Ice and Roll, o formulă cu succes estival
Ice and Roll, o formulă cu succes estival / Puține afaceri se pot compara, în privința succesului pe perioada verii, cu Ice and Roll. Înghețata specială, care nu poate fi găsită în altă parte, face deliciul a zeci de mii de clienți și îi face pe francizați să vadă că afacerea lor se dezvoltă în fiecare zi.
Luni
12.06.2023
Ce poate fi mai potrivit decât o afacere care își încântă clienții și îi mulțumește pe antreprenori, așa cum este Ice and Roll? Vrei să știi cum să i te alături?
 

Fapt dovedit de experiența europeană, franciza Ice and Roll & Cake and Roll este unul dintre cele mai versatile concepte, care asigură profitabilitatea afacerii prin garantarea unei locații personalizate, dar și prin calitatea excepțională a produselor. Vedeta sezonului estival este înghețata produsă doar pentru franciză, care are caracteristici unice. Este naturală, mult mai compactă și oferită în cele mai apetisante formule posibile. Înghețata este iubită de toată lumea, indiferent de vârstă, dar alegerea de netăgăduit este cea a copiilor. Așa că, la crearea meniului Ice and Roll, pentru a le face o bucurie celor mici, compania a adăugat produse făcute special pentru ei: cornete colorate, mini înghețate, mini deserturi, bomboane efervescente și jucării surpriză.

Înghețata este iubită de toată lumea, indiferent de vârstă, dar în rândul copiilor, ea este mereu în top! La crearea meniului Ice and Roll, știind cât de importantă este bucuria copiilor, compania adăugat produse special pentru ei: cornete colorate, mini înghețate, mini deserturi, bomboane efervescente și jucării surpriză!

România are deja o rețea în plină dezvoltare, membră a celui mai mare sistem de rulote gastronomice, răspândite într-o bună parte a Europei. Francizații de aici s-au alăturat celor din Polonia, Germania, Slovacia, Anglia, Austria sau Spania. Un prim mare avantaj este că francizorul pune la dispoziția noilor parteneri o rulotă foarte bine echipată pentru a vinde, în sezonul cald, o înghețată foarte bună și băuturi răcoritoare, iar în cel rece kurtos kolacs și  alte dulciuri premium. Mai mult, francizatul beneficiază de o locație aleasă în așa fel încât afacerea să fie mazimizată încă de la deschidere.

Cea mai mare rețea de street food din Europa este un concept gândit până în cele mai mici amănunte și testat timp de mai mulți ani. Punctele de vânzare sunt caracterizate, în special, de standardele ridicate ale serviciilor pe care le oferă și de calitatea incontestabilă a produselor care sunt pregătite pe loc, în fața clienților. Suclesul înregistrat cu fiecare locație deschisă a determinat francizorul să își extindă brandul într-un mod dinamic și eficient pentru toți partenerii de afacere. Piața românească a intrat și ea în această ecuație, iar rezultatele sunt deja cuantificabile.

Afacerea este gândită astfel încât trecerea de la produsele sezonului estival la cel rece se face într-o singură zi, astfel încât francizatul nu pierde timp și bani cu această rocadă. Apoi, vânzarea la ghișeu, într-un spațiu deschis, care poate fi reamplasat oricând, contează și ea. Mai mult, conceptul mobil reduce semnificativ investițiile legate de chirie sau adaptarea spațiilor tip restaurant la condiții noi. Amplasarea în zone cu trafic pietonal intens, cum ar fi centrele comerciale, nu face decât să sporească profitabilitatea.

Atractiv este și faptul că acest concept nu implică o investiție mare, astfel încât plaja celor care pot adera la afacere este mare. Francizorul oferă un suport operațional total, cunoștințe aprofundate despre ce înseamnă rulota gastronomică – astfel încât să poată fi explatată Cheia succesului este că francizorul știe care sunt așteptările consumatorilor și pune aceste cunoștințe la dispoziția partenerilor, alături de care se află permanent. Sunt doar câteva argumente pentru cei care vor să se alăture acestui brand internațional care acum funcționează foarte bine și în multe localități din România, iar dezvoltarea afacerii este deja vizibilă.

Compania poloneză Sweet Gallery este deținătoarea conceptelor gastronomice Lodolandia (cu mărcile internaționale Ice and Roll și Cake and Roll), Kołacz na Okrągło, Bafra Kebeb, Rajskie Lody Tajskie și SiGelato.

 


Business Development Manager

Articole citite

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.