Campanie de sărbători
Colecția de pahare de sărbătoare 5 to go de anul acesta este realizată în parteneriat cu Vola.ro și include premii garantate tuturor celor care participă la campanie, printr-un mecanism simplu: astfel, cei care cumpără unul dintre produsele participante pot scana codul QR aflat pe paharele cu design de sărbători și câștigă automat un voucher de 20 de euro oferit de Vola.ro pentru călătorii programate până la finalul anului 2023.
Ediția de colecție a fost lansată în ediție limitată de doar 700.000 de pahare și aduce magia sezonului în prim-plan atât prin design, cât și prin invitația la aventură și explorare adresată prietenilor 5 to go, care își pot lărgi orizonturile călătorind și descoperind locuri noi și anul viitor. Paharele sunt disponibile în cafenelele 5 to go din întreaga țară, până la finalul lunii ianuarie.
„Campaniile de anul acesta care au beneficiat de ediții de pahare dedicate, precum Retrogrand, Tu ești STAR sau #FACEM, au fost bine primite de consumatorii noștri. Avem o comunitate activă, deschisă la nou, care apreciază valoarea adăugată și oportunitatea de a descoperi o nouă utilitate a paharelor 5 to go, prin parteneriate cu branduri cu care rezonăm atât noi, cât și consumatorii noștri. De aceste sărbători, îi invităm să-și planifice călătoriile pentru anul 2023 în timp ce savurează cafeaua preferată”, spune Radu Savopol, cofondator 5 to go.
„Vola.ro a apărut într-o perioadă în care, pentru a achiziționa un bilet de avion trebuia să mergi într-un sediu al unei agenții de turism, să plătești numerar, să ai documentele de călătorie la tine și multe alte piedici. Ne-am dorit să arătăm românilor că a-ți cumpăra un bilet de avion sau o cafea poate fi la fel de simplu și rapid. Fiecare cafea le aduce clienților 5 to go un voucher Vola.ro în valoare de 20 euro pentru planurile lor de călătorie din noul an”, a declarat Claudia Tocilă, marketing manager Vola.ro.
5 to go a avut întotdeauna un design recognoscibil al paharelor, păstrând aceeași notă jucăușă, într-un stil pop-art extrem de apreciat de consumatori. Și această ediție de colecție păstrează nota definitorie de design a brandului, însă, de data aceasta, în culori de sărbătoare.
Peste 60.000 de consumatori trec zilnic pragul cafenelelor 5 to go, iar în 2022 recordul de cafele vândute într-o singură zi este deținut de o cafenea din București, cu 1.400 de cafele. Rețeaua 5 to go cuprinde, în acest moment, 420 de cafenele, cu un ritm de expansiune constant și susținut.
5 to go a luat naștere în 2015, iar pentru finalul anului 2022 se apropie de pragul de 450 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.
Articole citite
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Brandul românesc 5 to go a ajuns foarte aproape de pragul de 500 de cafenele, asta însemnând că, doar în aces an, la fiecare două zile s-a deschis o nouă unitate.
Franciza 5 to go crează partenerilor săi o nouă posibilitate de dezvoltare a afacerii, printr-o colaborare inedita cu Red Bull.
Brandul 5 to go își extinde afacerile conform așteptărilor clienților, diversificându-și astfel accesibilitatea la produsele pe care le oferă.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...
Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Subiecte populare in Forum
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
https://garanord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
Salutare, iaca cand o sa avem un subway care trece si pe la GaraNord.md atunci va fi normal)
Afaceri simple și câștiguri rapide
Ponuka pôžičiek medzi jednotlivcami na Slovensku Hľadáte veriteľa alebo investora pre svoje projekty: Podnikateľské pôžičky, Osobné pôžičky, Pôžičky na...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și...