Cafenele Captain Bean spre noi teritorii

Captain Bean are ce oferi / Cu un concept inovativ și profituri pe măsură, Captain Bean se extinde la nivel național
Vineri
20.08.2021
Franciza Captain Bean își continua expansiunea în noi teritorii, demonstrând astfel eficiența unui sistem care se dezvoltă rapid în ultimii ani, în ciuda problemelor generate de pandemie.
 

Potrivit lui Bogdan Pandea, CEO și fondator al rețelei de cafenele Captain Bean, urmează să fie deschise francize în Miercurea Ciuc, Brașov și București. Doar de la începutul anului, noi parteneri și-au deschis porțile, astfel încât s-a ajuns la 20 de unități active. Primul a fost cel din Tulcea. Apoi au urmat cei din Capitală, dar și la Oradea, Craiova și Cluj-Napoca, iar povestea de succes a francizei continuă cu noi negocieri de preluare.

 

Captain Bean continuă să descopere ținuturi noi

 

Când au optat pentru această afacere, cuplul de tulceni declara că sunt la prima lor afacere și că au vrut să apeleze la o franciză pentru a se asigura că investiția lor este securizată. Și nu au greșit. “Captain Bean ne-a transmis sentimentul de siguranță și încredere. Este foarte ușor să lucrăm cu ei. Încă de la deschidere, ne-am asumat roluri în cele două direcții ale afacerii, operațional și marketing, care ne pot asigura o creștere solidă și constantă”, declara, cu câteva luni în urmă, Emil Simion, francizatul locației din Tulcea.

 

Intrarea Captain Bean pe piața cafenelelor din Tulcea a fost un succes încă din prima zi, iar acest lucru ne bucură și ne îndeamnă să ne dezvoltăm din ce în ce mai mult la național. Unul dintre avantajele noastre în acest segment, care acum include și Tulcea, este mixul de cafele și produse complementare, ceea ce este unic. În plus, campaniile de marketing și de fidelizare au un impact foarte puternic încă din momentul inaugurării unei noi locații”, spunea Bogdan Pandea, cu prilejul inaugurării noii  locații.

 

Franciza rețelei de cafenele Captain Bean, o soluție de viitor

La nivel național, Captain Bean are parteneri ai sistemului de franciză în Brașov, București, Cluj, Craiova, Timișoara, Tulcea și Suceava. Totodată, caută noi spații pentru cafenele. Conducerea rețelei observă, în ultima vreme, un interes crescut pentru franciza Captain Bean, în ciuda contextului pandemic. Tocmai datorită noilor condiții socio-economice, tot mai multe persoane vor să renunțe la cariera lor din corporații și instituții publice, optând pentru deschiderea unei afaceri pe cont propriu. După ce au analizat opțiunile, mulți au constatat că franciza este cea mai bună soluție.

Concept adaptat la cerințe

Un alt atu în favoarea dezvoltării afacerii francizaților este adaptarea conceptului la viața de zi cu zi. Cei de la Captain Bean își doresc să introducă un nou design și să insiste pe trendul Coffee to go, go, go, astfel încât clienții lor, care sunt convinși deja de calitatea produselor, să își poată savura cafeaua preferată în drum spre serviciu sau oriunde se duc. Proprietarii brandului se gândesc și la extinderea Cofee corners, fiind în plin proces de stabilire a unor parteneriate cu firme și patiserii sau cofetării. Mai mult, vor să ofere produse noi, atât sezoniere, cât și complementare, astfel încât clienții să aibă o alternativă de mic dejun frugal și de o gustare rapidă.

În acest an, Captain Bean este în plin process de dezvoltare accelerată a francizei pe teritoriul României și vizează ca țintă o cifră de afaceri de 5 milioane de lei. În paralel, își doresc să treacă granițele, motiv pentru care poartă deja discuții pentru mai multe piețe.

Business Card Captain Bean

Captain Bean este unul dintre cele mai cunoscute şi apreciate lanţuri de coffee shop-uri TO GO

Sprijin pentru francizați: suport în vederea alegerii unei locaţii optime; proiectare şi pregătire spaţiu (planuri 2D/3D); manual complet de proceduri (text şi video); training pentru personal; suport operaţional continuu; asigurarea unei colaborări optime cu furnizorii; marketing online şi suport brand

Investiție totală: 15.000-25.000 euro

Taxă de franciză: 5.000 euro

 


Bogdan Pandea, fondator Captain Bean / Observăm un interes crescut pentru franciza Captain Bean, chiar și în acest context pandemic cu care ne confruntăm
Business Development Manager

Articole citite

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.