut originală și profitul semnificativ pe fiecare locație - fondatorul Stației RomBeer, Igor Leșan, a decis să deschidă un sistem de franciză.
Primul lucru care te uimește atunci când treci pragul Stației RomBeer este evidenta pasiune a oamenilor de acolo pentru această băutură străveche și redescoperită. Întâmpinat de hărți care descriu evoluția berii în lume sau etichete care mai de care mai colorate, clientul va pleca de acolo nu doar cu bere, ci și cu o istorie interesantă despre aceasta.
„Prin noi se dezvoltă industria berii românești artizanale. În momentul, aceasta este încă puțin semnificativă. România este un mare producător de bere, dar nu mai avem materie primă autohtonă. Chiar dacă nu știți asta, românii sunt consumatori importanți de bere, dar abia învățăm diferența semnificativă dintre cea produsă industrial și cea făcută cu suflet, bere vie, de o calitate cu totul deosebită. La RomBeer, fiecărui client care ne trece pragul i se spune toată povestea: de unde vine berea, cum vine, cum este ținută până o ia acasă. Neapărat, are parte și de o degustare, moment în care, cei mai mulți noi prieteni ai noștri, realizează diferența între ce le oferă producătorii de bere artizanală și ce găsesc în alte părți”, spunea Igor Leșan acum câteva luni.
După deschiderea unităților proprii, a urmat intrarea în franciză și doar în București. Unicitatea conceptului a venit la pachet și cu un preț foarte competitiv, sistemul de îmbuteliere fiind cel care permite listarea produselor la un preț mic. „Scădem prețul sticlei, prețul etichetei, prețul capacului, a mâinii de lucru care îmbuteliază și ambalează, astfel încât avem beri și cu 40% sub prețul pieței”, explica Leșan care sunt avantajele celor care i se alătură în acest demers unic în România.
Decizia de trecere în sistemul de franciză a venit relativ ușor, iar succesul nu s-a lăsat așteptat. Extinderea acestuia la nivel național este doar o problemă de timp. Igor Leșan crede că, în următorii trei ani, vor fi peste 300 de stații RomBeer în franciză, iar acesta va fi doar începutul. Într-un timp relativ scurt pentru ceea ce înseamnă construirea unui sistem de franciză, Stația RomBeer va deveni lider al distribuiei de bere artizanală în România.
“În momentul de față, franciza Stația RomBeer este și mai interesantă, deoarece sectorul HoReCa este aproape blocat. În plus, în marile lanțuri comerciale este greu de intrat, din cauza taxei de raft și nu numai. Apoi, târgurile și expozițiile sunt și ele închise din cauza crizei sanitare. Mai există varianta ca producătorul să aibă barul lui dar, din nou, și aici sunt mari probleme. Practic, deocamdată, RomBeer este singurul canal de vânzare viabil. Nu are taxă de raft și lucrează cu majoritatea producătorilor de bere craft din România care își îmbuteliază produsul în butoi”, a explicat Igor Leșan.
Trendul favorabil este legat și de faptul că numărul producătorilor de bere artizanală a crescut, în ultimii cinci ani, de aproape șase ori. Sund deja peste 70, dar se așteaptă a creșterii acestui segment, ținând cont de faptul că apetitul românilor pentru bere craft este în creștere.
Noii veniți în sistemul de franciză al Stației RomBeer nu accesează doar un model de afacere de succes, ci au parte și de susținere pe termen lung și de un proces de business verificat și bine pus la punct.
Cei care vor să devină parteneri ai Stației RomBeer pot afla mai multe informații din Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.
Articole citite
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Stația Rombeer a deschis o nouă unitate în franciză, la Constanța. Deținătorul ei, un tânăr revenit în țară, a văzut în această decizie o ocazie excelentă de a-și schimba viața.
Franciza Stația RomBeer, un concept nou și una dintre cele mai bune investiții dacă vrei să ai o afacere, a început anul în forță, cu deschiderea de noi locații
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?