Avantajul adaptării rapide

Adaptare la sezon și noi produse
Adaptare la sezon și noi produse / În doar o zi, rulotele gastronomice sunt modificate astfel încât să ofere produse premium, adecvate sezonului, astfel încât francizatul beneficiază de o remarcabilă continuitate a afacerii
Sâmbătă
18.09.2021
Franciza internațională Ice and Roll și Cake and Roll a trecut testul pieței din România și i se alătură tot mai mulți parteneri convinși de profitabilitatea afacerii.
 

În doar câteva luni, rulotele gastronomice furnizate de compania Sweet Gallery, cea mai mare rețea europeană de street food, pot fi văzute în centre comerciale din Capitală, dar și în orașe precum Alexandria, Adjud, Brăila, Craiova, Piatra Neamț, Mangalia sau Tecuci. În total, este vorba deja de 14 locații și sunt în discuție noi parteneriate.

Afacere europeană, la cheie

Conceptul se bazează pe predarea către noii parteneri ai francizei a unei afaceri la cheie, testată în cele peste 650 de unități care funcționează în mai multe state europene. Totodată, este vorba despre un business extrem de versatil și ușor de trecut de la vară la iarnă, cu cheltuieli minime. Cum suntem în pragul sezonului rece, rulotele, foarte bine echipate pentru două variante de afacere, vor fi modificate, în doar o zi, pentru a putea distribui kurtos kolacs și alte dulciuri premium. În sezonul cald, de la ghișeu, clienților li se oferă înghețată făcută după o formulă specială și băuturi răcoritoare.

O rulotă, două afaceri

Noii parteneri de franciză au posibilitatea să aleagă. Ei pot deține doar una dintre variante sau pe ambele. Punctele de desfacere, care au avantajul mobilității, sunt deschise permanent, datorită modelului de vânzare la ghiseu într-un spațiu deschis, care poate fi schimbat oricând. Rulotele pot fi amplasate în locuri inaccesibile business-urilor statice, putând funcționa în cartiere, pe promenade, în piețe, lângă supermarketuri sau centre comerciale. Conceptul mobil reduce semnificativ investițiile legate de chirie sau adaptarea spațiilor tip restaurant la condițiile pandemice actuale.

Primul pas, cu doar 20% din totalul investiției

Primul pas pe care îl fac cei de la companie este să ofere francizatului o locație care să permită maximizarea afacerii încă din start. Pentru noii veniți este important că nu plătesc, inițial, decât aproximativ 20% din totalul investiției iar restul sumei poate fi luată în leasing.

Punctele de vânzare sunt caracterizate, în principal, de standardele ridicate ale serviciilor pe care le oferă și de calitatea produselor care sunt pregătite pe loc, în fața clienților. Sutele de rulote gastronomice au demonstrat că afacerea funcționează cu succes chiar și în timpul pandemiei. O investiție justificată, Ice and Roll & Cake and Roll este o alternativă viabilă pentru cine vrea să aibă o sursă suplimentară de venit sau să își deschidă o afacere.

Sprijin total pentru parteneri

Francizorul oferă un suport operațional total, cunoștințe aprofundate despre ce înseamnă rulota gastronomică, astfel încât să poată fi exploatată în doar câteva zile, cu rezultate vizibile. Instruirile practice și teoretice sunt extrem de eficiente, așa că francizații sunt capabili să își gestioneze afacerea fără sincope. Cheia succesului constă în faptul că francizorul știe care sunt așteptările consumatorilor și pune aceste cunoștințe la dispoziția noilor parteneri, de care sunt alături permanent.

Compania poloneză Sweet Gallery este deținătoarea conceptelor gastronomice Lodolandia (cu mărcile internaționale Ice and Roll și Cake and Roll), Kołacz na Okrągło, Bafra Kebeb, Rajskie Lody Tajskie și SiGelato.

Business Card Ice and Roll și Cake and Roll

Ice and Roll și Cake and Roll fac parte din cea mai mare rețea europeană de street food. Aceste rulotele gastronomice oferă mobilitate, costuri reduse și profitabilitate.

Investiție totală: valoarea minimă a investiției, contribuție proprie la finanțarea cu leasing, începe de la  40.000 de lei (depinde de condițiile de leasing aranjate și de opțiunea de business aleasă).

Taxa de franciză: de la 1000 de lei lunar.

 


Ștefan Pricop
Business Development Manager