Oportunitate pentru o schimbare radicală

Un brand, trei tipuri de franciză
Un brand, trei tipuri de franciză / Brandul RomBeer pune la dispoziția viitorilor parteneri trei tipuri de franciză, fiecare dintre ele având un nivel de promovabilitate ridicat
Joi
20.01.2022
Stația Rombeer a deschis o nouă unitate în franciză, la Constanța. Deținătorul ei, un tânăr revenit în țară, a văzut în această decizie o ocazie excelentă de a-și schimba viața.
 

Când, pentru unii, situația pandemnică a însemnat greul maxim, pentru Mihnea a fost o etapă de creștere, una a schimbării radicale, o fereastră de oportunitate spre viitor și un nou drum.

A „pierdut timp” citind despre antreprenoriat, francize, start-up, a cumpărat cărți și a început greul proces de autoeducare. Neavând un exemplu de antreprenor în familie, Mihnea a folosit perioada pandemică pentru a citi despre alți antreprenori și viața lor. Așa a ajuns, încet, să își dorească schimbarea propriei vieți și a revenit in Romania, pentru a rupe propriile bariere și a crește profesional.

Mihnea este cel mai tânăr antreprenor din istoria Stația Rombeer și cel mai tânăr francizat! Ambiția și dorința de muncă sunt atu-urile sale, iar tinerețea sa va fi un motor ce îl va ajuta enorm, mai ales în perioada de sezon de pe Litoral”, ne spune Igor Lesan, proprietarul conceptului Stația RomBeer.

Am ales franciza Stația Rombeer pentru că îmi place noul și, cel mai important, nu mai există ceva asemanator în Constanța! Am gândit mult timp ce afacere să deschid. Nu îmi doream ceva comun, voiam să fiu diferit, să aduc noutate și calitate. Din acest motiv am ales Stația RomBeer!”, a declarat Mihnea Dragoș, proprietarul Rombeer Constanța.

Mihnea spune despre el că este un om simplu și sunt momente când se îndoiește de anumite situații sau oameni, dar întodeauna încearcă să vadă asta ca pe o provocare de creștere personală și să alimenteze dorința sa de a reuși cu motivația necesară.
Igor Lesan, francizorul Stația RomBeer, a fost alături de mine pe tot parcursul procesului, de la discuții inițiale și până la alegerea locației. Am avut suportul lui și al echipei pentru detalii și informații. Iar la final, când am deschis magazinul Stația RomBeer, mi-am dat seama că a fost mai ușor decât mă așteptam!”, ne împărtășește Mihnea din noua sa experiență.

Ce este de fapt Stația RomBeer ? Este un magazin specializat, cu până la 40 de robineți de bere artizanală, 100% românescă, bere vie cu gust corect! O numim Colecția de Bere Corectă! Berea este păstrată în condiții optime, astfel că este mereu proaspată ca din fabrică. Iar sistemul innovator de îmbuteliere pantentat RomBeer asigură îmbuteierea berii direct în magazin, fără a intra în contact cu oxigenul, iar asta asigură prospețimea, astfel încât să fie păstrată și pentru acasa, iar la frigider chiar și pentru câteva zile

Pe scurt, RomBeer este o rețea de stații cu bere craft, la draft, pentru consum casnic.

Nu este doar un magazin de bere pentru că Stația RomBeer oferă în piață trei tipuri de franciză:

  1. Stația RomBeer este un magazin specializat doar de bere artizanală la draft, cu îmbuteliere inovatoare direct în magazin, pentru consum casnic. Acesta este și Modelul de franciză ales de Mihnea pentru Constanța
  2. RomBeer Express, un proiect cu până la 40 de robineți, dedicat pentru HORECA, băcănii și magazine existente, care doresc să adauge un segment nou de produse și să-și crească cifra de afaceri cu 10-15%.
  3. RomBeer Mobil, un proiect pe roti, cu până la 27 de robineți și cameră frigorifică, ușor de amplasat oriunde, cu dedicație pentru HORECA.

În prezent Stația RomBeer, cu sediul central în București, are 25 de magazine la nivel național.

Business Card Stația RomBeer

Stația RomBeer este un magazin de bere craft la draft pentru consum casnic și oferă colecția de bere corectă pentru toți pasionații de bere artizanală românească.

Stația RomBeer oferă trei tipuri de franciză:

  • Stația RomBeer
  • RomBeer Express
  • RomBeer Mobil 

Indiferent de tipul de franciză ales, Stația RomBeer oferă următoarele avantaje și beneficia:

  • Suport 100%
  • Suport în alegerea locației
  • Proiect de arhitectură individual și montaj la cheie
  • Training specializat axat pe clientul consumator
  • Aprovizionare din deposit central cu mașini frigorifice proprii
  • Risc minim și recuperarea investiției în 12-36 luni
  • Acoperire națională
  • Marketing dedicat și recunoaștere națională

Ștefan Pricop
Business Development Manager