O afacere în plină dezvoltare

Brandul este reprezentat de o rețea de magazine specializate în vânzarea berii craft autohtone cu îmbuteliere direct la locație. RomBeer se adresează, în special, consumatorilor casnici, care reprezintă peste 90% din piața berii la nivel național. Conceptul se bazează pe oferirea unei experiențe unice, respectiv posibilitatea să deguste mai multe sortimente de bere, să descopere aromele și calitățile acestora, dar și povestea berii vii – un produs viu care nu poate fi dat de producția industrială. Totul alături de oameni experimentați și într-o atmosferă prietenoasă, creată în fiecare dintre magazinele rețelei.
La puțin timp de la intrarea pe piață a acestui concept - care presupune exclusiv vânzarea de bere craft a producătorilor români, distribuția absolut originală și profitul semnificativ pe fiecare locație - fondatorul Stației RomBeer, Igor Leșan, a decis să deschidă un sistem de franciză. Primul lucru care te uimește atunci când treci pragul Stației RomBeer este evidenta pasiune a oamenilor de acolo pentru această băutură străveche. Întâmpinat de hărți care descriu evoluția berii în lume sau etichete care mai de care mai colorate, cel care intră în magazin va pleca de acolo, cu siguranță, nu doar cu bere, ci și cu o istorie interesantă despre aceasta.
„Prin noi se dezvoltă industria berii românești artizanale. În momentul, aceasta este încă puțin semnificativă. România este un mare producător de bere, dar nu mai avem materie primă autohtonă. Chiar dacă nu știți asta, românii sunt consumatori importanți de bere, dar abia învățăm diferența semnificativă dintre cea produsă industrial și cea făcută cu suflet, bere vie, de o calitate cu totul deosebită. La RomBeer, fiecărui client care ne trece pragul i se spune toată povestea: de unde vine berea, cum vine, cum este ținută până o ia acasă. Neapărat, are parte și de o degustare, moment în care, cei mai mulți noi prieteni ai noștri, realizează diferența între ce le oferă producătorii de bere artizanală și ce găsesc în alte părți”, spune Igor Leșan.
Când a creat acest concept, printr-o inspirație de moment, Igor s-a gândit la o stație Peco. Doar că, din 2016, RomBeeer își alimentează clienții cu bere. Esențială a fost folosirea unui sistem de îmbuteliere a produsului care, până la acel moment, nu exista în România.
După deschiderea unităților proprii, a urmat intrarea în franciză, nu numai în București, ci și în mai multe localități din țară. Unicitatea conceptului a venit la pachet și cu un preț foarte competitiv, sistemul de îmbuteliere fiind cel care permite listarea produselor la un preț mic. „Scădem prețul sticlei, prețul etichetei, prețul capacului, a mâinii de lucru care îmbuteliază și ambalează, astfel încât avem beri și cu 40% sub prețul pieței”, explică Leșan.
Decizia de trecere în sistemul de franciză a venit relativ ușor, iar succesul nu s-a lăsat așteptat. Extinderea acestuia la nivel național este doar o problemă de timp. Într-un timp relativ scurt pentru ceea ce înseamnă construirea unui sistem de franciză, Stația RomBeer va deveni lider al distribuiei de bere artizanală în România.
Francizorul oferă mai multe formate de magazin. Primul este RomBeer Clasic +30 – o unitate dotată cu 30 de robineți, fiecare pentru un sortiment diferit de bere, 9 robineți de vin și cafea to-go. Următorul este RomBeer Mini – un magazin cu 12 robineți, fiecare pentru un sortiment diferit de bere, 9 robineți de vin și cafea to-go. Al treilea este RomBeer Express (HoReCa) – cu sisteme de îmbuteliere instalate în cadrul altor puncte de vânzare. Nu în cele din urmă, francizorul oferă un RomBeer Mobil – un punct mobil de lucru dotat cu robineți de bere, vin și cafea to-go.
Noul francizat va face parte dintr-o rețea națională care poate oferi experiența acumulată, dar și un plan de acțiuni de marketing pentru 12 luni, astfel încât să asigure un trafic constant și vânzări sporite în locație. De asemenea, are access la o sortimentație bogată, lucrată și cizelată pe parcursul mai multor ani. Francizorul se ocupă de training la locație
Francizorul se implică în identificarea, alegerea și negocierea locației, diminuând astfel costurile ocupaționale. Asta înseamnă că pune la dispoziția noului partener o echipă de profesioniști în arhitectură, design, branding și construcție. Pentru gestionarea mai lesne a afacerii oferă brandbook-ul, manualul francizei și pe cel de deschidere, precum și manualul de managementul francizei. Ulterior, se ocupă și de trainingul în unitatea francizatului. Nu în cele din urmă, predictibilitatea în propria afacere este asigurată de proceduri clare și simple pentru manager și angajați.
Potrivit companiei, o unitate poate fi deschisă, în medie, după 42 de zile. Recuperarea investiției se face între 12 și 24 de luni. Profitul mediu înregistrat în rețeaua RomBeer este de 15.000 de lei iar cel maxim de 34.000 de lei lunar.
Articole citite

Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Stația Rombeer a deschis o nouă unitate în franciză, la Constanța. Deținătorul ei, un tânăr revenit în țară, a văzut în această decizie o ocazie excelentă de a-și schimba viața.
Franciza Stația RomBeer, una dintre cele mai bune investiții din ultima vreme, a deschis, la Brașov, cea mai mare unitate de până acum și își continuă extinderea la nivel național.
Franciza Stația RomBeer, un concept nou și una dintre cele mai bune investiții dacă vrei să ai o afacere, a început anul în forță, cu deschiderea de noi locații
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Anvelopele de iarnă pot fi cumpărate și din trei noi magazine-service Premio deschise în luna octombrie.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari